1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Spectrum Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door balleknieper, 10 jun 2004.

  1. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit in chapter 5 ergens op het einde waar je een tank zo dicht mogelijk moet benaderen en vervolgens een airstrike op te roepen om hem met de grond gelijk te maken. Ik heb hem zo dicht mogelijk benaderd met Alpha achter het muurtje van het ronde plein en Bravo ergens achter een plantenbak. Er staan wat verderop 2 murtjes van zandzakken met daarachter 2 mannetjes. Ik heb geen M4/203 meer dus ik kan ze niet benaderen zonder geraakt te worden (en dus mission failure). Mijn vraag is dus: Hoe roep ik een airstrike op? Heb al verschillende dingen geprobeerd via GPS maar lukte niet..

    Alvast bedankt.
     
  2. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Doe niet zo patserig. Dat spel is nog niet uit and U know it.
     
  3. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    NTSC wel, maar kom, wij moeten nog even wachten :cool:
     
  4. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoorde op xbconnect uit sweden dat hij Full Spectrum Warrior. Hij zei dat hij in sweden al uit was. :confused:
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hij is nog niet uit in Zweden dat zijn mensen met "imports" vraag maar eens aan hem hoe xbox live bevalt
     
  6. Alwin

    Alwin Alwin

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja helaas is deze nog niet uit

    25 juni komt tie uit als het goed is...

    Zelf zit ik ook op deze game te wachten.


    Zoals ik die movies en screenshots heb gezien, zou ik zegen een aanrader!
     
  7. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden hadden ze ook een week eerder al in de winkels. Misschien gaat dat nu ook wel zo !
     
  8. Alwin

    Alwin Alwin

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen dat het bij Full Spectrum Warrior

    Heb al gekeken op internet sites van game winkels, daar sta tie al wel op alleen kun je hem nog NIET bestellen!
     
  9. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb dus NTSC.. Maar ben er al uit :). Trouwens dit kunnen jullie beter in het Full Spectrum Warrior - topic vragen..
     
  10. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Meestal is hij al iets eerder in de winkel dan de releasedate hoor.... de winkeliers moeten dan eigenlijk wachten met de game in de schappen zetten tot de dag van release.... maar wie houdt zich daar nou aan? :cool:
     
  11. Alwin

    Alwin Alwin

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb stage gelopen bij een computerzaak. En deze mocht games niet eerder verkopen dan de releasdate... als ze dat wel zouden doen dan krijgen ze een boete, alles word in de kassa begehouden!
     
  12. Pivo NL

    Pivo NL New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    heb em ook al een week :) gwoon gedownload :D (ssssssssst)
     
  13. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Mensen, laten we het hier on-topic houden want wil hem niet dicht hebben. Plz :)
     
  14. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Heej die heb ik net uitgespeeld! Das toch bij het airport, helemaal onderaan de map? Mijn ene team zat bij twee dwars geparkeerde wagens, die de doorgang aan de rechterkant (vanaf het begin van het plein rechts) blokkeren. Rechtdoor zitten dan de ventjes met machineguns (RPG). Met wat smoke grenades en rennen ben ik helemaal naar links gegaan, dan zie je die kapotte tank en vervolgens die tank die je moet opblazen. Ik ging achter die kapotte tank langs en vervolgens via een plantenbak achter een auto zitten. Je moet ervoor zorgen dat je achter de auto snel die airstrike oproept. Deze zit bij de grenades, dus X inhouden en naar boven drukken. Dan krijg je een rood pijltje (in de vorm van een bom) en deze richt je op de tank, waardoor hij groen wordt. Je moet best dichtbij zitten en op mijn manier zit je dichtbij genoeg achter die auto. Als de pijl groen wordt snel A drukken en er komt een Apache aanvliegen. Die RPG's gaan ook dood (als het goed is, bij mij gebeurde het automatisch) en dan kun je verder met je missie.
     
  15. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben ondertussen al ergens op het einde bij missie 8 zoals je had kunnen lezen dat ik al verder was, maar maakt niet uit. Ik was vergeten dat ik smoke grenades had.. En heb die 2 RPG's zelf neergeknald (1 met supp fire en de ander met een grenatelauncher). Was wel een vet level btw!
     
  16. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb anders vaak genoeg games gekocht die 2-3 dagen voor release gewoon in de schappen lagen hoor.... zoveel externe controle zal er wel niet op zijn, blijkbaar, anders namen die winkeliers het risico niet.
     
  17. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Zeker een vette level! Hoe had jij die RPG's afgeknald, voordat je die tank opblies of erna? Ik ontweek ze namelijk en liet de tank opblazen, waarna ik ze niet meer terugzag :confused: Nog een vraagje, gebruik jij eigenlijk veel die manoeuvre waarbij er eerst 2 mannetjes met het geweer in een richting lopen en de andere cover geeft, waarna de andere 2 ook beginnen te lopen en de eerste 2 cover geven. Ik gebruik het echt nooit, het is veel te langzaam voor gevechten en in unknown territory is het meestal niet slim en snel om je zo voort te bewegen. Gebruik jij het?
     
  18. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Neej, is wel vette optie maar ben vergeten hoe het moet. Is eigenlijk niet noodzakelijk.
     
  19. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    "A" ingedrukt houden. En dat weet ik alleen door naar een filmpje te kijken.
     
  20. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    dankje ;) was te lui om training replay ff te kijken..
     

Deel Deze Pagina