[PC] Game Syndicate

Discussie in 'Games' gestart door Kaneda, 28 okt 2004.

1. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.gamesyndicate.nl

Dit is een cybercafe in rotterdam, in de buurt van station rotterdam blaak.
    Je kan er gamen voor 2,50 per uur....en het is onwijs kicke. Er staan zo'n 50 pc's gok ik en een stuk of 8 tv's. Alles staat met elkaar in verbinding waardoor je makkelijk een LANgame kan maken. Dit is mijn tip van de dag.

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    ok dag dag topic...
    Ehm nou moet ik zeker mod gedrag gaan vertonen en zo.
    Ehm zie faq etc mag niet adverteren bla bla je snapt me wel.

3. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, zoiets moeten ze bij mij in de buurt hebben, het is natuurlijk wel leuk, maar als je live hebt en halo2(+ned live vrienden) heb je ook al een feest thuis! Alsnog is het leuk omdat je natuurlijk niet alle spellen hebt en zo misschien wel persoonlijke vrienden ontmoet (voor bij vrienden groep of je 1e vriend). Verder is dit een leuk initiatief en misschien is over 5 jaar wel normaal zoals nu een kroeg!

greetz wooly

4. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tco, volgens mij ben je geen Mod, dus bitch niet zo. Als de mods dit willen sluiten ok, hun keuze. Maar wat probeer je hiermee te bereiken? Gamesyndicate is gewoon te goed om niet over te vertellen.

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    ik wijs je er alleen maar op, ik gedraag me niet zoals de andere die standaard je de grond in rammen omdat je een reclamerendetopic openmaakt dus ik ben juist heel lief :).

6. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja game syndicate dus? :confused:
    Ik woon er niet eens zo ver vandaan maar wat wil je met deze thread?

7. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    (Als je nu nog "Closed" of iets in die trant erbij zet ben je helemaal geslaagd)

Waarom worden er geen "gezelligheidsmods" aangesteld? Het lijkt wel of de posts die niet van admins/mods komen meteen gekeurd worden en er over gezeken wordt. :mad: Ik begrijp dat het zonder regels gewoonweg niet gaat maar we zijn nog altijd een community, broeders van elkaar. O-)

Ik ben een keer uitgenodigd om de Game Syndicate te mogen bezoeken maar ik ben helaas niet gegaan. Lijkt me erg leuk zo'n plek want het zal ook wel een beetje een trefpunt zijn om te gamen en te chillen, of zie ik dat nu helemaal verkeerd? :cool:

Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Quote van de week _O_ Mooi gezegd, helemaal mee eens.
    Laat het modereren nou maar aan de echte mods over en het gewoon gezellig houden :)

hier is nog een oude thread over the Game Syndicate, maar die werd een beetje overheerst door slowchat dus laten we dit maar als nieuwe start beschouwen :)

9. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    haha mijn oude Game Syndicate thread is al een jaartje of 2,5 oud nu :)

10. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    opzich is GS erg tof alleen is het voor mij wel erg duur.
    uurtje game : 2,50
    treinkaart retour : 24.50
    totaal duur : 1 + 1 = 2 uur

niet zo handig dus, zou wel wat aantrekkelijker zijn als ze meerdere branches openen.

11. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zou slim van ze zijn, uitbreiden in andere grote steden. 's avonds is het er bijna altijd propvol. Ik ga er vanavond met een paar man naartoe, van 5 tot 9 ofzo. Uiteraard is mn nick Kaneda. Zou cool zijn om een keer met een grote groep van xboxworld af te spreken en een lan game van 16 man maken ofzo

12. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik begrijp ik kwam een beetje te droog over maar ik begreep gewoon effe niet wat ie met de thread wilde sorry daarvoor.

Deel Deze Pagina