hahaha ooooooooooooooooooh nu zijn de cubers op hun teentjes getrapt. Ik heb zelf ook een n64 gehad, erg veel plezier mee gehad (vooral multiplayer) maar de cube trok me niet zo aan, de xbox wel natuurlijk.
Maar jullie moeten niet vergenten dat wij de PU ook verot scholden toen ze een paar negative dingen zeiden over de xbox
Er waren eenaantal mensen die niet blij waren met de argumenten die de PU gebruikte (maarja, GameSen overtreft nog steeds alles )
Hé ik vind de PU een leuk Gamesblad, maar die beoordelingen van hun die kloppen niet echt helemaal... Ik weet nog wel vroeger dat als er een nieuw Mortal Kombat spel uitkwam dat die automatisch een 10 kreeg... Maar hun recensies zijn altijd wel interessant, alleen hun beoordeling wat minder...
Ik vind de reviews van de Pu laatste jaar stukken beter geworden. Ze geven spellen lang niet meer zo hoog als ik gewend van ze was. Zo zijn nu goede spellen bijna nooit hoger als een 8,9 en moet het dus wel een verdomd revolutionaire game zijn wil het een dikke 9 halen. Vind ik een goede zaak, want hun geloofwaardigheid begon laatste jaren een beetje af te nemen.