FULL Throttle 2 Hell on Wheels

Discussie in 'Algemeen' gestart door MARK-X, 6 okt 2003.

1. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe Full Throttle 2 komt niet uit...

Men is ermee opgehouden. Ze wilden het origineel niet naar beneden halen met een misschien wel minder vervolg. !!

2. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Uhhmm, ja en nu? Is wel jammer natuurlijk, maar waar wil je het over hebben :confused:

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dit was al geruime tijd bekend hoor. Ze hebben de brui er in juli al aan gegeven. Wel jammer want ik keek er wel naar uit :'-(

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Heeft al een hele poos geleden op de nieuwspagina gestaan:

http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=3865

Desalniettemin is het toch wel jammer, ik hoop dat ze ooit nog iets met de full throttle franchise gaan doen want Ben blijft toch wel cool.

*pinkt traantje weg

5. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo oud nieuws!!!! Dat was al 2 maanden geleden bekend....... SLOTJE!!!
    /Mod We gaan nooit om een slotje roepen natuurlijk! dat is aan de mods om dat te bepalen

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Persoonlijk weet ik echt niks van Full Throttle. nooit gespeeld dus het kan me eigenlijk ook niet veel schelen dat het nu niet doorgaat. Zo vet zag het er nou ook niet uit, maarja.

7. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben de game gecanceld omdat ze de goede naam van het eerste deel niet wouden slecht maken...

Lucasarts heeft wel veel moed hoor, eerst miljoenen in game steken en hem dan cancelen.

De game leek me wel cool te worden hoor, misschien had ik hem me nog gekocht...

8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    is voor mij ook meer nostalgie, was toch 1 van mijn favo adventures, naast Sam&Max wat gelukkig wel doorgaat :)

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Helaas komen sam & max alleen op de pc :'-(

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het zeer jammer dat hij niet uit komt. Maar als ze gelijk hebben en de game zou toch maar tegenvallen dan is het wel een goede reden om het niet te releasen...

11. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ze zouden er meer aandacht aan moeten besteden dan....want Full Throttle een vervolg lijkt me wel uber vet...

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wel jammer ja,werd weer eens tijd voor een goede adventure....mis die oude games van Sierra ook wel(Leisure Sweet Larry,Kings Quest enzo).Vond ik altijd wel leuke games op PC.
    Vind het ook wel beetje wazig,want als je een game te slecht vindt dan stel je hem toch gewoon uit,om te verbeteren.Dit is gewoon hoop geld+ een mogelijke topper weggooien.Zonde!

Laatst bewerkt: 9 okt 2003

Deel Deze Pagina