gamecube kopen??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door xboxgamer, 19 mei 2002.

1. xboxgamer

xboxgamer Guest

Wat vinden jullie eigenlijk van de nintendo gamecube kiddy of komen er ook normale spellen op is. Is hij het waar om hem te kopen?? :confused:

2. Ralph

Ralph Dragonball Z RULEZZZ

Leuk Bevonden:
    0
    ligt er aan hoe oud je bent.
    maar super smash brothers is heel leuk met ze vieren.

3. xboxgamer

xboxgamer Guest

ik ben 15 en als je smash brothers vergelijkt met fuzion frenzy met zijn 4e wat is dan leuker?

4. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt van de persoon af he, de een vindt Fuzion frenzy leuker en de ander super smash brothers.

5. xboxgamer

xboxgamer Guest

volgens mij is smash brothers kiddy en fuzion frenzy niet

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet wat? is dit een nieuw verhaal soms?

7. xboxgamer

xboxgamer Guest

niet kiddy

8. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Denk wel dat ikzelf een GC, naast mijn xbox ofcurz, ga kopen, oa voor ssb:m. maar wacht nog wel een poosje, tot de eerste prijsdaling (wacht tot ie 150 euro gaat kosten)

9. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    De PS2, NGC en de Xbox zijn allemaal wel de moeite waard om te kopen, want op elke console komt wel een spel dat je leuk vindt uiteindelijk!!!
    Ik koop in de toekomst misschien nog wel de Cube, maar nu ben ik blij genoeg met mijn Xbox!!!

10. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het image van kiddy heeft ie, maar dat betekend niet dat de games ook kinderachtig zijn.

Games als SSBM lijken kinderachtig, maar zijn gewoon geweldig ! Een perfecte gameplay en gewoon verslavend. Volgens mij gaat het daarom bij games en dus niet om hoe tof en "adult" games wel niet zijn. ( daar maken vooral jongere zich druk, terwijl de oudere totaal geen problemen hebben met zogenaamde "kiddy"games).

Maar spellen die mij de moeite waard lijken zijn:

- Zelda
    - Metroid
    - Turok 2
    - Gehele RE reeks
    - Star FoX

11. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ga hem ook mischien kopen als resident evil komt maar heb nu nog genoeg fun met me Xbox en PS2

12. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    100% super smash bros...

waarom?
    de meeste minigames met ff zijn heel simpel en je hoeft er mestal maar mee op 1 knop te drukken of alleen maar te sturen...

met ssbm moet je elkaar in elkaar rossen en zijn er ook aardig wat verschillende characters om uit te kiezen...

13. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    jep ...

FF sucks! SSB(M) rulezz ....

Kheb de N64 versie vaak gespeeld, is hilarisch! met zijn vieren ... :D

/me gaat btw ook een GC kopen ....

mzzl Munch and Abe

14. Wij 2tjes

Wij 2tjes to return..

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker kopen!! Wij hebben 'm ook en naast ssb:m heb je het erg leuke Monkey Ball, maar wat dacht je van Star Wars!! Zware topper..
    Zo duur istie ook weer niet dus...

15. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Mario Kart en Wrestlemania op Cube zullen wel toppers zijn, maar daarvoor ga ik geen console bijkopen.

16. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Tja op die manier is natuurlijk niks goed. ( plus dat je voor het gemak maar ff een hele zooi titels negeerd).

GTA3 en FF 10 zullen wel toppers zijn, maar daar koop je geen console voor.

Halo en Project Gotham zullen wel toppers zijn , maar daar koop je geen console voor.

Quake en C&C zullen wel toppers zijn , maar daar koop ik geen pc voor...

17. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm, leesprobleempje hierboven ?? :confused:

Console BIJ KOPEN , heb al een N64, 2 computers en de Xbox. Voor die 2 spellen die me interreseren (op de cube) ga ik geen extra console kopen .

En eh, op de Gamecube zijn er volgens mij niet veel titels om naar uit te kijken, laat staan "een hele zooi" .

Laatst bewerkt: 29 mei 2002
  18. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het ook zo zien, misschien dat je alleen die 2 games op een console leuk vind.. Maar daar koop je gewoon geen console voor!!
    Sommige mensen houden nou eenmaal niet van alle spellen..

Ikzelf heb het weleens een keer geflikt..
    Ik heb Soul Calibur gekocht en toen heb ik er maar een Dreamcast erbij gekocht.. Ik wist echt niet wat er nog meer op die console uit kwam..
    Heb hem nu jammer genoeg alweer verkocht!! :'-(

19. sleepydodo

sleepydodo dark angel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken fuzion frenzie niet, maar heb wel de suoer smash bros versie voor de n64. Die speel ik met drie vrienden al 1,5 jaar lang, en nog steeds zijn we er nog niet op uitgekeken. Van de opvolger kun je verwachten dat die stukken beter is dan de oude n64 versie dus ik zou super smash bros melee boven fuzion frenzy verkiezen, maar de ngc is natuurlijk wel een zwakkere console in vergelijking met de xbox.

20. sleepydodo

sleepydodo dark angel

Leuk Bevonden:
    0
    eigenliujk heb ik net geen echt antwoord gegeven zie ik nu ik heb alleen maar verwarring gezaaid!}:] }:] }:] ]:- ]:- ]:-

Deel Deze Pagina