Hoi Heb XBox geinstaleerd ,maar waar kan ik de spellen lijst vinden ??? kan alleen de demo`s spelen van dvd van XBox live Verbinding werkt wel , want er staat iemand op m`n vrienden lijst Snap er niets van Coen
ik snap zelf niet eens waar je het over hebt, iets duidelijker wezen please. spellen lijst????--> memory, next screen dat scherm????
Spellen zijn niet inbegrepen bij Xbox Live Die moet je dus zelf kopen, en gewoon starten - Van daaruit kan je inloggen en bv MotoGP2 spelen (als je MGP2 hebt gekocht en in je Xbox hebt zitten).
Nee bedoel de de spellen die je online kan spelen met XB live ,waar kan ik die vinden ??? Stel ik wil MMS 3 spelen online , moet ik dan eerst dat spel kopen ? r Coen
nee joh alle games zijn gratis, een game maken kost ook geen drol.. de developers gooien zelfs graag 3 jaar van hun leven voor jou weg Dude.. kom op, ik zie dat je nieuw bent, maar zo naiv kan je toch niet zijn :{ Ieder spel moet je kopen, op het hoesje staat of je het op Xbox Live kan spelen, dus niet iedere game kan op Xbox live worden gespeelt..