1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game of Thrones: A Telltale Games Series

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 1 dec 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Straks trailer om 20:00. :)
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben een beetje in dubio. Ik ben geen liefhebber van de Telltale games, maar ik ben wel een Song of Ice & Fire-fan. Dus tja, zal ik het spel kopen of niet.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Zolang ik niet met een naakte Khaleesi op een draak kan boeken ala Skyrim houdt deze game op voor mij.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  6. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Ziet er wel gaaf uit, ben benieuwd. Kon zomaar de een-na-beste episodic game van het jaar worden.
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er leuk uit
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind de game grafisch wel echt SUPER slecht, wow zeg. Zelfs als je voor deze stijl kiest kan je game veel mooier zijn.

    Ik vees dat de game op dezelfde gare engine draait als Waking Dead / Wolf Among Us.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Met dezelfde gare technische vastlopertjes vrees ik. TWD was ook gewoon een port van jewelste op zowel de 360 als de One. Gewoon van arcade geplakt op een schijfje, maar tering, hoop vastlopers gehad tijdens het laden. Pfff. Nee, geen zin meer aan. Heb overigens zowel de 360 als de One versie gespeeld en bij beide exact dezelfde problemen. One versie is ook niets mee gedaan overigens.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2014
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Is bekend hoe duur deze eerste episode gaat worden? Hij komt eind december uit toch?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Meh, ik weet niet of dit gaat werken met echte acteurs. Deze stijl is ook gewoon niet echt leuk meer.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij komt morgen voor PC en PS. Woensdag voor Xbox.
    Zal wel weer 5 euro worden en 25 voor de season pass.
     
  13. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Oh dat is niet zo duur. Ik was nooit bekend met de Telltale games maar heb even gekeken en lijkt me wel super gaaf! Al spreekt TWD me ook erg aan (als tv-serie), dus wacht wel even de reviews af van deze game.
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ben ik de enige dan waar het spel (TWD) gewoon voor het grootste gedeelte goed liep. Ok heel soms tijdens een scene of dat je een keuze moet maken dat het niet helemaal soepeltjes liep, maar om nou te zeggen dat het onspeelbaar is met volop bugs. Nou voor mij niet hoor.

    Gaat voor mij alleen lastig worden, want ik wil toch echt wachten tot de disk versie er is. Hetzelfde met Tales from the Borderlands. TWD S1 en S2 heb ik nu ook op disk voor de PS4.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Seizoen 1 en 2 zijn volgens mij nu in de aanbieding op de xbox store. Dacht iets van 25 euro voor beide seizoenen. Weet alleen niet hoelang nog.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb de stijl sowieso weinig tot niets gevonden. Het oogt leuk, maar als je het gaat spelen. Zo traag en nietszeggend soms. En je moest bij TWD naar mijn mening ook veel te snel een belissing nemen. Bij spanningsmomenten kan ik begrijpen dat ze dat doen, maar zelfs tijdens de kalme gesprekken op de boerderijen, was het nog rap beslissen. Je kreeg ook geen moment rust als speler, wat ik zo erg waardeerde aan The Last of Us en die momenten dat je liep en praatte met de andere personages. Een beetje meer vrijheid mist ook wel in deze series, dan had TLOU veel meer, want hier moet je echt doorspelen en weet je nooit precies wanneer je de game kon afsluiten. Ik deed dat dan altijd na een achievement, want die waren per hoofdstuk, wat het onthouden van de autosave punten wel een stuk gemakkelijker maakte. Nee, zie niet echt waarom iedereen zo lyrisch is over TWD en bovenstaande zou ik om die reden ook niet zo snel gaan spelen.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die snelle beslissingen maken het juist leuk. Ipv dan je 10 min gaat na denken wat je gaat zeggen en wat misschien het beste is. Je reageert dan meer op je eerste gedachte in een discussie en maakt het wat realistischer.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Precies, in normale gesprekken geef je ook niet na 5 minuten antwoord :p

    Ik wacht nog even, ben op zich wel geïnteresseerd maar ik hou jullie ervaringen wel even in de gaten :p
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerste reviews die ik zie.

    Gameinformer - 8.5
    Venturebeat - 9.5
    Kotaku - Yes
    IGN - 8.0
    God is a Geek - 8.0
    The Escapist - 4.5/5
    Destructoid - 7.0
     
  20. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    bij walking dead had ik direct het eerste seizoen gekocht. Wat ik toen jammer vond is dat je uit je flow gaat na elke episode. Ik wacht nu even tot er drie uit zijn en koop ze daarna wel. Dan kan ik iig even vooruit
     

Deel Deze Pagina