Galleon

Discussie in 'Algemeen' gestart door GAGGAG, 9 jun 2004.

1. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    De game is vandaag exclusief op de xbox uitgekomen en heeft iemand het al gekocht of gespeeld?

De game is al meer dan 7 jaar in ontwikkeling, maar is het de moeite waard of is het te verouderd?

Iemand die meer info heeft, tja zeg het maar :+ ...

2. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    7 jaar? :eek: ik heb nog nooit iets van deze game gehoord (hier op xbw) misschien komt er deze week wel een revieuw van op gammo of gamekings!

Ps, er staat wel lara croft op de voorkant (geschreven dan he) en volgens mij is het iets met piraten :+

3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja ik volg em ook al 7 jaar...lijkt me een hele gave game ..met alleen wat mindere graphics

4. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Het is van de maker van Lara Croft 1, daarom staat er Lara Croft op.

Van gcshop geleend :D

Kleine samenvatting

5. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt ook een heel groot spel te zijn ----> morrowind groot maar dan meerdere eilanden...

Ik vind em wel een beetje lelijk... doe mij maar fable

6. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Met de lelijkheid kan ik best leven, maar speelt het spel goed, dat vraag ik me wel een beetje af, in elk geval op gamerankings krijgt hij tot nu toe gemiddeld (over 4 reviews geloof ik) een 7,3.

7. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ik ga deze wel halen denk ik

8. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  10. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]]

Valt nog best mee. Er zit een hele apate stijl in (dunne armen, dunne benen), hierdoor lijkt he spel lelijker dan het eigenlijk is

11. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel speelde een kameraad van me vanmiddag en ik was er niet kapot van...ik wacht liever op fable of sudeki als ik zo'n soort spel wil halen....de graphics vielen me tegen en het was allemaal aan de slome kant

12. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    De game krijgt gemiddeld zevens link naar gamerankings

Ik zal het binnenkort in de winkel even uitproberen, zo te zien is er hier wel weinig belangstelling voor.

13. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Hm heb het spel gister ffkes gespeeld. Het is niet egt een slecht spel maar je moet echt van adventure houden. Het is erg langdradig en kan snel gaan vervelen. Je moet dingen opsporen enzo en je bent ook veel aan het lopen en zoeken naar dingen. Af en toe zit er ook wel actie in maar het is eigenlijk een kruising tussen tomb raider en een echt adventure spel als broken sword/syberia..

14. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    In het blad C&VG krijgt het 92% ofzo... Blijkbaar is de animatie erg goed, dus ook al zien de foto's er lullig uit, als het beweegt schijnt het wel erg mooi te zijn.
    Ik ga dit spel zeker halen. Tomb raider 1 was helemaal mijn ding, dus ik ben hier toch wel benieuwd naar.

15. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    voor de grapics zou ik hem in ieder geval niet kopen! mijn cash gaat wel ergens anders naar uit :)

16. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Hm ik heb hem dus, en inderdaad de animaties zijn in beweging zeker oke.. Vooral de omgevingen in het spel zijn erg mooi. Aan de grafische stijl van de mannetjes met dunne beentjes en armpjes moet je wel ff wennen.. Maar voor de graphics hoef je het niet te laten..

17. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Het schijnt ook een vrij vage besturing te hebben, klopt dat?

18. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, gaan we nou voor de gameplay of de graphics?
    Die game is 7 jaar in ontwikkeling, is het dan gek dat ie verouderde graphics heeft? Aangezien dat soort type games minder populair is als bijv. FPS games hebben die gasten geen geld om elke 2 jaar de engine te updaten.

Ik heb die game nog niet gespeeld, maar het zou gewoon zonde zijn om een game waar 7 jaar aan is gewerkt in de budgetbak te zien verdwijnen omdat ie de graphics heeft van Tomb Raider 1 :D in 2004, gewoon uit respect. Daarom moeten echte gamers die game gewoon ff checken (huren, eerst kopen, later eventueel ruilen voor andere game etc.) en er eens ff voor gaan zitten. Als ie zo groot is als Morrowind zeker.
    Dan mag een game grafisch van mij best zuigen. Hoeveel mensen doen dagelijks nog Counter-Strike terwijl het grafisch kut is?

Laatst bewerkt: 15 jun 2004
  19. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    @jajojo: de game bestuurt inderdaad raar want je bestuurt niet Captain Rhama zelf, maar je bestuurt eigenlijk de camera en hij loopt in de richting waar jij de camera op zet. Eigenlijk net als bij Halo bij voertuigen.

20. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb m gisteren gehaald, en tot nu toe moet ik zeggen: erg leuk...
    Graphics verouderd? De textures misschien, maar qua drawing distance is het top! En de animaties zijn idd vloeiend.

Dat hele camera-gedoe is enorm overtrokken: je bestuurt wel degelijk voornamelijk het personage (naar voren is naar voren, en duw je iets naar links dan ga je naar links etc.) echter, als je langzaam loopt en je wijst de camera richting een punt, dan zal je karakter zelf de beste weg zoeken door om keien heen te lopen of zonder van planken af te vallen. Meer niet... Maar het speelt daardoor wel lekker, geen milimeter precisie nodig en toch controle hebben.

Het vechten is wel ff wennen, zeker als je omsingeld bent. Even combo's leren timen ;)

Deel Deze Pagina