1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Gamecube is dood?

Discussie in 'Games' gestart door goodfella, 29 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff Goodfella, voor iemand die al zo lang op dit forum te vinden is valt dit me wel een beetje van je tegen hoor. Je kraakt anderen af en getuigd btw. ook van een laag denk niveau door een nieuwe thread te openen. Mensen geven gewoon hun mening!
     
  2. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik nou nog is een goede mening, alleen irritant lezen dat er geen alniea's, punten en komma's inzitten :{
    Verder vind ik de gamecube niet dood, want de meeste cubbers wachten toch alleen maar op games als Zelda, Metroid prime etc. en niet op de nieuwe Mortal Kombat. Ook al was de line-up van Microsoft niet echt vernieuwend hij was wel goed maar dat was die van Nintendo ook.

    Nee, ik hou van mijn gamecube, ik hou van mijn X-box. Het zijn allebij goede games met totaal andere genre's en ik hou van veel verschillende genre's(behalve realistische racers) dus vind ik mijn X-box en Gamecube goed elkaar aanvullen. Enige kritiek dat ik heb gaat over de PS-2 maar dat word offtopic.

    Alleen sommige reacties van Fanboy's van X-box(wat verwacht je van een X-box forum) vind ik wel erg dom. Maar er zijn ook genoeg members die hun mening onderhouden
     
  3. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broer heeft ook een Cube, en hij wacht inderdaad op de meer exclusieve games zoals Zelda, want daar heeft hij in het eerste geval de Cube voor gekocht. Ik speel het meest Doshin the Giant, gewoon om het originele spel concept.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd _O_

    Ik vind de line-up van de xbox ook niet slecht, maar ik vond dat er te weinig nieuws was.
    Ik heb juist een GameCube gekocht voor de gave exclusives als Zelda, Mario en Metroid.
    Voor de andere games heb ik een ps2.
    En zo vult het elkaar heel erg goed aan.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  5. Don't bite the hand that feeds you... We weten allemaal dat Nintendo deze shit is begonnen dus even kalm hè jongens.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    En daarom is de GameCube dus ook niet dood.


    Wat heeft dit met dit topic te maken??
     
  7. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry dat ik geen punten en alinea's had gezet had maar effe snel getyped wilde niks van de discusie missen.
     
  8. Paper Mario + Zelda + Metroid + Resident Evil 4 + Donkey Kong + Killer 7 > Halo 2 + Sudeki + Fable
     
  9. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    ???????????? waar slaat dit op?
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    @ WIRES.
    Pokemon mag dan wel een kinderlijk uiterlijk hebben, de RPG franchise is erg diepgaand. Het zijn de tekenfilms die het kinderlijk laten overkomen bij de massa. Ik vraag me af of pokemon wel te doen is voor casuel gamers, ik bedoel dan een echte strategie opbouwen etc.

    En hoe komt men er in hemelsnaam bij dat de Cube aan het sterven is?
    Er komen juist mooie tijden aan voor GC bezitters, Metroid 2, Paper Mario 2, Zelda, Pikmin 2 etc..
    En daar kun je dan ook nog eens de geweldige exclusives die al uit zijn bij op tellen. De cube hoef je voorlopig nog lang niet af te schrijven! :)

    En dan nog iets, degene die aldoor maar blijven roepen dat Nintendo kiddy is, zijn te oppervlakkig om de ware schoonheid van nintendo-gameplay te aanschouwen..
     
  11. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    De Cube is ook meer voor de hardcore gamers. En aangezien die er over de wereld wel in honderduizendtallen zijn, zal het echt nog veel tegenslagen kosten voordat de Cube ten onder kan gaan.
     
  12. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    juist dodgie
     
  13. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerder zeggen:


    Cube line-up = X-box Line-up

    Zoals ik in de brugklas heb gehad het teken: = betkent even groot als *)
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  14. Applaus voor Dodgie en Willie Bonka.
     
  15. Even groot dan??
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10

    Idd, de games van Pokemon gaan heel erg diep en zijn waanzinnig.
    En er komen idd hele mooie tijden aan voor de Cube, maar pas na de zomer.
    En als je idd verder kijkt dan het uiterlijk, dan zul je idd de schoonheid van de Nintendo gameplay aanschouwen.

    Mooi gezegd Dodgie!
     
  17. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, de cube is meer voor ouders die een spelcomputer voor hun kidz onder de 12 kopen.
     
  18. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij even volwassen Repelsteeltje.

    Edit: Ik dacht dat je me naam zat te vergieren. Een nieuwe account aanmaken vind ik zo zonde dus dan neem ik deze old skool naam uit de 'jeugd' nog :+ Excuse me for my Hostality
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  19. WiresOUTLAW, jij moet je bek houden. Jij zal wel een xbox hebben gekocht, omdat je stoere bengelvriendjes er ook 1 hadden. Nu doet je harstikke stoer tegenover de cube, maar je weet dondersgoed dat je ook wel een game zoals Zelda op je xbox wil hebben. En over het algemeen is het waar, GameCube is voor hardcore gamers, de xbox wordt meer gekocht door casual gamers.
     
  20. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit slaat helemaal nergens op. De Pokémon-GBA spellen zijn gewoon erg goed. En Pikmin is verfrissend, orgineel eindelijk weer is wat nieuws er komt geen bloed in dus het is kinderachtig?

    De meeste X-box'ers zijn ook leeftijdgroep: 15-30. De cube heeft kleine kinderen(puur voor pokémon) en daarna vaak mensen van 25-50. En jij vind die mensen kinderachtig? _0/

    Ik kraak de X-box niet af alleen jouw mening want de X-box is harstikke goed!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina