KOTOR want het was het enige spel waar ik egt voor uitkeek , maar ook Tue Crime Is erg vet ................ Totdat GTA dubbel pack uitkomt .. maar ik vind Kotor egt geweldig want je doet er heel erg lang over en ik had steeds zin om verder te gaan ...
Splintercell vond ik ik echt zwaar relaxd, maar niet halo omdat die tog al langer uit was dan splinter cell
halo, in 2004 pas komt er een game uit die, naar mijn smaak, halo echt kan beaten dit snap ik overigens ook niet meer: je start een topic, je vraagt er een vraag, en dan geef je zelf geen mening:{
Rustig kwou het nog doen. Vind zelf Soldier Of Fortune II: Double Helix (Xbox) het beste, vetste SP, erg verslavend, En ik vind het de beste Live Game die er is, speel zelf SoF elke dag minstens 1 uur nog. Ook al zijn de Grapics op de PC beter, vind ik ut leuker om op de Xbox te spelen. _0_ Kben een SoF freak, en ik bedoel dan alle SoF's van pc tot Xbox.
Van mij mag KOTOR het spel van het jaar zijn. Hij heeft me van het begin tot het eind weten te boeien en hij speeld gewoon prachtig, goed verhaal en je bent er wel een aardig tijdje mee zoet, bovendien heb je light/dark side dus is de replay waarde ook nog hoog genoeg. Dit was toch wel het topppertje van 2003
RTCW/RS3/PGR2/CS.. Ik heb die laatste 3 pas, dus ik ga denk ik voor RTCW. Sinds de zomervakantie online en echt ongelooflijk veel gespeeld, het blijft gewoon te leuk op Live .
PGR 2 zeker als racespel! Maar ook K.O.T.O.R is erg vet! En Halo houd natuurlijk een aparte plaats, ver boven de rest!
metroid prime vond ik zeer goed, perfecte graphics gameplay en geluid, ook ben je er aardig lang mee bezig om hem uit te spelen en die eindbazen dan, die waren gewoon zo ongelofelijk goed, vooral die omega pirate, echt masterlijk. Tje legend of zelda the windwaker was ook een topper voor mij, alleen vond ik het jammer dat het het spel zich niet in hyrule afspeelde
Hmmm.. Hoe goed ik MP ook vond.. zelda tww & kotor staan bij mij bovenaan. Ik denkt dat kotor misschien nog net iets beter was dan Zelda, vanwege het verhaal, graphics, maar vooral omdat er zo gigantisch veel werk aan is besteed! Al die insproken dialogen en de omgevingen en de force powers..
Zelda the windwaker, supergame, met coole originele graphics en de nostalgie die het boven bracht. Oh, en het verhaal was ook geweldig, maar het was jammer dat ik hem zo snel had uitgespeeld