waarom zitten alle gamesbladen zo te zeiken over deze game (neem PU: schrijft nieteens een review en gamequest geeft een 4 en een slechte uitleg over de game) mij lijkt hij wel geinig vooral met z´n 4en mag ik trouwens een gamesblad scannen en dan hier een stukje posten?
Ik heb FF en het valt echt tegen ! Ze hebben voor een te snelle gameplay gekozen met teveel gebeurtenissen per seconde. Ook teveel felle kleurgebruik waardoor het geheel zeeeeer onoverzichtelijk wordt ! Ik had er meer van verwacht ! Je moet dus inderdaad met zn vieren zijn en al flink gezopen hebben wil je dit echt enjoyen ! Het blijft natuurlijk maar de mening van humble me ! Greeeeeeetzzzzzz ! JaysonX.
Fuzion Frenzy is hardstikke leuk! Heel veel kleuren (can you say: fireworks?), er gebeurd ontzettend veel tegelijkertijd en voor je het weet zit je je vrienden met de controller te meppen omdat ze net jouw Orb tijdens Fuzion Frenzy van je afpikken. Doet het inderdaad beter naarmate er meer mensen aan meespelen.
Fuzion Frenzy is een leuk spel alleen het probleem is dat je het ook echt met z'n 4'en moet spelen om er van te kunnen genieten. Het is gewoon niet zo leuk om dit met z'n 2'en te doen, omdat er dan ook nog 2 AI-tegenstanders bij zitten. Ik zou er zelf denk ik ook geen 70 euro voor neerleggen... heb toch liever een game die ook single-player de pan uit ruled
Juist helemaal niet man, je speelt nooit splitscreen, het is altijd 1 speelveld, en met meer dan 4 spelers is het toch niet leuk
ze lopen gewoon allemaal te zeiken net als die mensen die me uitlachten toen ik in bazar FF zocht(die ik nu heb voor €80,- met RSC) is gewoon leuke game gaat voor veel mensen te snel denk ik