Game Expo nog een lange weg te gaan?

Discussie in 'Algemeen' gestart door fallout, 25 nov 2002.

1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    GameExpo, nog een lange weg te gaan?

K vond et niet echt veel voorstellen eigenlijk. et enige wat de moeite waard was was ff het in actie kunnen zien van Steel Batallion. Voor de rest waren et allemaal kleine kindertjes die een beetje aan zon controller hingen bij de officiele xbox stand, spelletjes te spelen die al lang uit waren.

En bij die drie grote schermen deathrow :confused: ? damn snappen ze dan helemaal niks? die zooi heb ik al 2 maanden. kan me geen ruk meer schelen. k wil iets nieuws zien.

voor de pc was er zelfs gedurende een lange tijd counter strike te zien. dat speelde ik al back in 1998/99

hallo? daar betaal ik toch geen 20 euro voor? 10 entree en 10 parkeren.

Dus jah, xboxworld was eigenlijk de enige stand die et een beetje begrepen had. mijn complimenten, anders was et helemaal 20 euro's down the drain geweest. voor de rest pfft. wat een amateurs. En dan nog dat ragblad, gamequest, stonden ze blaadjes uit te delen, zit je in de auto naar huis, kom je er achter dat het van oktober 2001 is, k tis dan wel gratis, maar daar heb ik weinig aan, doe dan een cheapere gameexpo uitgave ofzo.
    bij een game expo denk ik meer aan schermen met ten minste trailers van dingen waar mensen op zitten te w8en. en dan bij nintendo. fokking beach spikers. laat dan op zn minst ff metroid prime zien ofzo. voor de rest bij de officiele xbox stand (of wat et ook voor moest stellen) niks geen foldertjes ofzo alleen maar een zootje xboxen met dingen die ik ook thuis heb liggen. k bedoel zet een gast neer die iets verteld. smeer je product een beetje aan. laat wat zien! k snapte et echt niet. en geen splinter cell te bekennen! (behalve een demotje op 1 van die speelbare gevallen, nou nou)

maar goed. nog meer mensen die hier iets over te zeggen hebben?

mzzl.

Laatst bewerkt: 25 nov 2002
  2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    wij hadden brute force, SPlinter Cell full, Panzer Dragoon, Midtown Madness 3, Racing Evoluzione, Superman, Steel Battalion, Unreal CHampionship en meer :)

Jammer dat alleen wij de beta's mochten spelen.. maarja met rocky en splinter cell was ook niet veel mis. En jullie hebben toch de games kunnen zien. Ik vond het ook niet cool dat Xbox niet veel nieuwe games had op hun eigen stand, maarja dat had nintendo ook niet. Jammer.

3. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond de gameexpo dus ook zwaar triest, (even de xbw-stand erbuiten gelaten, daar niks dan lof (en drukte) over..)

de gameexpo was zo klein dat die 10 euro er absoluut niet voor betaald hoefte te worden, dan mag de hcc er wel bij zitten ,maar voor pcnerds kwam ik dus echt niet. Ik hoopte veel nieuws te zien van xbox, maar ipv daarvan alleen rijen met consoles, waar kleine kut(excuus) koters achter stonden die zelf nog niet eens zo'n groen/zwarte doos hadden, en voor mijzelf boeide het niet eens want het waren spellen die al weet ik hoelang uit waren. allemaal oude koek.

-- Waarom wil xbox zo'n promoteam als ze zelf er niet eens met een simpel promo team + werving daarvan stonden?
    -- Geen xbox live info?? ik weet niet of het wel geweest is, maar na 2uur was ik al de beurs weer af, ik bedoel gameboy advance, childcube en de andere nintendo onzin boeide me niet.
    -- Nieuwe games, voorproefjes, waar waren ze??????
    -- Nuttige goodies, dus niet die bergen folders die ik al dagelijks door de bus krijg of gewoon in de music store kan vinden, ik wil iets nuttigs, ik hoorde mensen al over demo's, keycords, caps praten, die ze dus graag wilde bemachtigen, nou zelfs dat was er niet.

nou ff iets positiefs!! --->
    d'r stond een mega stand (naam vergeten iemand hier?) met plasma schermen met daarom plaatjes/games en daar werd een soort werving gedaan ,leek wel voor playstation, met 2 superlekkere wijven achter de desk, en d'r liep ook nog zo'n wijffie half bloot die dan een figuurtje moest voorstellen uit een game,zou niet weten welke game, maar een figuurtje had ze zeker!! haha, voor diegene die'd'r ook gezien hebben, auw.

wat me wel verbaast dat het dan bij de hcc + nintendo druk is terwijl zó'n stand met lekkere wijven helemaal leeg was, hehe, bewijst toch weer dat die diehards niet echt om de dames geven he,, lol

p.s. nou maar hopen dat m'n vriendin dit niet leest, LOL, alhoewel hehe

mzzls
    timmio

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    mooi k ben dus idd niet de enige die lichtelijk teleurgesteld was. dat wijf zag er idd wel lkkr uit.
    maar idd wat een nerds man :) maar de meeste waren ook nog eens echte lowlifes zeg maar. maar die kindertjes, die waren waarschijnlijk de kinderen van die lowlifes, die gezinnen van 86 kinderen. das was nog et ergste jah.

JOH ik snap et al. de gamexpo was gewoon een soort kinder creche zodat al die ouders gewoon rustig hun cheapass hardware in konden slaan zonder gezeik van hun kinderen!

en dan die gameboy advance emplacements zeg maar, met die lampen erboven! LOL.

zeer triest allemaal.

5. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ze moeten die Gamexpo niet zelfde dag als HCC doen, dan heb je tenminste alleen maar gamers als publiek

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ja vind ik ook :) hebben we ook meer ruimte.

7. freakonick

freakonick Guest

Ze moetuh volgend jaar ook beter hun best doen met alle organisaties en dat alles op tijd klaar is en ze moetuh die davilex presentaties ook wat korter makuh (vrijdag). 2 derde van het publiek liep toen ook weg....:'-(

8. Ik was ook diep teleurgesteld in de gamexpo. Bij elke demo kast van de xbox stonden gemmideld 10 van die koters te wachten om te spelen. Die sukkels van de gamequest stonden inderdaad boekies uit te delen van okt 2001, zijn ze niet goed bij hun hoofd ofzo?? Niet echt goed voor hun imago denk ik. Was der binnen een half uur uitgeken en die hcc beurs was al helemaal geen ene reet aan. Alleen maar tig duizend stands die dezelfde rommel wouden verkopen. Ik had wel een paar dikke beamers verwacht met demos van nieuwe coole spellen. Maar ja helaas.....

9. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ja de hcc was ook knap bout he, allemaal rotzooi, en de ene schreeuwde nog harder dan de andere dat ie de goedkoopste was, leek wel een kermis......

en dan die info, nergens nieuwe vette dingen voor de pc (ik begin niet weer over de xbox,hehe, lees m'n vorige reply maar..), er waren maar 2 coole dingen voor de pc, die ene was bij de hcc lui zelf, geen idee welke afdeling,maar ze hadden 3pc's bij elkaar staan,alle drie met f16 joysticks en troep erbij ,communicator op en zo met elkaar ouwehoeren, vond het wel jammer dat ze mekaar niet uit de lucht gingen schieten maar gewoon netjes aan het vliegen en landen waren,

2e wat wel vet was ,was de roland afdeling (en daarbij alles wat op die vloerbedekking stond, zonder dan die piano';s,hahaha) ,maar daar stond tenminste het 1 en andere waar kleine kinderen niks mee konden, ik denk aan Reason & al die andere muziekpakketten, ook vette installatie waar een blijhoofd trance aan het maken was, dat was wel gaaf,

maarja voor de rest dus ook de hcc alleen maar rommel, maar vooral "zonder te beledigen" die nerds.pffff maar m'n ik ben groot en jij bent klein tactiek heeft wel geholpen, bij de ingang tering druk maar toch in 5 minuten binnen,hehe

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ben ik dan de enige die niet teleurgesteld was? Jullie verwachtte er gewoon te veel van, het was hun eerste keer en dan kan je nog niet alles perfect doen toch?!

Ik vond het ook prima dat ie samen met de HCC was, want anders was ik daar niet heen geweest. Heb even op de Xboxen gespeeld, gekeken bij de console wars, rond gelopen op de GNL en XBW stand, en daarnaast nog even de HCC rondgelopen.. bij MS veel gezeten enzo..

ik vond et vet, alleen volgend jaar kan het wel iets groter ja :)

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, je zag nu namelijk ook veel mensen die vanaf de HCC kwamen ook de Gamexpo opliepen en geinteresseerd bij bv Steel Battallion bleven staan. Ik vind dat het gemixt moet blijven.

12. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jah leuk, de ms stand. waar al die debielen als schapen braaf "micro" "soft" gingen schreeuwen. en niet te vergeten age of mythology, ook helemaal te gaaf natuurlijk. (not)

wat een vertoning. en ik mag toch wel wat nieuws verw8en als ik 20 euro betaal?

ik vind dat ze et apart moeten gaan doen. want al die kut koters zit ik echt niet op te w8en. en al die irritante mensen van de HCC eigenlijk ook niet. t leek echt wel kermis daar. van die schreeuwende sjonnies die hun afgeragde cd spelertjes stonden aan te smeren. en et publiek leek op verd8 veel op dat wat ik 3 oktober in leiden tegenkom. verschrikkelijk.

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik vind het wel ideaal dat de GamExpo samen is met de Hcc-dagen. Anders was ik waarschijnlijk helemaal niet gegaan.

Alleen wel jammer dat er weinig nieuws te zien was, en weinig te halen. Ik bedoel, als ik naar zo'n beurs ga verwacht ik wel leuke goodies als demo's, pennen, en dat soort shit. Niet een blad van een jaar oud en kilo's van die ranzige pepermuntjes. ]:-

En dan die drukte! Rijen schreeuwende kotertjes voor elke console, die zeker nog 5 jaar moeten wachten voor ze zelf een xbox kunnen kopen, en spoken die nog nooit het daglicht hebben gezien. Geen idee onder welke steen zij zijn gekropen 8) .

Dus toch wel een teleurstelling, want het had een mooie combinatie kunnen worden, als ze er iets meer werk van hadden gemaakt. Maar volgend jaar beter!!!!

14. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    hier doen ze het ook vooral voor hoor , het product bekend maken bij die "kleine kut koters" die mischien een Xbox voor kerst of Sinterklaas vragen ..

en dus weer minder kans dat de Xbox flopt .. dus ik vond het wel goed dat er in verhouding veel Xboxen stonden en dat er mensen die nog niet een xbox hadden ermee kennis konden maken ...

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Die koters kunnen er wel eentje vragen, maar of de goeie sint :+ ze er ook eentje geeft, is een tweede...

Maar goed, ben wel blij dat de Xbox-stand zo prominent aanwezig was. Maar die koters blijven irritant!

16. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ja heb je gelijk in, deze xboxen zelf moeten er wel staan natuurlijk, xbox wordt hierdoor bekend vooral onder de jeugd, maar graag dan ook een interessante beurs voor diegene die zo'n doos al hebben!! ik zit niet te wachten op halo of fifa achter zo'n tv op een beurs waarvoor ik moet dokken als ik het thuis ook kan, doe er dan wat extra's bij, microsoft hoorde ik alleen maar brullen over XP en 1 of andere office-nerd die een complete presentatie ging geven, hopelijk heeft iemand in die stand nog een stukkie XBox meegekregen?? ikke niet i.e.d..

trouwens over dat scheiden van de beurs, zit wat in, maar dan zou ht een knap kleine beurs worden, das ook niks, al zou ik zo'n beurs zonder huppelende diehard met 3 scanners (20 euro p.stuk) en 5 monitoren (15" ,5 euro p/stuk) zou heerlijk zijn, haha, scheelt me struikelen over al die oma karretjes, valt mee dat er geen rollators voorbij kwamen waarop die diehards hun pc (+onderdelen) hebben gestald, zal volgend jaar wel komen

m'n reacties klinken wat negatief allemaal, maar ik vind het erg jammer dat de bedrijven die er presenteren niet aan de bezoekers denken maar juist aan hunzelf, nu had de xbw stand leuke spellen, maar mochten we niet van microsoft erop spelen vanwege rechten BULLSHIT gewoon, als ms nadenkt dan laat ie ons juist spelen, al is het maar 5 min p.p. op deze manier zal iedereen die nog twijfelt of ie 'zo'n spel koopt maar hem ff heeft gespeeld hem later zeker gaan kopen en zal hij er met andere over praten => mond op mond reclame => oftewel bingo, xbox no1 ,maarja soms lijkt het alsof ms in Nederland niet veel aan marketing doet, of juist fout... al zijn die reclames op tv wel een goed begin

17. huubmeilink

huubmeilink Guest

Re: GameExpo, nog een lange weg te gaan?

heb jij 10 euro voor parkeren betaald?? ben jij ff genaaid!

18. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Gamexpo was ronduit KUT!!!!

wat een stom klein pleurishalletje zeg :mad:

19. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bah die Gam3Xpo was echt zielig.
    Sjonge jonge .. Gam3Xpo = Game Speeltuintje.

Alleen XBW was diegene die wel strak was maar de rest.
    Het was echt dood .. de GC stand was gewoon lame.
    PS2 was zo lame dat ik niet wist dat tie er was....alleen Xbox was goed te zien.

Ach jah .. hopelijk volgend jaar een echte Expo

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: GameExpo, nog een lange weg te gaan?

dat zeg ik.

en dan is het ook nog eens een klote beurs.

dubbel genaaid.

en je zou idd toch denken dat MS marketing technisch nog wel wat in huis heeft. maar ik had et nog btr gekund denk ik.

Laatst bewerkt: 25 nov 2002

Deel Deze Pagina