[Game] LotR2 BMFE <--

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kingsterd, 7 jun 2007.

  1. Kingsterd

    Kingsterd Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Gegroet beste vrienden,

    zoals jullie zien benik nieuw hier ( 4 posts op mijn eerste dagje hier ), en ben gelijk een enthousiaste forumner(d) geworden. Maar laat ik de essentie van deze topic niet teneer laten. er is en komt een LOTR2 Competitie.


    Lord Of The Rings Battle For Middle Earth 2
    War For Winners June 2007

    Hoe gaat dit in zijn werking ?

    Als Volgt : Iedereen die Live + LOTR2 + gamertag + tijd heeft voldoet aan de 'minimum requierments'

    Hoe doe ik mee ?

    : Je geeft je op via een PM of een forumpost hier !, als je bent ingedeeld zal je gamerstag worden weergegeven in het schema.

    Wat voor instellingen bij de wedstrijd match ?

    :Jouw tegenstander in het schema maakt vervolgens contact met jou via XboxMessaging en de game word gespeeld. 1 van de 2 spelers creert een private match en doet de volgende settings :
    Game Type : Versus
    Number of Players : 2
    Initial Resources : 1000
    Command Point Factor : 1x
    one ring mode : On
    Heroes : On
    Andere opties die ik niet genoemd heb zijn vrij om zelf te bepalen.

    Wanneer kan ik spelen tegen mijn tegenstander ?

    op het moment dat jij en je tegenstander klaar zijn om te spelen en tijd hebben om een game te spelen, de uitslag van de wedstrijd word op het forum hier gepost door Beide spelers, dit zodat niet zomaar 1 iemand claimed gewonnen te hebben terwijl dit niet waar was.
    hier een voorbeeld Post :

    mijn tegenstander : xbox360
    wie heeft gewonnen : xbox360
    Ik koos het Ras : Elf
    spelduur was ongeveer : anderhalf uur
    ervaring : xbox360 was veel beter dan ik.


    dan wachten wij op de post van xbox360 die vervolgens zegt

    mijn tegenstander : SpelerA
    Wie heeft gewonnen : Ik
    ik koos het ras : Dwerg
    Spelduur was ongeveer : een uur en een kwartiertje
    Ervaring : SpelerA moet nog veel leren, hij verdedigde wel goed. maar niet goed genoeg


    De score word bijgewerkt in het schema en je volgende wedstrijd tegenstander word bepaald op het moment dat ik de uitslag heb gehoord van zijn/haar wedstrijd.

    ven wat feitjes op een rij :

    Geen uitslag van BEIDE spelers ? dan word er geen winnaar bepaalt en gaat niemand door naar de volgende ronde, Dankzij de verliezer

    Moest je stoppen met spelen ? Dan is het helaas verloren, naast Lotr hebben wij natuurlijk ons eigen leven, en daar komen soms dingen tussen waardoor de game mischien moet stoppen : de stopper verliest , de andere speler heeft dan gewonnen.

    Er worden punten uitgedeeld : Heb je meegespeeld maar ligt er in de eerste ronde uit ? geen probleem : meedoen aan June2007 heeft jou 25 punten opgeleverd.

    Winnaar kwartfinale : 50 punten
    Winnaar halve finale : 100 punten
    winnaar Finale : 200 Punten

    Verliezer kwartfinale : 25 punten
    Verliezer halve finale : 75 punten
    Verliezer finale : 150 punten

    punten komt onder het gameschema te staan.

    Vragen ? PM mij of post hier vragen .
    Opgave ? hetzelfde

    telaat met opgeven ? Geen probleem, met succes van deze competitie komt er een Juli2007 competitie. en met nog meer animo ook nog wel een SecondChance in julie..
    Kingsterd

    Schema :
    [​IMG]

    Punten :


    ----Laatste Topic Edits ----

    3 juli 2007 om 06:58 Schema eerste keer geupdate ( 2 spelers erbij )

    6 juli 2007 om 06:31 Schema 2e keer geupdate ( weer 2 mensen erbij )

    we komen dichterbij toernooi ;)
    P.s mensen die weten wanneer ze kunnen toernooien moeten het even hier posten ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  2. qG I SmartieZ doet waarschijnlijk wel mee, hij speelde dit spel vroeger namelijk op perfectie.
     
  3. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik het spel niet en kan dus niet meedoen, maar ik moet zeggen dat het er allemaal erg goed uitziet! :thumbs:
     
  4. Kingsterd

    Kingsterd Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn gamerstag is : qG I Smartiez ?
    dan zal ik hem wel een voice message sturen op live, vragen of hij wil meedoen.

    en Royal Toomzor : het is echt een leuk spel als je van een strategy houdt, Ik zelf moet echter mijn HDTV nog binnen krijgen want met LOTR was weinig te zien, maar voor de rest ben ik echt een fan van het spel. kan het alleen nog niet heel goed ( kan het wel hoor ;) ) maar dat komt t.z.t wel..
     
  5. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen we niet 2 vs 2 doen dat is stukke leuker.
     
  6. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op jongens, is er dan niemand die interesse heeft om hieraan mee te werken?
    Ik heb het spel zelf niet, had het wel geinig gevonden. Maar ik denk niet dat er veel mensen mee gaan doen King, zonde van je moeite. Je hebt een mooie beginpost gemaakt.
     
  7. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat SunriZe er ook wel aan mee wilt doen. Dikke comeback!
     
  8. Towel

    Towel Guest

    Volgens mij is er maar 1 boy in nederland die dit spel kan en dat is groentje:{
     
  9. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    ik ben een orc
     
  10. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik ben een elvin.
     
  11. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een duidelijke beginpost. weet nog niet of ik mee kan doen. wanneer begint het eigenlijk
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan iemand vragen die waarschijnlijk mee wilt doen, maar denk niet dat het eerlijk is dan :+...
     
  13. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    @SmartieZ: Misschien kunnen MistiK en SunriZe meedoen, die waren kk goed in LotR.
     
  14. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best meedoen, maar ik ben wel van 9-22 juli en van 30juli-9augustus op vakantie. Dus mijn wedstrijden zouden volgende week of de week tussen 22-30juli gespeeld moeten worden...
     
  15. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook wel mee doen maar ik ben van 1-25 julit in frankrijk daar na kan ik wel meedoen lijkt me gezellig en 2vs2 is leuker
     
  16. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 2vs2 hebben we wel meer mensen nodig, 1vs1 lijkt me wel redelijk om te beginnen...
    Zodra er meer mensen zijn kan er misschien gedacht worden aan 2vs2. ;)


    En trouwens een opmerking/vraagje over de game-instellingen. Kan de one-ring mode niet uit? Volgens mij spelen erg weinig mensen ermee (ik ben het online in ieder geval nog nooit tegen gekomen)...
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2007
  17. Kingsterd

    Kingsterd Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    je mag die iemand wel vragen hoor ? zit die ook hier op xbw ?

    ik was een tijdje inactief omdat ik wat andere zaken had te doen.. zal zoveel mogelijk weer kijken hier.. en jullie jongens die mee willen doen ;) mij gewoon pm'n of hier neer zetten..

    EDIT : Schema is geupdate,, klik erop voor vergroting. 2 spelers toegevoegd !
    26 julie staat nu de wedstrijd gepland.. kan nog veranderd worden, dat kan je hier doen of met elkaar overleggen. laat mij dat even z.s.m weten ! ( tussen 26 -30 julie )

    en de 2 toegevoegde spelers hebben een xbw PM ontvangen over update van dit schema.

    Nog meer vrijwilligers voor een Spannende wedstrijd Lotr ?
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  18. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    26 juli is voor mij prima, 2 van mijn maten krijgen binnekort ook BFME2 en Live, die willen vast ook wel meedoen... Ik zal wel ff met ze praten :p


    En wat betreft die 'One Ring Mode', blijft die gewoon aan?
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  19. Unrealpsycho nl

    Unrealpsycho nl Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel meedoen (ik ben 1 van de maten die DeathPsyco al noemde ;)). Ik ben van 20juli tot 4 augustus op vakantie, dus het zou handig zijn als mijn wedstrijden daarom heen geplanned worden.

    De gamertag in mijn profiel is niet mijn werkelijke gamertag, zodra ik mijn Xbox360 met Live heb verander ik het wel in mijn Xbox360 tag...
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  20. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    you can count me in maar pm maar ff over de wedstrijden wat ik hou het niet dagelijks in de gaten.
     

Deel Deze Pagina