Full Spectrum Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shammo, 31 aug 2004.

1. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg, ik vraag me nu eigenlijk af hoe het komt dat ik met Full Spectrum Warrior niet online kan spelen , als ik optimatch of quickmatch kies vind mijn xbox geen enkele server.
    Als iemand een oplossing voor mijn probleem heeft zeg het me dan zo snel mogelijk *) Ik sta te popelen om die game online te spelen :9 :cool:

2. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Dit komt omdat er niemand dit spel online speelt volgens mij.
    Nu bestuur je 2 groepjes van 4 man. Online speel jij met 1 groep en de andere ook. Het spel blijft voor de rest het zelfde dus ook de vijanden staan op de zelfde plek. Hierdoor wordt het spel bijna niet online gespeeld. Ik hoop dat het je nu een beetje duidelijk is

3. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    das eigenlijk wel spijtig, tis zo'n goede game en ik kan em niet eens online spelen
    That sucks |:-

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    moet je afspreken met andere mensen in je vriendenlijst. Veel mensen hebben denk ik geen zin om met vreemde mensen te spelen.

Was een tijdje geleden in japan bewezen dat vreemde mensen nooit goed met elkaar samenwerken.

5. Gunfighter

Gunfighter Tomcats by choice!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd ik heb er ook last van dat er vaak niemand is als ik full spectrum online wil spelen. Ik raad je aan het na 8 uur 's avonds te proberen dan komen vaak veel Amerikanen online en dan vind je vaak wel iemand. Ik weet niet of je op easy (sergeant) speelt of op sergeant major (normal). Op sergeant major vind je bijna helemaal niemand. Op authentic (hard) vind je nooit iemand maar toch is het mij gelukt op die moeilijkheidsgraad online alle levels uit te spelen. Gewoon ff goed zoeken en iemand vinden waarmee je goed kan samenwerken, is heel belangrijk in dit spel. Af en te gewoon gewoon ff een game createn en dan maar ff wachten, kan soms wel kwartiertje duren. Succes!

6. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een goeie oplossing

7. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm bij mij vind ie ook weinig, denk dat ie alleen beschikbare games weergeeft, niet de games die al 'in progress' zijn..

Deel Deze Pagina