Gaat de Gamecube hoge ogen gooien???

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CyberPunk, 26 mrt 2002.

1. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee....
    Voorlopig niet......
    Waarom??
    Omdat ze te weinig reclame maken....
    Geef toe, Microsoft maakt ontzettend veel reclame voor hun nieuwste aanwinst, en van Nintendo zie ik echt ontzettend weinig!! En dat is dom! Vooral in Europa.. Als ze niet snel reclame gaan maken, zal de Cube gigantisch floppen...
    Wie is het hiermee eens????????....:+ :confused:

2. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het hier absoluut niet mee eens.
    microsoft maakt veel te weinig reclame en die reclame op tv van play more die kwam ook pas 1 à 2 weekjes voor de launch op tv dus de gamecube ligt niet achter op reclame. bij de laatste PU zat er een cd bij van de gamecube, waarop je kon zien wat voor spellen er voor waren en zo. dat heb ik bij de xbox niet gezien dus nintendo doet het wel beter vind ik.

maar toch maakt MS niet zo veel reclame.
    de xbox is gewoon beter. maar daar hebben we dan ook voor betaald.

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    tja ze zijn een beetje laat.
    maar het duurt nog lang voor 3mei. en trouwens
    alle game fans weten echt wel wanneer zij de NGC gaan kopen

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    MS maakt te weinig reclame ja. De GameCube heeft volgens mij op voorhand al een betere reclame campagne..

5. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Beide maken te weinig reclame maar nintendo is natuurlijk al een begrip maar MS daarintegen is een nieuwkomeling en iedereen die interesse had weet dat xbox sneller was dan GC en PS2 8)

6. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Doeds,

xbox is een begrip.

Reclame is overbodig:D

Inderdaad wel wat weinig tv reclames hopefully komen er nog meer bij om nog meer xbox fanatics aan te maken:cool:

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Logisch dat de Nintendo in Europa nog geen reclame voor de Cube maakt. Hij is nog lang niet uit 8). Nog iets meer dan een maand wachten. Zagen jullie al een maand van te voren reclame van de Xbox op TV dan? ]:-

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die zagen we niet. Waar is jouw bewijs dat dat niet beter was geweest? Ze hadden van mij wel een bekkie meer reclame mogen maken. Stukje game laten zien, zijn hardware de huiskamers in schreeuwen enz.
    Geldt dus ook voor Spelletjeskubus. Je wil dat jongeren je product kopen, beter ga je ze laten zien wat ze willen hebben en geef je ze wat tijd om te sparen. Jongeren zijn behoorlijk arm meestal weejjewel:)
    Ik ben het dus niet met je eens:+

9. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Hoogst waarschijnlijk gaat de Cube het heel goed gaat doen in Europa
    Nintendo heeft heel veel trouwe fans die al haast klaarkomen als ze het woord Mario (aaaah!!) horen
    Bij de gameshops zijn er ook al heel wat Cubes gereserveerd (meer reservering dan de Xbox schat ik zo)
    Veel van de titels waar Nintendoids op w8en hebben de launch niet gehaald maar toch zullen spellen als waverace, luigi's mansion, rogue squadron en later Smash Brothers veel mensen ertoe bewegen om een cube aan te schaffen(tegen een relatief lage prijs)
    ik denk ook niet dat dit alleen jongere gamers zullen zijn maar ook veel mensen uit de NES en SNES generatie
    de Cube heeft niet dezelfde horsepower als de Box maar wel MR. Shigeru Miyamoto and RARE die er helemaal klaar voor zijn om mensen die Next Level 'o Gameplay te leveren

3 mei staat er boven op mn box een cube :9

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zeg dat nou niet! ik was net Halo aan het spelen en bereikte bijne mijn climax, lees ik het woord "Mario" krimpt mijn tokeloerus gelijk! :9

Deel Deze Pagina