Gaat het Nederlands elftal naar het EK?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tazs, 19 okt 2003.

1. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 2 wedstrijden, en we weten of Nederland erbij is volgend jaar. Maar Schotland is geen makkelijke tegenstander!

Wat worden de uitslagen van de wedstrijden?

Ik denk:

Schotland - Nederland: 2-2
    Nederland - Schotland: 1-0

Wat denken jullie?

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Schotland kicked onze aars.................

3. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat nederland niet gaat. ze zijn nu slecht geworden

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    ik denk

schotland - nederland 2-1 nederland - schotland 1-0

5. Rul3l3eR !)uCkY

Rul3l3eR !)uCkY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nederland schat zichzelf te hoog in,
    ze moeten een op elkaar ingespeeld team hebben en dat hebben ze nu niet
    maar ik denk dat ze nog wel doorgaan al is het maar net aan.

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Idd, Nederland bestaat op dit moment uit 11 individuen, geen elftal.
    Afzonderlijk zijn het goede voetballers, alleen ze moeten leren samenspelen. :p
    Ik denk dat schotland net wint. 2- 1 ofzo

7. Dagull

Dagull In je smoel!

Leuk Bevonden:
    0
    Die Schotten gaan voetballes krijgen serieus die worden echt helemaal afgemaakt :D O-)

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Qua onderling resultaat staat het overigens maar 5-4 voor Nederland. Ik meende gehoord te hebben dat Advocaat de nieuwe jongens nog te licht vind voor zulke belangrijke wedstrijden en dat hij dus van plan is om de oude garde weer op te stellen.

Ach ja, tegen de Ieren ging dat de vorige keer toch ook best goed. |:-

9. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet. Nederland heeft idd goede individuen, maar als team zijn ze niet zo heel goed.

10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Eerst keek ik bijna alle wedstrijden van Nederlands elftal. Nu al lang niet meer. Ze vinden hun eigen allemaal veel te goed, en willen allemaal veel te veel. Het woord 'teamspel' komt niet in hun vocabulaire voetbalknobbelhoofd voor.

Echt individueel hebben we onderhand de beste spelers van de wereld in het elftal, maar wanneer ze simpel een balletje naar elkaar over moeten schoppen, gaat het ineens mis... :confused:

Echt ik snap hun soms niet. Door al dat geld wat ze verdienen lijkt het wel of ze gewoon verwaant geworden, en volgens mij zien ze het nationaal elftal voetbal gewoon als een leuke hobby erbij. Leuk, komen we weer lekker op tv... :cool:

Nee goed, misschien wat overdreven. Ik denk dus wel dat ze tegen schotland het wederom weer heel moeilijk gaan krijgen. Het gebeurd nu eigenlijk al een beetje, ze gaan schotland onderschatten. En dat is het slechtste wat je ooit kan doen...

NL- SCH = 2-1, SCH - NL = 0-0

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Vind ik ook. Het Nederlands elftal zit ook vol met spelers die alles al hebben gewonnen, voor deze spelers hoeft winnen niet meer zo. Ik vind dat de jonge garde nu maar is mag doorbreken in het Nederlands elftal en dan niet alleen Robben, vd Vaart etc., maar ook goede verdedigers. Ik hoorde Co Adriaanse in voetbal insite zeggen dat Lamey en Boschaart twee goede links- en rechtsbacks zijn. Geef deze dan ook een kans:{

Het zal mij ook niets verbazen als Nederland zich na het WK zich nu ook niet kan plaatsen voor het EK.

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb zo'n gevoel dat Nederlands z'n aarse opnieuw geschopt gaat worden net als zo vaak. Die spelers zijn gewoon veels te veel volgevreten en maakt het volgens mij gewoon geen ruk meer uit of ze nou winnen/verliezen, ze hebben toch al geld zat. Laat ze maar is de kans geven aan de nieuweren die er nog echt iets voor willen doen.
    Mijn voorspelling niet te best voor NL maar als ze winnen valt het dan altijd weer wat mee :p

NL - SCH..... 1-2
    SCH - NL......3-1

Laatst bewerkt: 19 okt 2003
  13. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Juist ja! Een nieuwe jonge garde zal het denk ik wel halen. Kijk maar bijvoorbeeld naar ajax in de CL. Die kwamen vorig jaar ook heel ver.

14. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Komop jongens, het schotland waar we het over hebben. S-C-H-O-T-L-A-N-D. Die lui kunnen niet voetballen man! Ik heb op het moment ook geen hoge verwachtingen van Nederland, maar dit is echt wel te doen hoor.

Het wordt 1-2 in de eerste wedstrijd en thuis wordt het 3-0.

15. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schotland-Nederland 1-3
    Nederland-Schotland 1-1

16. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    onderschat de schotten niet.....ik denk dat we teleurgesteld gaan worden....maar we zullen het waarschijnlijk weer net halen

Laatst bewerkt: 19 okt 2003
  17. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    We moeten de Schotten niet onderschatten, maar ook niet overschatten. Van de landen in het Verenigd Koninkrijk en Ierland zijn Schotland en Noord-Ierland het zwakste.

Noem mij één sterspeler van Schotland? Ik zag gisteren bij Manchester United een Schot lopen, maar ik vind hem nogal matig.

Nederland gaat gewoon naar het EK.

Schotland - Nederland 0 - 1
    Nederland - Schotland 3 - 1

18. Ko3N

Ko3N Winterswieker

Leuk Bevonden:
    0
    Als we nou even niet vergeten dat die schotten een ongelooflijk grote vechtlust hebben en Gigs er bij hebben lopen. Keane volgens mij ook en dat dat team wel goed speelt als een team.
    Ze zijn niet voor niets 2e geworden in hun poule.

Maar ik blijf tot de conclusie dat we het goed hebben getroffen met schotland als tegenstander en dat we toch door gaan.

Schotland-Nederland 1-1
    Nederland-Schotland 2-0

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Giggs komt uit Wales en Keane komt uit Ierland, dus die kunnen we inderdaad vergeten;) :+

20. Almere-Dude

Almere-Dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Giggs en Keane zijn allebei geen Schotten hoor. :p
    Fergunson en Fletcher zijn de grote namen aan Schotse kant, alletwee niet echt fantastische voetballers.

Daarom zeg ik.
    Schotland-Nederland 1-2
    Nederland-Schotland 2-0

Edit.
    Je was me voor Fisichella.

Deel Deze Pagina