1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Funny Situations

Discussie in 'Algemeen' gestart door Forgottensoul, 20 apr 2006.

  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic kan je je Funny Situations Vertellen!
    Ik heb bijv in anvil bij de vuurtoren iemand naar beneden gegooid _O_
    Nu volgen jullie :D
    je kan ook filmpjes posten van grappige dingen _0/
     
  2. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    keer met een warhammer gehonkbalt, sloeg een npc van de ene kant van de stad naar de andere was echt bizar:p
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Serieus? :p
    Vloog die persoon echt.

    Zulke echt maffe dingen heb ik nog niet echt gehad.
     
  4. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de spreuk weak fireball hebt en je schiet op een lijk (maakt niet echt uit op wat voor een lijk maar werk echt uber op berenlijken) dan vliegen ze supermooi weg met allerlei salto's enzo echt leuk :p
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    6 Guards die een zwerver kapot slaan 8) !
     
  6. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    In een mage guild quest moest ik met iemand praten moet nu nog steeds en die valt mij de hele tijd aan no reason en dus begonnen de mage quild members hem inelkaar te slaan xD
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hahahahhaa 8)
    egt grappig
    maar die gast martin zat bij mij vast in een muur en stond hij helemaal te trillen :D maar hij is egt sterk hij laat ook als er iets of iemand hem aanvalt
    hem door de lucht schieten :eek:
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Overlaatst had ik ook iets mafs aan de hand. Ik was met die quest bezig van die vampire hunter(Bruma). Maar dat was geen vampire hunter, was opgezet spel. In ieder geval, ik ga naar de grot waar hij zich bevindt. En voor ik daar was waren er bandieten. Aan mijn zijde waren nog wel guards. Maar toen de bandieten dood waren, waren de guard tegen elkaar aan het vechten:D. Met pijl en boog schoten ze op elkaar van een afstand. Ik probeerde er tussen te komen:D(te praten), maar ze reageerden niet, uiteindelijk sneuvelde een guard(helaas):D.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    LOL

    /Mod Reageer dan niet :{ - Cygnum
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2006
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    OJah, nu herinner ik mij ook iets! :cool:
    Niet tijdens een missie, maar gewoon terwijl ik gezellig door de wildernis heen huppelde.

    Kom ik in eens twee guards tegen die opelkaar aan het inschieten waren met pijl en boog.
    Dus ik mooi kijken, aangezien het toch wel spannend was.
    *de scheld woorden vlogen heen en weer.
    Waarna eentje uiteindelijk het lootje legden, kon ik zijn spullen pakken en weer vrolijk aanlopen :)!
     
  11. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen boete?
    Verder ik liep en toen had ik iemand boos gemaakt omdat ik met hem praate en toen gingen opeens 4 mensen mij aanvallen maar de guards waren aan mijn kand dus dat was een mooi gevecht:D
    Verder als jullie die gast ook van de vuurtoren af willen gooien moet je dit doen

    Daarboven is een man in de vuurtoren en als je goed op zijn kop slaat dan is hij Unconsius ( bewusteloos ) en dan ligt hij op de palen ( als het je niet lukt gewoon proberen) dan kan je met items op pakken en weg gooien kan je zijn benen op pakken en dan gooi je hem erover heen :D
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jha leuk :D
    maar maak je verhaal voortaan overzichtelijker
     
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Als ik van mijn Eenhoorn afstap dan valt ie zomaar iemand aan. Als er guards in de buurt zijn dan valt mijn paard die ook aan. Natuurlijk heal ik mijn paard tijdens de gevechten zodat ik geen ene donder hoef te doen. Het is wel lastig als ik bv iemand ergens heen moet begeleiden en ik loop langs mijn paard. Volgens mij is ie hondsdol 8)
     
  14. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook idd gehad dat ik 2 guards op mekaar zag schieten, maar ik moest er zo nodig mee bemoeien:mad:
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik werd achterna gezeten door 5 guards, dus denk ik slim te zijn door mijn magic boots aan te doen en dan over het meer te rennen, zogezegt zo gedaan... dus ik sta daar midden op het meer op mijn gemak de guards af te schieten, ineens werd ik geraakt. Ikke zo: WTF!!, ik dacht dat het een vis was. Bleek het guard die (met armor en al) naar me toe was gezwommen :p

    Ik heb ook een keer een paard voor een poort zien zweven :confused: :p
     
  16. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ik liep de quilded garafe binnen om wat potions te kopen, zit dat mens half in een stoel. hoorde van die geluiden alsof je tegen een kast loopt en opeens valt ze neer op de grond. DOOD, kan er nu niks meer kopen:mad:
     
  17. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was bezig met een quest voor de Mage guild in Burma. Vervolgens moest ik die mage guild naarbinnen waar allemaal van die skeletons liepen. En niet zo'n klein beetje weinig, maar zeker meer dan 8. Dus ik denk laat ik maar snel weer naar buiten rennen. Eenmaal buiten kwamen die skeletons achter me aan. Grappig dat toen het hele dorp mee ging helpen *)
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja dat is grappig :p
    ____
    Ik eerst ging zo'n gast in een hooiberg aan vallen. Viel hij mij eerst gewoon aan met hand op hand, toen rende hij weg kwam hij terug met een dagger :p.
    Toen ging ik hem verder moorden rent hij weer weg. Komt hij terug met dikke steel armor en Elven sword. Was hij bijna dood gaat hij weg rennen :mad:
    Ik ben hem nooit meer tegen gekomen :9
     
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.662
    Lache, maar is mij nog nooit gebeurd, ik laat niemand ontsnappen wuahaha!
     
  20. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ruzie met guards en toen ownde een zwijn 2 guards dus ik lekker Het gevecht bekeken
     

Deel Deze Pagina