Originally posted by Meneer Eric
Playstation 2 is redelijk goed door z'n breed gamesaanbod: TEKKEN, DEVIL MAY CRY, DRAGONBALL Z: BUDOKAI Metal Gear Solid 2, Gran Turismo 3, Maximo, GTA3 & Vice City en Kingdom Hearts, de Final Fantasy's, Virtua Fighter 4 en voor mensen die nooit een Dreamcast gehad hebben: F355 Challenge en Virtua Tennis 2. Verder komt Route 66 er binnenkort op uit. Misschien is de kwaliteit niet altijd top van Ps2 games, maar MGS2 bv. is technisch van zo'n niveau dat het zelfs schoon zou zijn voor een Xbox spel.
Gamecube: Hier zijn nog niet veel goeie games op vind ik maar als ze goed zijn, dan zijn ze ook echt goed. ->Mario Sunshine, Rogue Leader, Eternal Darkness en Resident Evil, Monkey Ball, Star Fox Adventures en binnenkort Metroid Prime en Zelda!!
Xbox vind ik misschien nog het best nu met z'n toppers als Halo, Splinter Cell, Colin McRae 3 (ook al is deze op andere consoles zoals Nightfire),SPLINTER CELL, DOA3, Project Gotham, Sega GT 2002, Jet Set Radio Future...
Dreamcast: voorlopig laatste Sega console maar in schoonheid geëindigd. Teveel toppers om op te noemen. En games zoals DEAD OR ALIVE 2Virtua Tennis 2, F355 Challenge zien er zelfs beter uit op deze console dan op de krachtigere Ps2!
GBA toch ook niet vergeten. Games zoals MARIO!!! Metroid Fusion en Golden Sun zijn toppers van een even hoog niveau als Xbox toppers vind ik.
Klik om te vergroten...