Herkennen jullie het? Je heb al een tijdje een nieuwe game. Je speelt em met plezier en vind em onwijs vet. Na een aantal dagen/weken speel je em uiteindelijk uit. En wat krijg je? Alleen een stomme aftiteling of vage dingen die je heb unlocked . Daar wordt k echt knkr kwaad om. Oké, je heb lol gehad om de game te spelen maar uiteindelijk speel je de game toch uit. Ik vind dat veel game makers niet veel aandacht het slot van games. Ze komen er veel te makkelijk vanaf met cheats, unlocks of een vage aftiteling. Jullie opini.
Ja, net als met halo, had je het net allemaal uitgespeeld, krijg je geen extraatjes ofzo. Je krijgt alleen het verlangen naar het volgende deel .
dit heb je ook met MGS 2 substance speel je hem uit krijg je een digi camera...feest maar na het uitspelen speel je de game ook niet meer hij ligt nu een beetjuh stof te vangen
Daarom speel ik niks uit (speel veel multiplayer) bespaart me de teleurstelling Maar even serieus, ik speel zowiezo alleen de goede games uit en dan kom je erachter dat die ALTIJD verwijzen naar het volgende deel of een mooi open einde hebben. Ik heb dan niet veel games uitgespeeld maar bij Halo was dit en bij Max Payne en XIII ook.
bij halo is het juist wel goed, door het spel op de extreme moeilijkheidsgraad legendary uit te spelen krijg je een alternatief einde. Verder is het gewone einde toch ook al redelijk goed, wat zou je anders verwachten
Ik heb nog nooit een game helemaal uitgespeeld zonder cheats(op halo na dan), dus veel eindfilmpjes heb ik nog niet gezien...
Klopt wel, met sommige games baal je wel als het einde daar is, maar bij andere(vooral saaie games) ben je juist blij als het is afgelopen. Bij Halo is het einde vet cool en geeft ook een soort stukje van deel 2, houd de spanning erin
wat zou je dan willen?? gratis een compleet nieuw spel ofzo?? en ik vind juist de beloning wel voldoenend; bij PGR2 krijg je betere auto's als je het op een hogere moeilijkheidsgraad uitspeelt, en da's helemaal leuk over Live...
Een feel good moment. Een filmpje dat je rillingen over je rug geeft door te laten zien wat je bereikt hebt.
Ik heb een paar xbox games uitgespeeld: als eerste timesplitters 2: ik kan me niets meer herrinneren daarvan: slecht eindfilmpje? halo heb ik uitgespeeld (nog niet op legendary) aardige voldoening panzer dragoon orta: groot genoegen shenmue 2: extreem verlangen naar een vervolg(i love this game) doax (kuteinde, ja je kunt wel verder spelen maar goed) pgr2 (op zilver, redelijke voldoening, maar die eerste speed camera op platina gaf me meer voldoening) en gisteren xiii: slap eindlevel
XIII heeft pas een ongeloofelijk rot einde....... je zit dan in een kamer en dan komen er gassies met geweren op je af ( en jij hebt niks) dan word er gepraat en dan "to be contineud" nepzooi
Ik speel een spel ook zeker uit voor het gevoel van voldoening. Toen ik Halo (tja, tis een goed voorbeeld) had uitgespeeld op Legendary, zat ik eerst trillend en met open mond naar het alternatieve einde te kijken, om daarna ff juichend door de kamer te rennen. Ik was zeker wel blij. Ik krijg ook nu weer een warm gevoel als ik terug denk aan alle levels en alle fun en hoe moeilijk het soms was, dan ben ik gewoon een beetje trots dat ik het toch maar mooi gered heb. En nu? Nu vind ik Halo nog steeds leuk, ik ben tevreden met het einde en ik speel het ook nu nog af en toe. Dit is het zelfde bij alle andere spellen die ik heb uitgespeeld.
@ Tinman, je stelt me teleur jonge Maar on topic, ik vindt zowiezo dat de (meeste) spellen wel wat zouden kunnen hebben aan een wat meer filmische waarde, Een verhaal met goed begin, goed einde, een afsluiter. Ik ergerde me er bij KOTOR al helemaal aan.. zoveel uur ingestoken, zoveel moois gezien, en dan een paar van die kutfilmpjes op het eind.
Als een echt goede game is uitgespeeld, baal ik sowieso . Een mooie toegift is niet wat ik wens, liever een perfecte intro. Als een game klaar is (singleplayer) heb je niks aan een superupgrade imo, speel zeer zelden nogmaals.
Waarom vind iedereen Panzer Dragoon zon goed einde hebben. Ik heb wel gehoord dat er 2 eindes zijn, mijn einde was dat die draak op de grond viel met die chick en dat ie doodging en dat die chick ging janken maar later weer terug kwam met een baby draakje en over een grote grasvlakte ging rennen. Wat is het andere einde dan? Wat ik trouwens zoek in een goed einde is gewoon een filmpje van minimaal 10 minuten lang waarin het einde mooi word weergegeven.
ik ben het ermee eens sommige einden zijn de moeite van het uitspelen niet waard man, zoals met DOA dat vindt ik egg wel minder en met Buffy viel ook echt tegen. Het einde moet echt wel goed zijn anders daalt de waarde van de game in mijn ogen dan. Ff een vraag je, wat is nou het einde van Kasumi in DOA2 op de DC?? Ik heb hem meer dan 10x uitgespeeld en heb nix gezien!!
Halo. Nog helemaal vol van de adrenaline van de laatste 5 minuten zie je de MC eindelijk een veilig heenkomen zoeken en wegvliegen... yesssssssssssssss, we hebben het gered!!! zo'n gevoel had ik. En toen zette de violen aan en focuste de camera opeen sterrenstelsel. "ten thousand down, hundred billion to go... we zin nog niet klaar." En toen met de Halomuziek de credits, en op de achtergrond ook nog wat (Covenant fleet tussen Halo delen ofzo?) Wat een mooi einde.