Game characters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Head Ninja, 24 apr 2006.

1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Welke 2 of meerdere game characters zouden jullie wel eens in 1 game willen zien. Sonic en Mario of Goku en Zelda. Als niks onmogelijk was, van wie de rechten heeft en of een character maar op 1 console is. En hoe zouden jullie het verhaal van deze characters laten verlopen, en wat voor moves zouden ze samen hebben. Mij leek het persoonlijk heel vet als Ryu Hayabusa en de nieuwe Lara Croft in 1 game zaten. Een leuk stel vind ik. Kwa moves een beetje snelle actie. Dat Ryu z'n handen opelkaar voor zich houd en Lara springt erop om vervolgens door Ryu meters de lucht in te worden gegooid om daarna een paar vijanden nice af te maken. Momenteel ben ik ook bezig met een tekening van die twee, als het lukt en hij is klaar dan zal ik hem even laten zien. Het leek mij een mooi stel, ong uit dezelfde tijd, dezelfde leeftijd ong, enz...enz..., Ninja Raider, hmmm klinkt best wel eerlijk gezegd. Maar laat je fantasie maar op de vrije loop gaan, dan zien we wel wat voor leuke ideeën er allemaal uitkomen.

Ryu Hayabusa (Ninja Gaiden)

Lara Croft (Tomb Raider)

Dante (Devil May Cry)

Master Chief (Halo)

Gordon Freeman (Half Life 2)

Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Gamecharacters-dating?:+

Doe mij maar Masterchief en Lara..

3. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Nee, niet alleen dating, ook anders. Maar Master Chief is in de toekomst en Lara is nu. Hoewel ik Ryu en Lara een mooier stel vind, maarja, ieder zo z'n mening.

4. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt eerder de Prince of Persia en Lara een goede combo :cool:

5. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gordon Freeman uit half life 1 en 2 en Max Payne uit Max payne 1 en 2. zou een coole combinatie zijn lijkt me.

6. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Don vito corleone van the godfather met carl johnson die van GTA: SA

7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Masterchief en Spartan-458 ;)

8. Last-Warrior

Last-Warrior Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    het Rainbow Team en de Ghosts en dat tegen de terroristen Over leven ze niet

9. --<)Sandro(>--

--<)Sandro(>-- The Green Maker

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het wel vet als characters als Ryu Hayabusa in een speel wereld als Oblivion wordt gedropt. Dat je egt van die vette moves kan, en tegelijketijd alle vrijheid hebt als in Oblivion.
    Dat vindt ik namelijk het grootste nadeel van Oblivion, het sneaken is wel veel beter, maar het op een ''één op één gevecht'' aankomt vindt ik dat nog altijd erg lomp uitzien in vergelijking met andere games als Ninja Gaiden.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm. Ik vind Ryu Hayabusa en Lara Croft ook wel goed bij elkaar passen. :9
    En verder weet ik nog niet echt iemand. Ik ga 's na denken en als ik iets weet post ik het wel.

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    De karakters van Street Fighter 2 in de wereld van Shenmue, zou ik wel fijn vinden. En dan echt een super-episch verhaal uiteraard.

12. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Indiana Jones & Lara, beter kan niet :9

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, de twee grootste avonturiers samen! Dat kan nog interresant worden! :D

14. Last-Warrior

Last-Warrior Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja en prince of persia met die hayabusa ofzo en team rainbow met de ghosts

15. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dante en Ryu Hayabusa zou ook wel leuk zijn. Maar ik vind Ryu en Lara nog altijd de besten, een mooi stel als je het mij vraagt:9 , en Lara is echt goed in puzzelen enzo, en Ryu echt in vechten. Kan niet beter.:)

16. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja Lara is idd goed in puzzelen ik zie het al voor me een paar jaar later zit mevrouw Lara Hayabusa in zo'n luie stoel.
    zegt ze schat geef me de kruiswoordpuzzel effe aan krijgt ze van Ryu Hayabusa dat boekje naar haar hoofd geslingerd gevolgd door de flying swallow attack uit ninja gaiden.8) (sorry bedacht het net opeens en vond het wel grappig.)

17. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik denk dat Lara wel veel leukere dingen kan doen met de flying swallow attack O-)

Anyway......ik wil nog steeds sonic en mario wel in een 3D of 2D platformen zien. Speed vs. Paddo's

18. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Leuk bedacht, of Lara is in de keuken aan het koken en Ryu zit in de woonkamer z'n eigen spel te spelen, GAME OVER, Lara krijgt de controler naar haar hoofd geslingerd alsof het de Windmill Shuriken was. Ryu loopt vloekend, GVD *&%$!!#, F*CK, weg.*)

Trouwens weet iemand ook hoe je een plaatje kan toevoegen als je hem bijvoorbeeld gescand hebt, of een paint bestandje. Hoe kan dat want mijn tekening van Ryu en Lara is voor zo'n 97% af.

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  19. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Laat Ryu Hayabusa maar gewoon de main character van Ninja Gaiden blijven, niks met Lara Croft want dat slaat nergens op. Het zou idd wel grappig zijn, maar het slaat nergens op.

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  20. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Als je het serieus zou bekijken, dan zou het best wat kunnen worden. Ryu en Lara, Ninja Raider, snelle actie, moeilijke puzzels, Grote verbazingwekkende levels, sterke eindbazen, coole en lekkere (Lara) characters. Wat wil je nog meer?

Deel Deze Pagina