Game opslag plaatsen???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door masterape, 11 jun 2003.

1. masterape

masterape Guest

Heeft iemand van jullie een speciale game opslagplaats? Zo ja wat dan???Ik zoek namelijk ook iets van een rekje ofzo?Weet iemand waar je die kunt kopen?

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een dvd meubeltje halen bij de V&D. Is alleen wel snel vol...... Nog eentje halen.

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet waar ik heb weg heb, maar ik heb nu een DVD rek waar er 60 inkunnen voor maar €15 en het is geen rag ding die om de sec om valt. Of zo onstabiel als de tering is. Ik heb er 2 gekocht. Alleen de console spellen kunnen er nog niet in omdat ze alle 2 al vol zitten met DVD's, dus nog één kopen :)

4. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    nadat al mijn xbox spel hoesjes nat zijn geworden,
    althans, al het papierwerk wat er in en tussen zit dan,
    doordat 1 van onze katten een vaas had omgegooid,
    heb ik toch maar besloten alle dics's in een aparte doos\map(je) te bewaren, en de originele hoesjes etc ergens op de kast te leggen:confused::)..

5. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een soort open lade, klinkt een beetje gek maar hij werkt wel goed:) er passen ongeveer 16 games in (nog 6 te gaan:p)

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet inderdaad gewoon zo'n rekje halen

bij de v&d of bijvoorbeeld de music store, heb ik em vandaan (plaats voor 39 dvd's voor 15 euro en ziet er nog goed uit ook, zwart hout) maar die van 60 dvd's voor 15 euro klinkt natuurlijk nog lekkerder

Deel Deze Pagina