Game choice

Discussie in 'Algemeen' gestart door jjk, 1 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jjk

    jjk Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja weet het al de zoveelste post van iemand die niet weet welk game die moet kopen. en omdat ik nou nie zon groot budget heb wil ik wel het beste te hebben.

    ik zat te twijfelen aan morrowind maar had de pc versie al dus tja of daar nou zo veel verschil in zat..

    THPS4 lijkt me zwaar moooi maar is die nog steeds leuk als je 2 3 al dood hebt gespeeld. ik speel het nu ongeveer 5min denk o effe skateboarden maar daarna leg ik hem alweer aan de kant of is THPS4 wel zo beter??

    UC lijkt me zwaar vreet maar nu hoor ik van andere dat ie zo traag gaat omdat je anders nix kan raken word de gameplay dan minder of maakt het nix uit??

    Star wars leek me ook zwaar vreet moet nog uitkomen d8 ik maar kan geen kabel krijgen tenminste geen Pc kabel. dus xbox live denk ik ook niet.

    heb ook zitten denken aan SC maar is het echt zo dat die na 8uur al uit gespeelt is??

    en de nieuwste fifa leek me ook zwaar mooi. voor mij dus een moelijke keus kunnen jullie mij de postieve en de negatieve kanten van de games vertellen want als ik hier zo de posts lees lees ik alleen maar positieve dingen. das ook niet erg maar toch.

    een X gamer..
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik raad je aan reviews te lezen :)

    Dit soort vreemde opsomtopics dragen niet echt bij aan de community of jouw keuze van aankoop :) Es tut mir leid..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina