Game filmpjes

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dark Cruiser, 29 mei 2004.

1. Dark Cruiser

Dark Cruiser Weirdo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of er nog meer mensen last van hebben, maar op een of andere reden kan ik sinds de verbouwing van de site geen filmpjes meer downloaden :'-( . En aangezien ik zeer graag de filmpjes van Driver, Halo en Fable die de laatste dagen verschenen wil bekijken, aangezien ik natuurlijk deze spellen ga aanschaffen.

Kunnen jullie mij asjeblief ff zeggen wat ik kan veranderen op mijn pc want ik lees dat er ook zat zijn die het wel lukt

2. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Het kan zijn dat het maximaal aantal downloads vol is ... We hebben een limiet van naar ik meen 100 downloads tegelijkertijd

3. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Als het echt niet meer lukt, ga dan ff naar Xbox.nl en dan naar xboxtv. Daar staan ook de meeste filmpjes behalve de nieuwe multiplayer trailer van Halo 2.

BTW: Blijf het gewoon regelmatig proberen. Fijn weekend.

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je doet rechtermuisklik opslaan als?

Of bedoel je dat je ze download maar geen beeld krijgt? Dan moet je naar www.divx.com en de divx codecs downloaden.

Anders weet ik 't niet!!

5. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een ander probleem met de filmpjes:

ik kan de filmpjes niet openen, ik heb problemen met de codec

wat is de codec en hoe los ik het probleem op?

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    zie post kobold :)

7. driver3

driver3 xbox owned

Leuk Bevonden:
    0
    ja kunnen jullie me een preciecere link geven want ik weet niet waar ik heen moet als ik op divx.com ben

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Dan moet jij je ogen uit je zakken halen lijkt mij :+ ;) Kan niet missen namelijk.....

Wat dacht je van hier?

9. driver3

driver3 xbox owned

Leuk Bevonden:
    0
    he bedankt

10. Dark Cruiser

Dark Cruiser Weirdo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu bij die 3d shot van Halo 2 geprobeerd en die deed het gelukkig wel, maar toen ik die filmpjes van Driv3r wou bekijken deed ie het weer niet. Als ik dan op de rechtermuisknop druk en dan opslaan als. Dan staat er bestandsgegevens ophalen, maar gebeurt er verder niks meer.
    Komt dat dan omdat er al meer dan 100 mensen op dezelfde tijd aan het downloaden zijn??

11. hutkofer

hutkofer Guest

Deel Deze Pagina