1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game of Thrones: A Telltale Games Series

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 1 dec 2014.

  1. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Maar het spel bestaat dus uit keuzes maken? Je volgt het verhaal en kiest vervolgens het naar jou mening meest geschikte antwoord?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja er is ook gewoon gameplay met puzzels oplossen en quick time events etc. Maar er ligt altijd veel focus op character ontwikkeling en iedere keuze heeft invloed op de volgende episode en zelfs op een nieuw seizoen.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Precies. Is wel leuk gedaan vind ik. Het is alleen niet echt een gamr
     
  4. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Moet zeggen dat ik de keuzes verreweg het lastigste vind van alle telltale games die ik gespeeld heb (twd, wolf en borderlands). Het is echt tegek. Ze hebben de GoT sfeer goed te pakken.

    Edit:
    Eerste episode is af.
    Fuck mij, dat einde. Vond het allemaal wel lekker gaan. Kreeg het voor elkaar Ramsey niet het hele bos, maar de helft weg te geven etc. En dan dit. Mijn god. Ik zou graag horen van iemand die Ramsey buiten de poort spreekt of Royland als sentinel heeft gekozen en voor vechten koos. Benieuwd of zij een ander einde kregen.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2014
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Gister ook eerste episode gekocht en uitgespeeld. Kan niet wachten op de tweede episode, aanrader voor iedereen die GoT kijkt ( zorg wel dat je het 3e seizoen gezien hebt ).
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook even gehaald. Alleen episode 1 nog. Nog niet de season pass. Die haal ik later wel als episode 2 komt ofzo.
     
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb nog 5 euro op mn account staan dus ga hem volgende week als ik tijd heb ook even downloaden. Toch wel leuk dat ie hoge beoordelingen krijgt.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Merk wel dat je zeker voorbij seizoen 3 moet zijn van de serie. Anders wordt je dik gespoiled.
     
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Kun je ook zeggen welke je beter vindt, of welke je zelf eerder zou kopen als je nog niet eerder zo'n TellTale-game hebt gespeeld, TWD of GoT?
    Zijn toch een beetje soortgelijke games?
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zou eerst twd doen, mocht jr dat ook wat vinden. Toch de eerste in die rij telltale games en denk dat de nieuwste series wat soepeler verlopen.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben net pas begonnen met GoT. Maar merk wel al dat de sfeer er prima inzit en echt als een onderdeel van de serie aanvoelt.
    Maar dat geldt hetzelfde voor The Walking Dead. Beide zijn gewoon dezelfde games ga maar dezelfde gameplay etc.
    Dus de keuze moet je maken welke serie vind jezelf leuker. Of je vind Borderlands tof. Dan is daar ook nog een game voor.
    Maar je moet altijd even kijken of je de gameplay leuk. Je kan altijd de eerste episode proberen van GoT. Als je hem van de US store haalt is de 5 dollar.
    Weet niet of je nog steeds een losse episode van TWD kan halen?
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Thanks voor de tips. Ik ga sowieso eerst ff een losse episode proberen om te kijken of ik het wat vindt. Vind beide series heel gaaf (Borderlands heb ik niets mee). Zal even kijken of er van TWD een losse episode is en anders probeer ik eerst GoT.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Game is echt tof. Toch wel een klein tikje anders dan The Walking Dead. Vooral door de diplomatie die net als in de serie in de game zit. En keuzes malen om je leiderschap te laten zien.
    Sfeer van een Game of Thrones episode zit er gewoon prima in en het helpt ook dat wat je bekende tegenkomt.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2014
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk dat dat einde altijd moest gebeuren. Maar het einde was wel echt Game of Thrones. Holy crap haha.
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Holy shit dat was best vet!
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Gelijk toch de Season Pass gehaald. Moet dit verder spelen.
    Denk dat iedereen die de show volgt dit wel tof gaat vinden. Het Game of Thrones diplomatie spelletje komt naar boven in deze game.
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    En daar zat ik aan te denken. Ik denk dat ik deze sowieso wel haal en Borderlands voor nu maar laat gaan. Want laten we wel eerlijk wezen. Borderlands had niet echt een boeiend verhaal en daar koop ik juist wel de Telltale Games games voor. TWD S1 had echt een super verhaal, TWD S2 moet ik nog spelen en de Game of Thrones serie volg ik ook. Dus van die 3 vind ik het verhaal al super.

    Bij Borderlands heb ik toch wel een beetje mijn twijfels over. Het kost ook weer niet 60 euro, maar voor nu laat ik die denk ik even gaan.
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ga ook vanmiddag de season pass aanschaffen.
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    I wacht sowieso tot alle episodes online staan, geen zin om maanden te wachten tussen elk deel :+ Hopelijk is de season pass tegen die tijd ook wat goedkoper.
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Heeft deze game de mogelijkheid tot inverted controls? Wil dit heel graag spelen, maar ik moet inverted :D. Ik weet je hoeft niet veel te bewegen, maar toch. Kan iemand aangeven of dit wel of niet kan?
     

Deel Deze Pagina