GameCube laatste console van Nintendo?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Hi..., 8 jun 2002.

1. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    denk niet dat ze echt stoppen met nieuwe consoles maken.
    Als M$ & sony door gaan dan kan nintendo moeilijk achterblijven denk ik.

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    urty, dat slaat nergens op dat nintendo niet kan achterblijven, dat kunnen ze makkelijk als ze zich alleen maar op de software gaan richten

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dit geloof ik niet.
    iemand wil gewoon de hele game wereld op z`n kop te zetten
    haha heel leuk NOT

5. Renee

Renee Wazzup shizzle

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er ook niks van dat zal nooit gebeuren

6. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Sega deed het...

Nintendo heeft zoiets van, er is teveel concurrentie.. Als we ons alleen op games richten misschien verdienen we dan veel meer.. :)

7. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Dan houden ze het misschien langer uit, maar het gaat toch verouderen.
    Ik denk dat zelfs de N fans wel betere grfx willen als de rest dat ook heeft. niet dan

8. Godlike

Godlike Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    dit is bullshit, verzonnen nieuws van een amateur site en later op de wat grotere sites terecht gekomen. ]:-

9. lenntheman

lenntheman a

Leuk Bevonden:
    0
    1 woord: Gelul :+

10. TimBa

TimBa Lakers Lover

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz, ik HOOP het niet... Maar alles kan, want zo had ik ook niet verwacht dat Sega ging stoppen met consoles maken, want die zijn er toch ookal van af het "begin".

Maar ik hoop het niet, want Nintendo is toch wel nr. 2 console gaming ;)

11. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Wat nu weer gelul, ik denk dat het best eens waar kan zijn omdat ze geen zin hebben om met de concurrentie mee te doen. Want kijk nu Sony en Microsoft zijn allebei bedrijven die met die machines verder uit willen breiden op die markt denk bv. aan virtual reality machines. Die bedrijven zullen dus proberen om op die markt te blijven daar zijn ze zelfs voor in staat om toe te geven op de hardware die je koopt om het goedkoper te maken (microsoft). Maar als je dat moet gaan doen om marktleider te worden maak je wel verlies op elke gekochte machine en dat wil Nintendo niet. Microsoft bv. maakt alleen winst op de spellen dus daar ligt het grote geld en het kan best dat Nintendo daar voor gaat. Ik denk zelf dat ze het KUNNEN gaan opgeven op de "grote" console markt (ps, xbox, gc) maar dat ze het nog wel volhouden op de handheld omdat ze daar gewoon king zijn en dat ze daar niet hoeven te concurreren (tenzij dat ze meer weten of microsoft ook een handheld gaat uitbrengen?) Want ze weten dat ze het gaan verliezen als het op marketing concurrentie en geld benodigheden aankomt. Niet dat Nintendo geen geld heeft maar Microsoft en Sony hebben toch wel ietsjes meer.

12. Flood

Flood Guest

dat is gewoon allemaal gelul

13. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Heb je er wel de moeite voor genomen om te lezen of gok je erop??? Maar we wachten gewoon af. Wat trouwens wel raar is is dat nintendo geen nieuwe machine heeft aangekondigd en sony en microsoft wel.

BUT WE SHALL SEE

14. Flood

Flood Guest

de cube pakt het slimmer aan....iedereen weet dat nintendo voor de cube nog veel spellen gaat uitbregen,
    en dat microsoft en sony dus eigenlijk beter zouden kunnen (zou dit misschien betekenen dat er fouten in hun consoles zouden zitten) en die denken dan van...we wachten wel op de volgende

Ik denk dat veel mensen zo denken

15. SjorsBoomschors

SjorsBoomschors Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In denk ook dat nintendo het slimmer aanpakt, want de games voor de cube kan je dan langer verkopen. De mensen zitten niet op het puntje van hun stoel te w88 op de volgende consul en kopen games voor de cube. En als ze al weten dat er een xbox 2 uitkomt kopen ze mischien geen spellen meer voor de xbox omdat de xbox 2 er dan aankomt.

16. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo eruit?
    Ik geloof er geen tering van(sorry voor de uitspraak)

Maar nu we het er toch over hebben:Waarom maken ze hierna nog een console?
    Het ziet er allemaal aardig uit,als het zo verder gaat zijn ze allemaal even mooi.
    Ik ben bang dat het er nu om gaat hoe mooi de spellen zijn en niet hoe goed.
    Toevoegingen:confused:

Deel Deze Pagina