Hallo, ik heb deze donderdag een xdoos gehaald, en had ff een vraagje. Als ik een xbox live starters kit koop, zit daar dan een full version, of een demo van Mechassault bij? Alvast bedankt.
Best wel veel mensen spelen het eigenlijk nog hoor, er zijn altijd wel mensen online. Dat zie je echt niet bij alle spellen.
Hmmm ik had het idee dat binnenkort de volledige versie van Mechassault bij een kitje zou gaan zitten. Dat kanik echter niet bevestigen, dus ga er vooralsnog maar van uit dat het puur de MotoGP en mechassault demo is.
Wat Wouter zegt is in Amerika binnenkort waar inderdaad, weet niet wanneer dat ook in Europa gebeurt?
ik heb mechassault de hele versie en het verbaast me inderdaad dat er nog steeds mensen het spel spelen maar als je de demo hebt dan kom je er al snel achter dat het saai word hoor vind ik dan je moet zo'n mech 100 keer raken met je sterkste wapen en dan is hij pas dood maar ieder zijn eigen meningen
hmm, ik denk het niet, ik vind het echt een baggerspel, en ik denk dat de meeste mensen er ook wel op zijn uitgekeken, en als ze het echt leuk vinden, zullen ze wel de full version hebben gekocht.