Ik ben opzoek naar een xbox game waarbij je een lange single player game hebt. Ik heb in het begin een XBOX gekocht en heb de laatste maanden bijna geen games meer gehaald, maar ben nu op zoek naar een game waar ik gewoon wat langer mee bezig kan zijn. En dan niet de game waarbij je hem nog 3 keer overnieuw kan doen op verschillenden moeilijkheids graden, dat ben ik bij HALO ook al tegen gekomen. Zou graag van leden van dit forum willen weten welke games jullie echt lang en interessant vinden.
Het zou al makkelijker zijn als je even aangaf waar je voorkeur naar uit gaat en wat je al hebt....dan kunnen we misschien iets zinnigs terugschrijven
Ik vind Medal of Honour: Fronline wel een aardig lange single player mogelijk hebben, aardig grote velden, en veel levels. Het viel mij in ieder geval mee..
Het is ook handig om te zeggen welke spellen je al hebt. Het is al heel vaak gezegd, maar Morrowind heeft nog steeds de langste singleplayer op de xbox. Ik weet niet of je het kent, maar het is een RPG waarin je helemaal zelf kunt beslissen wat je doet. Kijk maar een beetje rond op het forum. Of gebruik de zoekfunctie om wat threads met meningen en info te vinden. Maar als je voor Morrowind gaat, zou je misschien beter kunnen wachten tot de Game of the Year editie. Die komt eind dit jaar uit en bevat Morrowind + 2 add ons.
Maar stelt als spel imho niet echt veel tot weinig voor... Later dit jaar komt hét spel voor single player durability uit; Operation Flashpoint. Sowieso 42 missie's in de eerste campaign, en nog 20 in de Resistance campaign + single missions die los staan van het verhaal. Nu zeggen dat soort getalletjes niet veel natuurlijk, maar je bent er echt ziek lang mee bezig.
enne, kun je dan niet beter wachten op fable ipv Morrowwind, of SW:KotOR? lange singleplay: tsja, Halo speel ik nog steeds elke dag..je hebt hem wel snel uitgespeeld msaar et blijft leuk okm te doen verder ben ik nu verslingerd aan MM3 maar weet niet of dat jou ding is. Als cruisen je snel gaat vervelen en je nei t steeds je tijden aan wilt scherpen wordt de singleplay veel korter..maw vertel es wat over jezelf en voorkeuren etc.
Is dat Operation Flashpoint; Cold War Crisis? Ik zal hem in de gaten houden, is het te vergelijken met Ghost Recon? Je hebt gelijk dat MoH als spel niet veel voorsteld (voornamelijk schieten ), maar ik vind persoonlijk de gameplay wel goed te doen, vooral als je van dat genre houd. Het was een van de langere games die ik tot nu toe gespeeld heb, en het heeft ook wel aardig wat replay waarde, ik ben er nu al voor de vierde keer mee bezig. Maar goed dat is dus niet wat Cra5hKrE8OR zoekt...
lol, die wachtijden schelen toch al snel een paar uur op het totaal Bloodmoon en Tribunal, deze zijn al uit voor de pc. Maar nu kunnen wij die gelukkig ook spelen. Is alleen jammer dat er eind dit jaar/begin volgend jaar veel leuke games uitkomen. Dus ben ik bang dat ik niet zoveel tijd heb om me helemaal in de add ons te verdiepen.
Amped!!!! Als je van snowboard games houdt MOET je die spel kopen! De singleplayer , daar kan je MAANDEN mee bezig zijn! + het spel is een classic en kost ongeveer nog 30€. Verder kan ik halo aanraden, fifa 2003,moto gp, rallisport challenge...
Ik heb het net gelezen, maar dat ziet er goed uit, aangezien ik nu met Ghost Recon bezig ben, en dit soort spellen mij ook wel aanspreken. En zoals gezegd, zijn er heel wat missies, dus zal de speeltijd ook wel lang zijn (is natuurlijk altijd nog afwachten). ps. Full Spectrum Warrior en ziet er ook goed uit
Yup dat wel Maar dan is de voldoening des te groter als je na zoveel keer proberen TOCH zo'n pro challenge haalt Ik heb hem op mijn gemakje uitgespeeld en ik denk dat ik er toch wel 3 maanden over gedaan heb. Wel niet elke dag gespeeld. Dus volgens mij is dat best wel een lange singleplayer. Koop dit spel maar Cra5hKrE8OR het is echt goed.
Ik moest van een vriend Jedi Knight II: Jedi Outcast spelen op de gamecube omdat hij vast zat in die game. En ik dacht van die game heb ik nou niet echt veel van gehoord dus hij zal wel tegenvallen. Maar ik vond hem best goed en hij was niet snel uit te spelen. Dus misschien dat het iets voor je is. Ik was zelf dus ook verbaasd dat hij na drie weken nog niet uit was. En dus wel drie weken intens spelen. En ook morrowind heeft een lange single player. Alleen is hij eerst bij mij een paar keer volop vast gelopen. En de laadtijd is soms ook irritant. En ik vondt er de eerste vier a vijf dagen geen hol aan. Maar als je er wat langer mee bezig bent begin je de game wat te begrijpen. En begint het langzaam leuker te worden. Maar je moet er wel tijd in steken. Ik zit nu in balmora en ben daar dingen aan het stelen van mensen. Maar wel jammer van de laadtijd en van de vastlopers. En nu ik er over denk is de AI nou ook niet echt slim. Zo is er bij mij wel eens een keer een gaurd voor de deur gaan staan zodat ik nergend meer heen kon. Ook werd het dorp aangevallen door een monster en die mijn alleen aanvalt en de bewakers staan als mongolen te kijken hoe ik afgeslacht wordt. En ook is er een keer geweest dat een vijand mij achtervolgd en zelf regelrecht in lava valt. How dumb can you be
Ik zou zeggen dat Morrowind de langste singleplayer heeft. Ik ben nu al zo'n 40 uur bezig met dit spel.