Jezus mensen ik heb gister de xbox gekocht, ik speelde van morgen en weet je wat er gebeurde BOOOOOOOM! gamecube in de fik mijn xbox is zwaar beschadigd wat moet ik doen echt klote @!!!!!
Je thread stond geplaatst onder xdoos hardware, ik heb hem gemoved naar.....tsjah...Console wars leek me 't beste.
whahahahhahahahaha Nee sorry, je Xbox is ook beschadigt. Ehm ik denk dat er misschien teveel elektronische apparatuur op 1 stop staan ofzo?
Gaan jullie hier nou echt seriues op in jongens? Als zijn gamecube in de fik had gestaan dan was die dat toch niet hier gelijk komen melden, en als het wel zo is wil ik graag foto's zien, maar voorlopig geloof ik er niks van.
Stond je GC uit en je Xbox aan? en nog vloog je GC in de fik ipv je Xbox??? Lijkt me dat alsie uit staat er geen stroom door loopt en er ook geen spanning op staat..... En wat WouteR zei hoeft niet uit te maken als ze niet beide aanstonden
Eigenlijk heb ik maar 1 ding te zeggen: Wat een Pech, GameCube weg! heheehhe T' is iig een "goede" start van Nintendo hahaha Alleen jammer dat je Xbox daar ook schade van heeft
Je moet een kat ook niet bij een hond in de kooi gooien. Ik denk persoonlijk dat de xbox al op wisselstroom was en de gamecube nog steeds op gelijkstroom.
jULLEI MOETEN MIJ GELOVEN IK HOORDE BOOM IK SCHROK ME DOOD IK GOOIDE ZO AL MIJN KLEDING OP MIJN CONSOLES OM HET VUUR TE DOVEN he maar gasten mijn ps2 heeft het overleefd
Ik moet toegeven dat het nogal ongeloofwaardig overkomt.... zeker omdat je post dat je gisteren je x-box gekocht hebt. Of was dat soms een foutje... anders heb je namelijk binnen 3 of 4 dagen 2 consoles gekocht en dan heb je vast ook wel geld om 2 nieuwe te kopen.....
Om eerlijk te zijn vind ik dit zaakje stinken, dus heb ik hem over gedragen aan : Peter, R, de Vries. Hij had het volgende erop te zeggen: We hebben dit voorval nageboots in een reconstructie, waaruit bleek dat de GC niet kon ontploffen zonder enige vorm van licht ontvlambare of explosieve stoffen. Het wijst hierdan ook op dat er hier om oplichting gaat. Aldus de xpert
Ik ben net terug uit amsterdam!! Ik heb voor de gein in de bart smit amsterdam iemand zijn Gamecube vervangen voor een doos met strijkers!!! Ik vraag me af wat er met die Gamecube gebeurt is...