game keuze help me!

Discussie in 'Algemeen' gestart door The FragmaN, 30 aug 2002.

1. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zal wel wee denken weer zo iemand die niet weet wat ie wil. Nou ik weet het wel maar ik ben aan het twijfelen. Kijk ik (wou) op 6 September Turok gaan halen maar deze lijkt me toch weer niet zo vanwege Multiplayer. Uc ga ik zeker kopen. Maar nu heb ik Splintercell gezien en dit kijkt me al helemaal vet.8) Of misschien toch weet Mech Assault wegens Xbox live. You tell me!
    Dus willen jullie mij advies geven of ik moet kiezen uit Turok: Evo, Splintercell of mech Assault. Graag redenen erbij dus niet zo van: Turok natuurlijk das kei vet! Alvast bedankt.:)

2. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

Splinter Cell is master als je van sluipen houd, maar ja das nog lang wachten dus zou ik gaan voor TUROK maar wel als je van dino's afknallen houd anders lijkt het mezelf geen ruk aan. Groetjes Roel hehe m'n sig...

Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2002
  3. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh Splinter Cell komt pas in November.
    En wat vind je aan turok niet leuk alleen maar vanwege multiplayer dat moet je niet tegen laten houden.
    Ik zou NU voor Turok Evolution gaan je kan nog steeds tegen elkaar hoor maarja misschien alleen op 1 beeld das minder. Je moet het ene beetje zelf weten ik zou voor Turok gaan en als je misschien in November dan geen geld bij elkaar weet te sprokkelen voor splinter cell kan je beter wachter op splinter cell

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Splintercell...
    Turok: Evolution is volgens mij weer de zoveelste in de reeks, en ikzelf vindt mech-games niet leuk... Splintercell is lekker vernieuwend, en ook nog eens mooi :D.
    Maar je moet zelf weten waar je van houdt.

Sluipgames: Splintercell
    FPS: Turok: Evo
    Saaie jap-games en online gaming: Mech Assault

5. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Als je splinter cell niet gaat kopen dan ben je het niet waard om gamer te zijn}:]

6. The FragmaN

Leuk Bevonden:
    0
    Oke heb net van ales gelezen ga denk ik gewoon voor alle 3 de games.:) (Als ik geld heb natuurlijk.:'-( ) waarschijnlijk zou ik dat nog wel niet hebben. Waiting for more posts. Thanks.:D

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    wat is er eigl mis aan de mp van Turok? Vind het vet spel... lekker dino's en mensjes hunt'en in de jungle:+ , voor verandering eens op dinotje vliege enzowe, lijkt me zalig spel:9 Kga 'm waarschijnlijk volgende week halen. Maar als ge meer van mja sluipen enzo houdt en maar 1 spel v/d 3 koopt.... SPLINTER CELL :D, en over mech assault....... 'it sucks'

8. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is Timesplitters wat?

Laatst bewerkt: 30 aug 2002
  9. The FragmaN

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor een soort spel is time Spitters?:confused: En Wat ik met Mech Assault bedoelde is verkeerd ik bedoelde Steel Battalion, mijn excuus.:{

10. Flood

Flood Guest

Ik denk dat je in plaatst van turok eigenlijk beter time splitters kan kopen omdat die beter multiplayer heeft.
    Splinter cell, als je deze niet koopt dat praat ik niet meer met je..:D

mech aussalt lijkt me niks

maar kies splinter cell

Deel Deze Pagina