Fuzion Frenzy

Discussie in 'Algemeen' gestart door Borix, 2 apr 2002.

1. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    waarom zitten alle gamesbladen zo te zeiken over deze game (neem PU: schrijft nieteens een review en gamequest geeft een 4 en een slechte uitleg over de game) mij lijkt hij wel geinig vooral met z´n 4en

mag ik trouwens een gamesblad scannen en dan hier een stukje posten?

2. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag altijd.

3. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb FF en het valt echt tegen !
    Ze hebben voor een te snelle gameplay gekozen met teveel gebeurtenissen per seconde.
    Ook teveel felle kleurgebruik waardoor het geheel zeeeeer onoverzichtelijk wordt !

Ik had er meer van verwacht !

Je moet dus inderdaad met zn vieren zijn en al flink gezopen hebben wil je dit echt enjoyen !

Het blijft natuurlijk maar de mening van humble me !

Greeeeeeetzzzzzz !

JaysonX.

:cool:

4. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Fuzion Frenzy is hardstikke leuk! Heel veel kleuren (can you say: fireworks?), er gebeurd ontzettend veel tegelijkertijd en voor je het weet zit je je vrienden met de controller te meppen omdat ze net jouw Orb tijdens Fuzion Frenzy van je afpikken. Doet het inderdaad beter naarmate er meer mensen aan meespelen.

5. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel moest eigenlijk een system link optie hebben!:p

6. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fuzion Frenzy is een leuk spel alleen het probleem is dat je het ook echt met z'n 4'en moet spelen om er van te kunnen genieten. Het is gewoon niet zo leuk om dit met z'n 2'en te doen, omdat er dan ook nog 2 AI-tegenstanders bij zitten.

Ik zou er zelf denk ik ook geen 70 euro voor neerleggen... heb toch liever een game die ook single-player de pan uit ruled 8)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Juist helemaal niet man, je speelt nooit splitscreen, het is altijd 1 speelveld, en met meer dan 4 spelers is het toch niet leuk

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar waarom doen die gamesbladen dan zo vaag

9. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ze lopen gewoon allemaal te zeiken net als die mensen die me uitlachten toen ik in bazar FF zocht(die ik nu heb voor €80,- met RSC) is gewoon leuke game gaat voor veel mensen te snel denk ik ;)

Deel Deze Pagina