Een voortreffelijke XBOX site, in één woord: TOP. Alle games staan op leveranciernaam en op spelnaam gesorteerd. Als beginnend gamer ben je echter ook vaak op zoek naar een bepaald genre of type spel. Is het niet mogelijk om de site naast leverancier en spelnaam ook op deze derde categorie in te delen? Volgens mij heb je dan alle mogelijke hoofd-zoekpaden afgedekt. Wellicht dat er een andere site is die deze indeling wel heeft, maar die ben ik nog niet tegengekomen (in ieder geval niet met de hoeveelheid games die op deze site staan).
Ik heb dit ook wel eens gevraagd en toen zou het in V3/XBW 3 (de nieuwe versie van XBW.../whatever ) komen....
V3 dat antwoord begint echt een dooddoener te worden, hahaha gewoon overal op antwoorden: V3.. niks ten nadele van jou hoor Saaur kun je ook niets aan doen
Ik vat het ook niet persoonlijk op.... V3 is the answer to all your problems m8y Edit: speciaal voor sOn <<<< Warning Sarcasm Above >>>>
Mijn examens zijn bijna afgelopen, en daarna (volgende week misschien) ga ik met Mirik overleggen wat er allemaal in V3 gaat komen.
Hoelang wordt er al niet vanalles over gezegd en nu gaan jullie bekijken wat er in gaat komen! Jullie weten zeker ook al wat er in v4 gaat komen of niet??? BTWpleasure succes met je examens!!!
Een hele discussie ... Whooow, Dat was een hele discussie over versie 3. Als nieuwe forummer weet ik absoluut niet waar dit over gaat. Ik wilde alleen maar een idee aandragen inzake een andere zoekmogelijkheid. Ik hoop nog steeds dat die er komt ...
v3..... Eeerst dichtbij, dan ver weg, bijna af, nog beginnen, aan het testen, overleggen.... V3 komt als het komt, en eerder komt het niet. Wel gaar dat de ene [crew/mod] zegt dat het bijna af is terwijl de andere zegt dat het pas nu begint. Maar dit zoeksysteem zou wel handig zijn ja...