1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Gamecube is dood?

Discussie in 'Games' gestart door goodfella, 29 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    de gamecube is nog lang niet dood vind ik maar ik vind wel dat teveel third party developers de gamecube in de steek laten behalve ubi soft,capcom en ea is er niet echt veel meer over en ook te weinig third party developers die originele games voor de gamecube maken daar staat wel tegenover dat de first party games bijna allemaal van uitstekende kwaliteit zijn de xbox heeft sommige first party games en die lijken me helemaal niks blinx 2 bijvoorbeeld gc heeft er ook 1 zoals de nieuwe starfox boeit me ook niet echt playstation 2 komen er een hoop goede first party games aan maar ook wat mindere kan op het moment niet zo snel voorbeelden noemen maar zo heeft elke console zijn dingen waarop je hem kan bekrittiseren maar het is toch veel belangrijker de goede punten van een console dan zijn slechte ik bedoel maar je kan of de ps2 alleen maar klagen over de hardware maar in de praktijk komen er nog steeds games op uit die er nog steeds oogverblindend uit zien (killzone anyone? ) of met de xbox oke er waren niet genoeg nieuwe dingen maar de dingen die er waren waren toch dingen waar je als echte gamer op zit te wachten halo 2 en fable of de gamecube ik bedoel de afgelopen aantal maanden waren er vind ik persoonlijk te weinig goede games maar de komende tijd komen er toch weer een hoop goede dingen dus waarom zeuren om de dingen die er niet zijn concentreer je meer op de dingen die er wel zijn
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10

    Haha, het is duidelijk dat jij langer in het vak zit! _O_
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  3. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Phoenix kijk precies, als jij dat vind is toch prima?
    Geen moeite mee, omdat jij het ERVAARD hebt hoe beide consoles zijn, en dus ene goed recht heb om mee te discusieren.

    Maar zoals Godfella beetje zinnen zeggen die hij zelf nog geen eens snapt. En werkelijk onzin brabbelt van hier tot Tokio. En meesta wat mij dwars zit is dat hij er laat in de gamewereld is ingestapt en alleen het woord xbox heeft gehoord. En verder van niks afweet hindert mij.
     
  4. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Dude, je weet niet eens wat protectionisme is...

    Protectionisme heeft met importheffingen te maken...je eigen producten beschermen tegen buitenlandse producten. Gewoon een heffing van 20.000 dollar toepassen op een Mercedes zodat Jappen min of meer gedwongen worden om een Japans automerk te kopen.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10

    Idd, Phoenix geeft een goede onderbouwde mening. En dat kan je alleen maar respecteren!

    Wist jij dan niet dat de xbox de eerste console ooit is?? :)
     
  6. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het voor de games industrie het beste is als de Cube blijft bloeien. Want ze komen altijd met nieuwe concepten en vaak zitten daar ook toppers bij, net als bij de Xbox. Deze heeft dan wel niet de super retro in een nieuw jasje gestoken spellen, maar wel de vernieuwende games die toch veelal goed verkocht worden.
     
  7. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    @Godfella
    protectionisme dat heb ik al in de 2e gehad hoor.
    Snap dat jij het net heb gehoord en het zo speciaal vind.

    :confused:
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het in de derde gehad.
    Dus ik weet inmiddels wel wat protectionisme is.
    Maar de xbox heeft geen ene meter met protectionisme te maken.
    De xbox is in Japan zelfs goedkoper dan in Europa en Amerika!
    En nog verkoopt ie voor geen meter daar.
     
  9. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Wist niet dat ze op een journalistenopleiding ook economie kregen.

    En waarom de cube doodgaat? Omdat er geen games voor verschijnen.
     
  10. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze krijgen daar ook gewoon Wiskunde als je dat wil weten
     
  11. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    jij doet net zo hard mee met dat xbox vs gamecube gedoe
     
  12. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Kan me eigenlijk ook geen biet interesseren. 't Is toch een opleiding voor kanslozen.

    En nu on-topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  13. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    gamecube dood me leuter!!! alleen omdat ie geen exclusive games(haast niet) hebt betkent niet de dood van de gc de n64 had nog minde third party tiltels en toch is ie zo n 5 a 6 jaar meegegaan dus dat hij gaat niet zo senl weg denk.
    Overgings had de makers van de cube gezegdt dat ze deze console zo n 8 jaar willen laten doorgaan dus :D
     
  14. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo zie je maar weer wat voor labiel gedrag je uit :{

    *Said enough
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Die kanslozen die dus wel een dikke carriere hebben met een dik salaris, als je een goede journalist bent.

    Indeed!
     
  16. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Het blijft moeilijk om on-topic te gaan he Ghost? Als je het niet kunt winnen, ga je maar op de man spelen. Erg kinderachtig! Het is wel te merken dat je nog in je nintendo tijd zit...je gedrag is namelijk bijna net zo kinderachtig als Pokemon en Pikmin.

    Voor de laatste keer; on-topic gaan!
     
  17. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    gamecube is niet dood, wel gaar
     
  18. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen pubers zonder zelfvertrouwen vinden dat de pokemon en pikmin games kinderachtig zijn deze games zijn dan ook voor de echte gamers
     
  19. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    pokemon voor de echte gamers? come on now |:-
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Je doet de afgelopen posts niks anders |:-
    Als hij in de Nintendo tijd is blijven hangen, dan zit hij er nog steeds langer in dan jouw.
    Beter in de nintendo tijd, als in jouw eigen fantasiewereld waar maar een ding bestaat, namelijk de xbox.
    Je hoeft de Gamecube niet leuk te vinden en ook de spellen niet, als jij het liever met de xbox doet, dan moet jij dat weten. En om Nintendo af te zeiken en zwart te maken, is volgens mij zelfs nog onder jouw niveau.

    En over on-topic gaan, dan mag jij wel eens heel snel het goede voorbeeld gaan geven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina