naast het xboxen speel ik ook veel tactical ops: maar nu wilde ik enkele nieuwe maps downloaden, maar daarvoor moest ik eerst bij gamespy aanmelden, dit wilde ik ook doen maar me pc begon te zeveren over onveilig blabla. wat ik nu wilde weten is wat is dat die gamespy, is dat betrouwbaar en veilig? sry als dit een stomme vraag is, maar ben nogal nieuw hier op het online gebeuren please antwoord graag
Volgens mij is gamespy wel veilig ik had het vroeger nog gebruikt voor online pc spellen (moh online te spelen). Ik denk dat het veilig is maja er kan altijd iets gebeuren maar ik denk van niet. Gamespy is volgens mij te vertrouwen.
Bijna elke game maakt gebruik van GameSpy. Volgens mij helemaal te vertrouwen. Ik heb zelf ook en nog noiit problemen gehad.
Ik gebruik gamespy bijna elke dag Moh:aa speel ik heel vaak, gamespy is veilig zover ik weet, loopt af en toe vast en reclame is iritant maar verder dat is het goed.
Gamespy is wel te vertrouwen, ik speel Mohaa (niet zo vaak) Battlefield (meer) of SWINE (daarvan ben ik de enige op de hele aardkloot die dat spel online speelt). Maar me aanmelden bij gamespy heb ik nooit gedaan, ik download de shit wel ergens anders weg dan.
Ik heb ook nog nooit problemen gehad met Gamespy. Ik heb gamespy voor het eerst gebruikt om met de box online te kunnen gaan. Voor PC games heb ik niet de juiste computer, dus daar heb ik verder geen idee van. Gamespy is volgens mij wel veilig. Ik ben wat betreft het installeren van Gamespy net zo te werk gegaan als Flamingo.
lol, ik gebruik iedere dag gamespy voor cs enzo, de reclames zijn ZOOO irritant en hij loopt best vaak vast verder is ut wel oke !! hijs wel te vertrouwen, wa denk je dat ie dan kan doen??
Je kan hem hier downloaden (directe download link hier, alleen ik vind gamespy handiger en overzichterlijker. Tegen die reclame of je buddie list kan je ook wel iets doen
in die nieuwe versie kan dat toch niet? ik had eerste de oude versie en toen kon ik die reclames wel weg doen alleen met die nieuwe niet
Van the all seeing eye had ik idd ook al iets over gehoord. Dat schijnt ook wel goed te werken. Toch maar eens een keer proberen. Kun je daar alleen Mohaa spelen?
Je kan Gamespy cracken maar dat is illegal en mag ik dus niet over praten. Hetzelfde geld voor the all seeying eye. The all seeing eye ondersteund misschien wel meer spellen, maar ik vind het dan ook voor de echte die-hards. Gamespy is ook voor de beginners, zit er vriendelijker uit en betere gebruiksgemak vind ik persoonlijk.