gaan klagen bij microsoft!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xbox-control, 4 mei 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb er genoeg van!!!!!!!
    we moeten massaal gaan klagen bij microsoft!!!!!!!
    dat wij ons genaaid voelen,doordat mensen die de xbox voor 299 hebben gehaald ook een rewardpack krijgen.
    dat wij ons nu in het recht voelen staan om een extra spel te eisen!!!!!(of twee)
    laat hun het dan maar weer achterhalen op de winkels.
    want laten we eerlijk zijn.wij die de xbox voor 479 hebben gekocht hebben die twee spellen en een controller WEL betaald!!!!
    en die genen die m voor 299 hebben gekocht hebben ze ECHT gratis.WIJ NIET!!!!!
    doe mee!!!=(

2. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niks had gekregen had je toch ook niet geklaagd, ik vind t echt onzin, wees blij dat je wat krijgt!

3. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    opzich heb je gelijk maar we moeten eigenlijk ook wel blij zijn dat we nog wat gekregen hebben en ik ook vind het een vieze kut streek dat andere mensen hem voor 299 euro hebben gekocht plus reward pack.

Maar moet je hiermee niet bij de winkels komen ? volgens mij is er ook een soort van regel in prijsdaling. Als de prijs heel erg daalt dat je het recht hebt om je geld terug te krijgen.

4. Theeasygamer

Theeasygamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, wat maakt het nou uit?
    Klagen heeft geen zin, de amerikanen hebben niets gekregen dus je hebt niets te klagen.

5. xbox-control

Leuk Bevonden:
    0
    nee heb je, ja kan je krijgen!!!!:p

6. xbox-control

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat de americanen zo'n extreme prijzendaling hebben gehad.
    dus dat is net een andere situatie dan waar wij in zitten niet?]:-

7. Ralph

Ralph Dragonball Z RULEZZZ

Leuk Bevonden:
    0
    wacht eerst tot ik spullen heb.
    dan gaan klagen.
    want anders krijg je misschien niks.

8. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is de schuld van de winkels niet van microsoft. Klagen heeft geen zin en ik vindt dat microsoft het op deze manier al heel netjes oplost. Ik ga niet klagen.

9. Ralph

Leuk Bevonden:
    0
    toch ga ik klagen. punt uit

10. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg effe dimmen R.

Wees blij dat je wat krijgt.
    dus niet zo zeuren en gewoon normaal blijven doen.

11. Ralph

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zal ik dr.spaarpot.

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Jezus...wat ben JY een zielig mannetje zeg....
    Nu hebben sommige mensen eens een keertje massel door deze actie....het is gewoon ontzettend fyn voor diegenen die door deze stunt voor zoweing geld een XBOX PLUS reward pack hebben gekregen (Alhoewel 660 piek nog steeds geen kattepis is...) en dan ga jy een beetje treurig lopen doen omdat jy er in het begin meer voor hebt betaald....
    Wees gewoon bly dat je dat ding hebt en nu nog een reward pack krygt....Je weet toch dat de prys van consoles altyd na een tydje lager worden en dat er dan ook soms spellen etc byworden geleverd!?
    Jy bent zeker ook zo'n type dat zyn console op de eerste release dag al meteen gaat kopen zodat je dan lekker de allerrrrrrrrrrreerste bent van je klas die hem heeft, zodat iedereen jou meteen een toffe peer vind!?
    Jy hebt er toch zelf voor gekozen om dat belachelyke bedrag van 480 € ervoor te dokken!?

13. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hey ff serieus hoor, ik ben het daar niet mee eens.

Wij kunnen er niks aan doen dat er zat mensen waren die ongeduldig waren om 1 a 1,5 maand te wachten totdat het apparaat goedkoper werd. Niks met gierigheid te maken, das gewoon slim klaar punt uit. Van mijn part ga je klagen, maar ik vind je maar een klein kind, als het aan mij lag had ik je niet eens een controllerkabel gratis gegeven. Zulke mensen vind ik maar zielig en jaloers dat zij niet konden wachten. Ik krijg mijn reward pack en ik ben er blij mee. Al zou ik hem niet krijgen, zou ik er nog niet eens naar omkijken. Maar dat ik het krijg vind ik alleen maar een geweldig plus punt, klaar.

Later

P.s. hoe wil je gaan klagen? Muhaha, ff serieus joh wees een beetje volwassen.

14. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Totaal met Yi-Long eens! Niemand heeft jou bedreigd of gedwongen om 479 voor neer te tellen, had je maar niet moeten doen. Daaaaaag.

15. Theeasygamer

Theeasygamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gelijk bij de amerikaanse en europese release gekocht en mij hoor je ook niet mekkeren over het feit dat die anderen een reward pack krijgen, ik heb er zelf in die week nog eentje bijgehaald zodat 1 pal x-box regio code 1 voor dvd's kan gebruiken en 1tje voor regio2 (nee ik doe er nog steeds niet eentje weg want ze staan erg mooi in een mooie kast bij elkaar en aan elkaar gelinkt) en ik heb dus ook een keer een x-box goedkoop. Ik vind het alleen maar ontzettend leuk voor de andere x-box kopers die hem voor 299 hebben gehaald.
    Enjoy the box mensen :D

16. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het gewoon een zeer goede geste van Microsoft en dat die actie "mislukt" is doordat de mensen (waaronder ik) die een XBox voor 299 gekocht hebben ook een krijgen, is niet de schuld van Microsoft en die mensen die hem dus voor 299 gekocht hebben EN een reward pack krijgen hebben dus gewoon mazzel!

Wees blij dat je uberhaupt iets krijgt en ga je dan niet tekortgeschoten voelen omdat sommige mensen die em voor 299 gekocht hebben ook wat krijgen. Die hebben gewoon mazzel en gun ze dat dan gewoon.

Persoonlijk was die reward pack voor mij een reden om die xbox te kopen. Anders had ik waarschijnlijk nog even gewacht om de kat even uit de boom te kijken.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ach man, het zijn de winkeliers die de prijsverlaging al eerder hebben ingezet. Je moet gewoon blij zijn dat MS jou compensatie geeft.

18. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ach, kijk nou, een knopje waar "CLOSE THREAD" op staat en een thead waar verwende mensen in zeuren over gratis pakketjes!

Combo made in heaven.

Zijn al genoeg threads over deze onzin.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina