[XOne] gameboer

Discussie in 'Games' gestart door p1m, 18 feb 2003.

1. p1m

p1m Guest

mijn game boer zij dat hij ongeveer 50-100 paketjes kreeg...
    volgens de theorie van een mod kan dit niet..
    wie liegt er hier nou??

gameboer
    Nedgame
    Enschede
    zuidmolen

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    dus ?

als de gameboer dat zegt zal 't wel... en heb jij er 50 nodig ?... laat staan 100

waar maak je je druk om...

3. p1m

p1m Guest

hee lang neit niet meer van je gehoord

ik wou dit gewoon graag weten iets mis mee?

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    lang niet van me gehoord ??? het is geen chatbox...

je mag 't wel weten, maar moet je daar niet over praten met de mod in kwestie?

sorry dat ik het zeg, maar ik vind het een rare vraag die je stelt...

5. p1m

p1m Guest

sorry mr. perfect ik dacht er even niet aan om die mod te pm-en en heb geen zin om op te zoeken wie het was

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    niemand is mr.perfect, ik zeg alleen dat ik het een rare vraag vind..

en misschien was 't duidelijker geweest als je had gezegt wat de theorie is van de mod...

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Tuurlijk liegen die mods, zo zorgen ze ervoor dat zei veel orders krijgen. Maarja ik ben lui dus nu hoef ik niet naar de stad.

8. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, zoveel komen er niet in Nederland.. WIl ik wel eens weten wie die gameboer is van volgens mij klopt er geen zak van wat ie zegt. In Amerika had elke gamezaak hooguit 5 setjes ofzo

9. p1m

p1m Guest

ik dacht ook dat die gast aan het lullen is ik vraag het morgen nog wel ofzo..

10. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in amerika zijn er ok wel meer winkeltjes he ;-)

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Volgens mij lult die gameboer net zo hard uit z'n nek, want een voorraad van 50-100 stuks voor één winkel is absoluut niet reëel. Ik heb het bij ons hoofdkantoor (Dixons) nagevraagd, en aangezien zij het succes van Xbox Live! betwijfelen, worden de fillialen in eerste instantie niet erg breed uitgezet, dat betekent ongeveer 2, maximaal 3 pakketten per winkel. Dat is voor heel nederland bijna al 300 pakketten, en er zou een winkel zijn die er 100 zou hebben staan?? Ik geloof er geen zak van.

12. p1m

p1m Guest

ik ook niet..

hij had het over bestellingen na 14 maart..
    dam wat een boer. game game gameboer boer

13. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Oh xbox live pakketjes.(ja iq is denk ik te laag,ik d8 wel voor 10 secs waar gaat dit over :+ )
    Anyway's,2 of 3 per winkel is wel extreem weinig,maar je hebt ook een CC nodig en dat schakelt al en deel uit heY? :+
    Trouwens er komen er wel genoeg,je kan ook via microsoft bestellen,en ze hier pre-orderen op XBW,maar 50-100 pakketjes niet in 1 winkel,mischien over het hele land met zijn franchise(als ik het zo goed schrijf) maar apart in 1 winkel,no way.

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Pim komt uit Enschede, daar zijn misschien niet veel Xbox-verkooppunten... (dit heeft nix met de ramp te maken wil ik er wel ff bijzeggen... )

Die gameboer kan best 50 stuks hebben, kwestie van bestellen.. Hij raakt ze op den duur toch wel allemaal kwijt, en misschien kreeg ie korting als ie een groter aantal afnam...

15. p1m

p1m Guest

RAMP ROELSS

nou die winkel is niet zo groot www.nedgame.nl
    sorry Quick reply geen link mogelijk

Deel Deze Pagina