Ik wilde ff weten of jullie xbox spelen met surround souns, en dan wel met welke boxjes en versterken en hoe aangelegd!! Voegt het iets doe?
Ik wil wel verder praten, gewoon even XBM 04 vorig jaar (geloof ik) doornemen staat een hele revieuw over dolby digital geluid en andere boxjes!
jep, heb surround sound: Creative 5700 inspire en dan gewoon aangesloten via optical kabeltje (of hoe zo'n kabel ook heet, zit er iig bij) op een advance scart kabel. That's all folks er is btw al een heeeeele grote thread over surround sound setjes, zou zo ff link voor je zoeken. EDIT: er waren er zelfs meer, kijk hier maar eens tussen.
Hey, en welkom op XBW.nl Als je even in het hardware forum kijkt, zie je dat er al een 4-delige thread is over surround sound en alles wat erbij komt kijken , daar kan je alles vinden wat je nodig hebt Suc6!
jep, ik heb ook de creative inspire 5700. en het voegt zeker wel veel toe aan de gameplay. ik ben ook heel erg te spreken over de kwaliteit van het geluid van de Creative inspire. ik had niet gedacht dat er zoveel geluid uit een set van een computermerk kwam. Weet ook niet waarom. maar ik kan het je zeker aanraden. je hebt niet al dat gedoe met aparte boxen, en versterker en kabeltjes en zo. dit had ik echt zo aangesloten. groeten, killabee
ik heb de logitech z680 tis gewoon anders spelen met een surround setje zelfde geld voor dvd films geluid speelt een grote rol bij games en film probeer maar eens een griezelfilm te kijken zonder geluid wedden dat de film gewoon niet eng word en probeer het zelfde maar eens met een dolbysetje als je ineens iets achter je hoort wedden dat je drie kleuren (ff in het net)poep in je broek hebt
Welkom Master Milo, en let vooral niet op flauwe reacties als die van mike-olist... Ik heb een surround-set (van Sony) maar vergeet het altijd aan te zetten. Laatst was ik bij een vriend Topspin aan het spelen en toen hoorde ik weer hoe leuk het was om er midden in te zitten (qua geluid dan, hé). Dus ik probeer er steeds aan te denken dat ding aan te zetten. Maakt gamen wel leuker.
Helaas, ik zou wel willen maar mijn ouders willen al die kabels niet in de huiskamer hebben. Dus ik doe het lekker met de stereo op m'n tv (yeah, Dolby 2.0 ). Voor zover je het stereo kunt noemen aangezien de 2 speakers zo dicht op elkaar zitten dat het weer samensmelt to mono
game ook surround met een Creative 5500D. Wat een geluid er uit die speakertjes kunnen komen, ongeloofelijk, is trouwens aangesloten via een Coaxiale kabel.
Ik heb ook surround, speel wel met 6 boxen die eigenlijk voor de pc zijn maar tis echt super! Je leeft je veel meer in t spel... tis gewoon prachtig Tzijn btw Altec lansing speakers
ik heb geen surround, maar sinds kort wel aangesloten op mn stereo... en dat geluidje is voor mij lekker genoeg