1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

G.I. JOE

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 11 feb 2009.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [​IMG]

    Ontwikkelaar: Electronic Arts
    Uitgever: Electronic Arts
    Genre: Onbekend
    Platform Xbox 360
    Release: Ik gok rond de release v/d film

    Electronic Arts maakte bekend dat ze bezig zijn aan een G.I. JOE videogame voor release bij de aankomende actiefilm van de zelfde naam. In het spel zul je tegen de boeven van COBRA moeten vechten vanaf het moment dat de filmt eindigt. Vanaf dit moment moet jij als speler aan de bak. Dat zal je doen met een totaal van 12 JOE teamleden, elk met unieke vaardigheden en wapens. Je zult met high-tech gadgets aan de slag moeten en COBRA en JOE voertuigen moeten stelen of kapen om je missie tot een goed einde te brengen.

    Het zat eraan te komen, na de aankondiging van de film mag nu ook een game van GI JOE het daglicht zien.
    Wie kent het niet, ik speelde er vaak mee vroeger en keek films hiervan. ;)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nooit naar gekeken. Speelde ook nergens mee, maar ik had wel een aantal stripboeken van GI JOE. Letterlijk kapot gelezen.
    Ooit bij een opruiming weggegooid. :'-( Eeuwig zonde...
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ben benieuwd hoe de game er uit zal zien. Ik gok dat het een dikke budgetgame wordt.. Ik verwacht er ook niet veel van. ;)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, ik ook niet. Vooral aangezien het gebaseerd is op een film waar ik ook al geen vertrouwen in heb.

    Sommige franchises moeten ze met rust laten. Laat het nou gewoon een mooie herinnering blijven, ipv het te verpesten door het te willen 'vernieuwen'.
    Net zoals ze een film van het A-Team willen gaan maken. =(
     
  5. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil cobra commander kunnen spelen!!!!!!! Ik speelde hele weekenden met deze poppetjes, en ik liet cobra altijd winnen van GI JOE:+)
     
  6. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Damn...G.I Joe. Ik had vet veel van die kleine gastjes. Ik hing altijd lijntjes in m'n huis tussen stoelen en tafels zodat ze konden klimmen en abseilen. M'n oma deed ook altijd met me mee....echt te leip. Maar uh, een game en een film mogen ze van mij achterwegen laten...vooral EA met hun schijt games de laatste tijd. Het valt me dan wel nog enigszins mee dat de film NIET door "Uwe Bol" geregisseerd wordt. De regisseur van G.I Joe is met name verantwoordelijk voor Van Helsing & The Mummy. Nu zijn dat geen super films maar beide toch vele malen beter dan de bagger van Uwe Bol.

    Anyway...ik hoef de game niet en ik zit echt niet op de film te wachten maar G.I Joe's zullen voor mij altijd "DE SHIT" blijven 8)
     
  7. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Jeugdsentiment! Wat heb ik veel gespeeld met die poppetjes zeg en natuurlijk heb je dan altijd zo'n vriendje die alle voertuigen en belachelijk veel poppetjes heeft.
    Ook één hele toffe die in de zon verkleurde, dus die heb ik gejat. Verstopt in een boom (poppetje werd bruin) en een oscarwaardige zoekactie en verbaasdheidsact neergezet.
    Wat je al niet doet voor zo'n stom stukje speelgoed...

    Game zal inderdaad wel bagger worden (film idem dito).
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    vroerg erg veel naar gekeken;)

    maar denk ook dat de game/film niet echt goed gaat worden..


    G.I.Joe cartoon intro:)
    [yt]5YjfGex5JHY[/yt]
     
  9. slasher

    slasher Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de Transformers-film was bij mij toch zeer geslaagd! Als ze dat bij GI Joe ook zo kunnen flikken, mogen ze van mij gerust proberen.

    Game zal idd wel niks worden...
     
  10. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben ook wel benieuwd welke characters er in de film/game gaan zitten... Kennen we ze allemaal of juist niet?
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    zullen er wel heel weinig in de film zitten.net als in de Transformers..
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Die special effect geluiden zijn heilig uit die tekenfilm :D

    Vroeg me wel altijd af waarom ze de Nederlandse vlag in hun naam/logo hebben staan :p
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yo Joe? More like: Oh no, G.I. Joe game impressions

    [​IMG]

    EA is talking up its first G.I. Joe game, a movie spin-off, as "cross-generational." It's so easy to control that even "mom" can play. Which means, moms -- if you're reading -- not only will you be subjected to chaperoning a mission to the local theater to suffer through the G.I. Joe film adaptation this summer, you also may be expected to idle away your weekends with the game. Let's hope it's a short one.

    G.I. Joe: The Game plays as any generic third-person shooter, with the bonus of the aforementioned base layer Mom Controls®. Literally, all that is needed to proceed is the left thumb steering the on-screen character and the right index finger, locked down on the designated shooting button -- just keep on holding it and the game will automatically target a new enemy once the current one has absorbed too many laser blasts and disappears into the well known in-game ether. Of course, "hardcore" gamers will find melee and character-exclusive secondary attacks, along with a rolling dodge and cover mechanic mapped to their controllers.

    EA is throwing out some big-name inspirations for its game: Contra, Ikari Warriors and Ikaruga. We suppose you could consider G.I. Joe as a like-designed title in so far as it is built as an "arcade" throwback, with high scores being the ultimate reward. Actually, the ultimate reward is unlocking all twelve playable characters -- unlocking characters requires score points, though. Scoring is linked directly to difficulty setting and one's play. Dying, for example, decreases one's overall score, but, on the lowest difficulty setting, will not produce further setbacks. Think of this as a "no fail" setting -- you know, the one mom can play.

    G.I. Joe is much the brainless, hangover game you may plod through with a buddy on a late-rising Sunday afternoon. That buddy needs to be present -- like, next-to-you-on-the-couch present -- since EA hasn't confirmed online co-op (and seemed somewhat doubtful that it would include that feature in the final version). The entire game is played as a duo of Joes, with opportunities to swap characters from time to time. As a single player, one is able to switch, on the fly, between the two on-screen Joes. There's even a "Yo Joe!" co-op super move, which transforms our heroes into dudes (or gals) with one rocket launcher arm and one Gatling gun arm -- no, seriously. This newfound "ability" is a product of the movie-inspired "Accelerator Suit" (see teaser below: Joes jumping through bus).

    The draw -- or perhaps, the gamble -- is the lure of fan service. EA is including elements from the cartoon and the Hasbro action figures, which may elicit an occasional, emotional spark. Like: "Hey, I remember that guy!" But, it's hard not to criticize G.I. Joe: The Game as anything other than a quickly assembled production (eighteen months, we're told -- for five versions of the same game, plus a separate DS take), designed specifically to capitalize on the blockbuster movie. This is Old EA, picking up New EA's slack.

    G.I. Joe: The Game is scheduled for release this summer on Xbox 360, PS3, Wii, PS2 and PSP, and is being developed by Double Helix, a division of Foundation 9. A DS version is also in development by Foundation 9 sibling Backbone Entertainment. The game is currently in "pre-alpha" and, on Xbox 360, is looking like a PS2-era shooter with more current anti-aliasing applied. We'd show you, but media assets have yet to be released.

    [yt]xKVqPzm134U[/yt]


    Trailer ziet er wel vet uit. Maar toch moeten ze van GI JOE afblijven. :+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ik houd het wel bij de film. -_-
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Exclusive voor de Wii? :9
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop het. :+
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [gt]47276[/gt]
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is gewoon een van de lelijkste game van de afgelopen jaren.
     
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ouch..


    daar laat ik het maar bij.
     
  20. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg ik wil het!!!! Het speelt net zo als die oude GI JOE arcade game! Het is indd niet zo heel mooi, maar dat hoeft ook niet voor het soort game.
     

Deel Deze Pagina