Zo lekker leuk antwoord zeg!
Maar ff ontopic: Ik denk dat wielren handschoentjes kunnen werken (en misschien ook lekkerder zitten, doordat ze niet helemaal dicht zijn) Met die gameglove denk ik dat het allemaal nog warmer wordt dus meer zweet... en dan heeft die handschoen misschien wel goede grip op je controller ik denk dat je hander in die handschoen helemaal vaag gaan voelen...
Nog een tip... (ik weet niet of dit werkt, echt totaal geen idee) ik hoor dat iemand zijn computer muis had geschuurd zodat deze meer grip gaf... misschien dat je dit ook met je controller kan doen, maar ja dan wordt het natuurlijk niet echt mooi. Het is maar een idee.. misschien kan je wel zo iets kopen dat je handvaten meer grip bieden...
Edit\ Ik kijk nu eens verder op die site en ik zie dus dat die handschoen half open is en dat er grip pads opzitten...(ik zag eerst alleen die jongen met een vage handschoen aan op de home page) En ik moet zeggen dit kan best eens werken! ik denk dat die grip best wel goed is en in het zwart ofzo ziet het er ook zeker niet lelijk uit... Dus als jij er 20 euro voor over hebt kan dit het ook zijn... (beter dan een controller van 40 euro verlelijken)
Laatst bewerkt: 13 sep 2004