Full version met Live?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Ant}{ro, 6 dec 2003.

1. Ant}{ro

Ant}{ro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb deze donderdag een xdoos gehaald, en had ff een vraagje.

Als ik een xbox live starters kit koop, zit daar dan een full version, of een demo van Mechassault bij?

Alvast bedankt.

2. Rio

Rio Terror

Leuk Bevonden:
    0
    een demo helaas

3. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Volledige versie kan je tegenwoordig voro 20-30 euro halen, maar om nu nog MA te gaan kopen.....

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Best wel veel mensen spelen het eigenlijk nog hoor, er zijn altijd wel mensen online. Dat zie je echt niet bij alle spellen.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmmm ik had het idee dat binnenkort de volledige versie van Mechassault bij een kitje zou gaan zitten. Dat kanik echter niet bevestigen, dus ga er vooralsnog maar van uit dat het puur de MotoGP en mechassault demo is.

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat Wouter zegt is in Amerika binnenkort waar inderdaad, weet niet wanneer dat ook in Europa gebeurt?

7. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb mechassault de hele versie en het verbaast me inderdaad dat er nog steeds mensen het spel spelen
    maar als je de demo hebt dan kom je er al snel achter dat het saai word hoor
    vind ik dan
    je moet zo'n mech 100 keer raken met je sterkste wapen en dan is hij pas dood
    maar ieder zijn eigen meningen

8. Ant}{ro

Ant}{ro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, das inderdaad jammer, maar spelen er ook nog veel mensen de MA demo online?

9. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik denk het niet, ik vind het echt een baggerspel, en ik denk dat de meeste mensen er ook wel op zijn uitgekeken, en als ze het echt leuk vinden, zullen ze wel de full version hebben gekocht.

Deel Deze Pagina