Ik zag laatst bij de MediaMarkt zo'n gamecube controller en het viel me op dat het zo'n klein speelgoed-achtig dingetje is met rare gekleurde knopjes die een uitstraling hebben van een goedkoop stukje speelgoed. Het ziet er niet uit als een solide goede controller zoals die van de Xbox. Maarja, de GC controller zal zijn doelgroep wel aanspreken...
Ik wou dat lugi mansion spelen maar ik kreeg mijn vingers maar niet goed op dat dingetje, ik vind hem hard zuigen die controller.
Ik vind dat ding prima spelen maar voor mijn handen is ie te klein, die van de xbox past mooi in mijn klauwen. Ook de groene knoppen aan de achterkant en die gare z-trigger (kleine streepje boven die knoppen) zijn zwaar slecht gedaan. Ik snap niet dat de consumentenbond de cube VER boven de xbox heeft genomen: bijna alles aan de cube vonden ze beter! Hun moeten toch ook snappen dat de controller voor jonger kinderen is. (ik bedoel: k heb niet eens zo'n grote handen!!)
mjah ... ik vond em wel lekker in de hand liggen ... wel erg veel knopjes voor een behoorlijk kleine controller ... Weinig ervaring mee... dus echt veel kan'k er niet over zeggen .... mzzl Munch and Abe
hij ligt beter in de hand dan de Xbox controller, en in het zwart is ie vet mooi. En aan die knopje wen je wel aan, dat had je als het goed is ook in het begin met de Xbox controller...
De gc controller is niks mis mee. Ligt prima in de handen (NEE ik heb gewonen handen!). Ikzelf vind hem ook een stuk lekkerder als de X-box en Dc-controller.
het hangt gewoon af van je handen en wat je gewend bent, en dat het een plastic feel heeft klopt wel(vind ik)
Vooral die plastic look en feel vind ik minder. En hij is zo klein dat alle knopjes te dicht op elkaar zitten, maar ik ben dan ook de Xbox controller gewend. Toen ik met mijn vriendin in de MediaMarkt langs de consoles liep, zegt ze inees "jezus, wat ziet de GC controller er suf uit! Zo goedkoop plastic met rare kleurtjes enzo!" * En daar was ik het natuurlijk helemaal mee eens. * Hierbij met inachtneming dat "jezus" niet mijn naam is maar hier als uitdrukking van verbazing werd gebruikt. Maar iemand anders mag de GC controller best wel relax vinden hoor. Ieder zijn eigen dingetje.
Gamecube.... Ik vind de controller van de gamecube lelijk. Het spijt me zeer, . Ik ga niet beweren dat ik 100% objectief ben, maar de gamecube controller vind ik persoonlijk een beetje te licht. Hij licht niet lekker in de hand (in vergelijking bij die van de xbox) en de extra 'doorklik' functie van de triggers werkt niet optimaal. De xbox controller voelt bij mijn grote kolenschoppen echter als warme stront in je handen. Je voelt dat het voor westerse handen gemaakt is, en het hele ding is ongelofelijk robuust en ademt kwaliteit uit. De AB/XY aanduiding op de knoppen liggen onder een plastic! beschermlaagje en dus kunnen ze niet afslijten. De shoulderbuttons veren lekker terug en zijn een verademing in vergelijking met die van de PS2 controller. De controller ziet er van bovenaf strak uit, en hoekig, maar als je hem van de zijkant bekijkt, ziet het ding er lekker 'chunky' en ergonomisch uit. Het hele ding is wat mij betreft een design-technisch juweeltje en fantastisch om in je klauwen te hebben.
De GC controller vind ik ook iets "lekkerder" in de hand liggen dan de X-box controller, maar hij heeft idd zo'n plastic look/feel ==> net als de DC controller.
De GC controller heb ik nog niet mogen proberen, maar de DC heb ik zelf en die is bijna gelijk aan die van de Xbox, alleen is hij veel lichter en zijn de triggers een beetje te smal. Jammer dat ie geen rumble heeft.
die GC controller iz gewoon kut, teklein, teweinig knopies lijkt mij en dat ding waarmee je stuurt ( weet ff nie de naam ) iz ook klote
VInd maar weinig mensen objectief hier hoor... Ikzelf vind de gamecube controlle wat lekkerder in het gebruik. Laat ik het zo zeggen: ik was er eerder aan gewend dan de X-box controller. Als ik een half jaar de x-box controller had en ik zou op de Gc controller spelen zou ik het in het begin ook een klote ding vinden. Bij mij is dit dus precies andersom !
Gamecube Controller = Junk In het begin vond ik em wel oke, maar naarmate je er mee speelt vind ik em behoorlijk klote! Die knoppen zitten gewoon irritant dicht opelkaar!]:-
ik heb liever mijnen xbox-blok ze... toen ik die GC controller vasthad, leek het idd een stukje plastic speelgoed.. mijn indruk é.. greetz