1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gaat iemand Tekki bij dvdboxoffice bestellen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xenior, 18 dec 2002.

  1. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Op hun site staat duidelijk world wide free shipping, heb nog niet naar een disclaimer gezocht. Hoopte dat iemand het al uitgezocht had.:9 Offeh..iemand daar z'n xbox besteld?
    Wat rekende de douane, de volle 31%? Als er geen shipping bij komt ga ik het wel doen. Wixx bijv. Vind jij Tekki niks?
    Of heb je hier al over nagedacht?
    Overigens start ik deze draad met vragen maar zal ze zelf ook beantwoorden als niemand wat weet, heeft iemand anders er missch. wat aan. Ik ga iig ff een meeltje naar dvdboxoffice sturen. Een vaste klant moeten ze matsen ja toch!?:9
     
  2. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    [copypaste]

    Orders and Shipping - 'How much will it cost for shipping?'

    There are no additional charges for shipping or handling. All of our prices are listed online. (Note: Free shipping does not apply to games consoles & hardware items such as DVD Players.)
    [/copypaste]

    Dat wordt dik betalen, naja toch ff verder uitzoeken. Twas ook te mooi om waar te kunnen zijn. En dan douane bellen, vragen of ze me willen matsen.:+
     

Deel Deze Pagina