wasupp Peepz...ik heb toevallig een grappige video gezien op youtube...en ik moest er echt kapot lachen...een jongen die vreemgaat met zijn DS ...en neukt nog ook zijn eigen xbox ...dit is echt ziek...lol kijk maar eens naar deze freaky video KLIK HIER drop je comment hier...zeg wat je er van vind..Veel plezier verder:b:
Wat een drollenvanger hij heeft vast niet genoeg geld om spelletje te kopen vermaak je je zo maar, pieterbaan centrum patientje
Dude, dit hoort hier niet, wat heeft dit met Xbox 360 games te maken? Eerder in de Green Mile, maar daar kan jij volgensmij nog niet in (pas 90 dagen na registratie). Reported.
weetje wat ik freaky vind? jou verkr*chting van de nederlandse taal ik kan geen nederlands maar dat van jou slaat alles
Allemaal leuk en aardig hoor, maar er is een 'Funny Filmpjes topic' in the Green Mile (het off-topic subforum waar je pas in mag als je een tijdje lid bent). Dit hoort eigenlijk niet thuis hier, al helemaal niet ALS HET ZO IN HOOFDLETTERS MOET. Dit topic gaat nergens meer over en gaat dicht.