Game Montages, post, kijk, en beoordeel

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 29 jun 2005.

  1. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Deze thread gaat puur over (eigen) montages. Dit zijn dus bijvoorbeeld fragmovies, of speciale acties in midtown madness etc.
    Bedoeling van deze thread
    -Post hier je eigen montages indien je deze hebt
    -Bekijk andere montages, en beoordeel deze, tips etc. Als je dit niet fatsoenlijk kan, laat het dan ook..
    -Hier gelden gewoon de algemene forum regels, geen gespam behandel elkaar met respect etc.

    Natuurlijk start ik dit topic niet zomaar, heb namelijk zelf ook (meerdere) montages.
    Dit is de link van de meest recente, als je eerdere hebt gezien van mij, herken je waarschijnlijk de eerste kills. Aangezien het eerste deel gewoon een trailer was van deze.
    Dus graag commentaar hierop, hoe vindt je mijn speelstijl. Wat kan er beter, wat moet eruit, wat kan er nog meer in, hoe is de editing. Enzovoort.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ug3whWGkmp4
    edit: crappy montage van paar jaar terug ben nu stukken beter T_T -_-''
    Nu is het jullie beurt Dames:)
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2007
  2. SneakySpidy

    SneakySpidy Supra

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    wow vette shit _O_ man hoe kun je btw zo goed emt een sniper overweg?? :confused:
     
  3. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Lol het grappigste vond ik nog dat spawn killing nah :p. Ik kan me nog herrinneren dat ik met Golden eye op de N64 in the facility proximity mines gooide op alle respawn punten. LOL dat was echt über schoot ik iemand neer daarna ging ie nog minstens 5 keer dood door respawnen.
     
  4. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    vet idee om z'on thread te maken


    edit:vet filmpje
    maar hoe steek zo iets in elkaar???
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Cool topic

    [​IMG]

    Ik zal hier ook wel wat van mijn montages posten, met name die van GT4 ;)
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke, ik ga ze downen ;). Ben benieuwd naar die van GT4, die had ik nog niet geizen (moto gp3 en RBR geloof ik ook niet maja:D).
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Haha JPRaceGamer, ga je weer patsen met je filmpjes :+
    Heb ze allemaal al gezien van GT4 hehe...
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    MotoGP3 ziet er goed uit. Beetje klein instabiel motortje lijkt maar dat zal wel aan het filmpje liggen. Linkin Park - Easier To Run van Meteora :D. Vet nummer, LP fan?
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, cker :D
    En die motor is echt klein en instabiel, maar dat hebben ze in MotoGP4 gelukkig opgelost :)
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hehe oke. Ik wist het :D. Ziet er eigenlijk best redelijk uit. Eerst, voor GT4 (toen nog weinig PS2 gespeeld), dacht ik dat PS2 heel lelijk was. Hoe bedoel je bevooroodeeld. Ziet er erg goed uit al zeg ik het zelf.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Wat ziet er redelijk uit....MotoGP3..? (ik vind van wel :+ ) Maar MotoGP4 is nog mooier (zal ik ook wel een keer een filmpje van maken), en ik heb laatst een RGB-kabel gekocht, en nu ziet het er nóg mooier uit :D (scherper, fellere kleuren, en minder interlacing) Maar ik zal MotoGP4 wel een keer vastleggen ;)
     
  13. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Strak werk trouwens in Richard Burns JP! das echt een fucking moeilijk spel! _O_
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Thnx :)
    Ik kan die Stage nog 30 seconden sneller (vlak na dat filmpje had ik een andere rijstijl gevonden...toen reed ik strak, maar nu ben ik lekker aan het driften...wat wat sneller is in rally)
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik jouw nog own in die game. :9 Jammer dat ik géén filmpje ervan kan maken. :'-( Ik neem soms een "Easy" bocht met de handrem. 8)
     
  16. Rovak

    Rovak Guest

    Ik zal wel een keer een montage maken van mijn "ownage" in Unreal Championship 2 (nog steeds onverslaanbaar =) ). Iemand zin om mee te doen in het filmpje =P

    Edit: kheb ff het filmpje gedownload en die is echt vet =D. De no scopes zijn echt indrukwekkend.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2005
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Niet op Fraizer Wells hea :cool: O-) Is het niet ietsipietsie overdreven om een Easy met handrem te nemen :confused: Fast gaat nog, maar Easy :confused:
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het ook wel, maar ik vind het heerlijk om met gas los, vól in te sturen, een tikje handrem, 90 graden dwars te gaan, en vervolgens vól gas er weer uit trekken. :D Waarschijnlijk is dat van jou iets sneller, maar dat van mij vindt ik "vetter". O-)
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Dit wordt slow-chatten. Laten we maar ontopic gaan...
     
  20. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben alweer bezig met nieuwe montage, denk erover om er ook één te maken van unreal of tony hawk..
    Maar vrij weinig mensen die montages maken?
    Tot zover alleen ik en JPRacegamer?
    Laat snel van men nieuwe montage horen i.i.g.
     

Deel Deze Pagina