game cube, PS2, xbox welke vinden jullie het beste???

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door xboxuser, 29 dec 2002.

1. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    game cube, PS2, xbox welke vinden jullie het beste???:D :D

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    > COnsole Wars forum :{

3. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
    denk niet dat er veel ps2 en cube fans hier op xboxworld zijn aangemeld:{

4. xforz

xforz Guest

xbox lijkt me logies :9 :9

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2003
  5. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik zit dan wel het meest op mijn xbox en ik ben hier ook op een xbox site. Ik heb alle 3 de consoles en ze hebben allemaal hun sterke punten. Maar toch vind ik de xbox het beste. Omdat ie toch de mooiste grafix heeft. En ook al heel wat vette spellen.

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Xbox is de beste, de GC is goed, en de PS2 is soms goed.

7. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    closen die hap, zijn al 39840938403098 topics over:mad:

8. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je weten. Als je ons om onze mening wilt vragen inverband met een aan te schaffen console. Dan denk ik dat de mod's het niet zo erg vinden.

Maar ik denk dat er eerder een grotere kans is dat ze dit als flamen zien en dit topic sluiten.

(SOrry als ik hier arogant klink hoor, maar het kan natuurlijk iemand zijn die een console aan wil schaffen en twijfelt tussen de 3. (Altijd uitgaan van het goede ^_^ . Ook al zegt zijn nick eigenlijk al genoeg. :+ :+ .)

Maar mijn persoonlijke mening is dat van de drie de Xbox het meest te bieden heeft. GC trouwens ook veel. PS 2 is meer iets voor de beginnende gamer.

Op het moment vind ik dit van de PS 2 omdat hij veel titles heeft, veel discount titles en je kan spellen makkelijker huren (iets wat in de kleinder dorpen en steden (-40000 inwoners) nog wel eens moeilijk is) om een beeld van een spel te krijgen voordat je het koopt.

Dit gaat denk ik ook nog wel veranderen hoor, want de verkoop cijfers in USA en Europa liegen er niet om. Dus ik denk dat dit ook nog wel met de Xbox gaat gebeuren.

9. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    Gamecube

10. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Playstation 2 is redelijk goed door z'n breed gamesaanbod: Metal Gear Solid 2, Gran Turismo 3, Maximo, GTA3 & Vice City en Kingdom Hearts, de Final Fantasy's, Virtua Fighter 4 en voor mensen die nooit een Dreamcast gehad hebben: F355 Challenge en Virtua Tennis 2. Verder komt Route 66 er binnenkort op uit. Misschien is de kwaliteit niet altijd top van Ps2 games, maar MGS2 bv. is technisch van zo'n niveau dat het zelfs schoon zou zijn voor een Xbox spel.

Gamecube: Hier zijn nog niet veel goeie games op vind ik maar als ze goed zijn, dan zijn ze ook echt goed. ->Mario Sunshine, Rogue Leader, Eternal Darkness en Resident Evil, Monkey Ball, Star Fox Adventures en binnenkort Metroid Prime en Zelda!!

Xbox vind ik misschien nog het best nu met z'n toppers als Halo, Splinter Cell, Colin McRae 3 (ook al is deze op andere consoles zoals Nightfire), Project Gotham, Sega GT 2002, Jet Set Radio Future...

Dreamcast: voorlopig laatste Sega console maar in schoonheid geëindigd. Teveel toppers om op te noemen. En games zoals Virtua Tennis 2, F355 Challenge zien er zelfs beter uit op deze console dan op de krachtigere Ps2!

GBA toch ook niet vergeten. Games zoals Metroid Fusion en Golden Sun zijn toppers van een even hoog niveau als Xbox toppers vind ik.

M'n persoonlijke favoriete consoles:
    1. Dreamcast
    2. Xbox
    3.Gamecube

11. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18

ff klein beetje uitgebreid

12. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn rijtje op dit moment:

1. PlayStation 2
    2. Xbox
    3. GameCube

Mijn rijtje in de toekomst:

1. GameCube
    2. PlayStation 2
    3. Xbox

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Op het moment vind ik de Xbox duidelijk het beste, met het beste aanbod. Maar zodra m'n loonstrook er is, ga ik zeker een GameCube kopen, een aantal van de games voor deze console moet ik gewoon hebben.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ze alledrie en op het moment vind ik dat de GC en de PS2 wat meer leukere spellen hebben.

15. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist! dit is zinloos.. volgens mij komt er elke week een nieuwe :{
    denk trouwens niet dat er veel mensen op een xbox forum, de gamecube of PS2 de beste vinden..

16. [14all41]s4nCh3

[14all41]s4nCh3 Gaming 24:7

Leuk Bevonden:
    0
    En ik doe juist het omgekeerde eerst een gamecube en dan de X-doos

17. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    1. Xbox (duh)
    2. GC
    3. DreamCast
    4. PS2

18. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hm... maakt niet uit of er hier meer xbox fans zouden zitten dan PsII of NGC,als ze met goede argumenten komen dan kunnen de andere ""uitgelult"" raken.Dus je weet maar nooit

19. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb deze al eerder gepost maar omdat deze ook hierop slaat post ik hem hier ook maar,

De xbox en zijn voordelen

+bij eerste van aanschaf hij's gereeds klaar voor internet
    +microsoft zal heus niet failliet gaan
    +over de controller zou je kunnen zeiken maar er is ook een kleinere versie
    +we kunnen er DVD op kijken we hebben een harde schijf en kunne eigen liedje's spelen terwijl we spelen.
    +Door de harde schijf kunnen we laterop xbox live lvl's downen
    +De xbox is volwassener
    +het heeft nu een goed spel asortement en het word veel beter
    +de graphics zijn bijna altijd beter,de specs zijn veel hoger
    +omdat de specs hoger zijn gaan er ook steeds meer naar de Xbox(Publisher's gamers)
    +we hebben best veel toppers,paar orginele idee'en
    +al bij al zijn we goed koper uit xbox+controller+2spelen+kasje+hardeschijf erin+cd speler+dvd speler=260 euro

20. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Sorry, dit begrijp ik niet helemaal.. Leg eens uit

Deel Deze Pagina