gaat m'n verbindingssnelheid achteruit?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ol' Capone, 19 mrt 2004.

1. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een probleem met adsl van Planet.
    Sinds een paar dagen heb ik eindelijk adsl :D de eerste dag ging het allemaal goed :p Het bezoeken van sites ging sneller, en het uitwisselen van bestanden ook: zonder adsl had ik nl een participation level van ongeveer 4 en met adsl 70 a 90 _O_ Maar de dagen daarna ging het steeds trager :{ en nu zit ik weer op 'n participationlevel van 4 :'-( :'-( maar het bezoeken van websites gaat nog wel goed :confused:
    Wat kan het probleem zijn?

(alsje meer informatie nodig hebt over bijv m'n verbinding ect, zeg dan even want dan zet ik het er bij)
    Alvast bedankt! *)

Tommy Corleone

2. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Je hebt het over Kazaa?

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als ik je goed gebruik ben je bv. over Kazaa bezig. Het enigste middel om je parti level terug naar boven te doen is bestanden delen, wat dus het illegale deel van Kazaa is (het downloaden van bestanden is eigenlijk niet zo illegaal als het delen).

Maar euhm, dat is illegaal en dus niet doen (mij parti level staat al maaaanden op 1).

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    tip: download kazaa Lite ++ dan heb je altijd een participation level van 1000, en hoef je dus ook geen rare dingen te uploaden.

Het heeft trouwens niks met je snelheid te maken, je participation level.
    Ga naar www.speedtest.nl en doe daar de test, doe dit elke dag, sla de uitkomst telkens op. En dan zul je vanzelf merken of het minder wordt/is geworden.
    Anders ff een mailtje sturen naar Planet ADSL :)

succes !

5. Ol' Capone

Leuk Bevonden:
    1
    nee, ik deel m'n bestanden ook niet (al aan 't begin uitgeschakeld) is dat dan de enige optie voor 'n hogere snelheid?

Laatst bewerkt: 19 mrt 2004
  6. Ol' Capone

Leuk Bevonden:
    1
    @blokkie15 Bedankt :D

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kazaa is ook niet altijd even snel en participation level zegt lang niet alles over je snelheid (meer dat hoogste level voorrang krijgen oid) dus zou me geen zorgen maken, zeker niet als het surfen het gewoon prima doet. En als je twijfeld kan je op speedtest.nl snelheidstests uitvoeren.

8. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is er helemaal niks verboden of illegaal aan kazaa?
    Is toch pas zon rechtzaak over geweest?

9. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de orginele kan je nog steeds overal vinden, maar daar krijg je allemaal shit(spyware) bij en kazaa lite is met moeite te vinden want die is wel illegaal.

10. Ol' Capone

Leuk Bevonden:
    1
    Kazaa plus is wel zonder al die onzin :) maar vraagt wel weer geld

Inmiddels ben ik er zelf ook al achter dat het participation level lang niet alles zegt :) (zijn alweer veel nieuwe problemen bij gekomen ;))

Laatst bewerkt: 26 jul 2004
  11. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kerel, gebruik gewoon bittorrent, ik heb bij populaire files een snelheid va 100kB/s met een 1024kbps verbinding. Azureus is daarvoor het beste programma en suprnova.org de beste site. Kazaa is werkelijk crap en de helft van wat je binnenhaalt is iets anders dan wat er staat, laag van kwaliteit en bevat virussen en trojans. Sharen kan ook moet je zelf een torrent aanmaken met een tracker

Laatst bewerkt: 26 jul 2004
  12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Niet praten over welk programma je het beste kan gebruiken voor het downloaden gaarne!

13. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik prijs alleen maar bittorrent aan _0/ , iedereen denkt dat het langzaam is, wat komt omdat ze de verkeerde app gebruiken. Dus stappen ze over op Kazaa, met Azureus haal je de juiste snelheden wél

14. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag. Sinds een paar weken kan ik geen kazaa meer gebruiken. Ik download altijd veel liedjes maar nu kan dat dus niet meer. Ik kan ze nl niet zoeken. als ik een naam intyp en op search druk loopt ie niet vast maar sluit het programma steeds af. Ik krijg dus geen lijstje met liedjes en het opnieuw instaleren heeft ook geen nut want dan krijg ik weet hetzelfde. ik kan niet zonder dus heb ik maar (tijdelijk) edonkey erop gezet maar ik wil gewoon kazaa terug. Deze is beter en download meer tegelijk, je hoeft niet te wachten enzo. Iemand die dit ook heeft? graag antwoord.

15. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    test hier je snelheid.

Ik weet niet of het dat is wat je bedoeld.

Laatst bewerkt: 28 jul 2004

Deel Deze Pagina