GameExpo, nog een lange weg te gaan?
K vond et niet echt veel voorstellen eigenlijk. et enige wat de moeite waard was was ff het in actie kunnen zien van Steel Batallion. Voor de rest waren et allemaal kleine kindertjes die een beetje aan zon controller hingen bij de officiele xbox stand, spelletjes te spelen die al lang uit waren.
En bij die drie grote schermen deathrow ? damn snappen ze dan helemaal niks? die zooi heb ik al 2 maanden. kan me geen ruk meer schelen. k wil iets nieuws zien.
voor de pc was er zelfs gedurende een lange tijd counter strike te zien. dat speelde ik al back in 1998/99
hallo? daar betaal ik toch geen 20 euro voor? 10 entree en 10 parkeren.
Dus jah, xboxworld was eigenlijk de enige stand die et een beetje begrepen had. mijn complimenten, anders was et helemaal 20 euro's down the drain geweest. voor de rest pfft. wat een amateurs. En dan nog dat ragblad, gamequest, stonden ze blaadjes uit te delen, zit je in de auto naar huis, kom je er achter dat het van oktober 2001 is, k tis dan wel gratis, maar daar heb ik weinig aan, doe dan een cheapere gameexpo uitgave ofzo.
bij een game expo denk ik meer aan schermen met ten minste trailers van dingen waar mensen op zitten te w8en. en dan bij nintendo. fokking beach spikers. laat dan op zn minst ff metroid prime zien ofzo. voor de rest bij de officiele xbox stand (of wat et ook voor moest stellen) niks geen foldertjes ofzo alleen maar een zootje xboxen met dingen die ik ook thuis heb liggen. k bedoel zet een gast neer die iets verteld. smeer je product een beetje aan. laat wat zien! k snapte et echt niet. en geen splinter cell te bekennen! (behalve een demotje op 1 van die speelbare gevallen, nou nou)
maar goed. nog meer mensen die hier iets over te zeggen hebben?
mzzl.
Laatst bewerkt: 25 nov 2002