Lijkt me handig een topic te maken net als in andere forums. Geef het hierin aan als je een nieuwe game in winkel hebt zien liggen. Niet iedereen loopt dagelijks langs de winkels en zo kunnen we elkaar op de hoogte houden... NHL Hitz gezien...? post het hier... FIFA gezien...? post het hier... etc etc...
Gaat toch gewoon op release datum.. als een game uit is volgens de release datum ligt die in de winkel
Dat is een Utopium hoor.. Komt wel eens voor maar lang niet zo vaak als je zou willen.. Ik vind het een goed plan maar ik zou het niet in eeen thread doen maar een aparte sectie en dan per spel een draad.. Kan je ook gelijk "recenties" toevoegen.. leuk voor anderen om te leze en helpen hun keuze te maken bij nieuwe aankopen.,.
inderdaad geen gek idee, maar Wouter is the boss natuurlijk ;-) release-data zijn inderdaad een utopie... mgs2 voor de ps2 werd keer op keer uitgesteld en was vervolgens 3 dagen voor de release-date te koop... dat zijn voor toch 3 wachtdagen minder...toch? ik weet niet hoe het met jullie is, maar wachten op een game vind ik echt superrrr-vervelend... ik heb mijn xbox op die manier ook eerder gescored, ik las hier dat hij al binnen was bij de winkels en ben toen gaan shoppen en had hem op maandag dus al...