Gamecube: Mario Kart Double Dash

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MasterChief_007, 20 okt 2003.

  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is bijna weer zover. Op 17 november 2003 wordt Mario Kart: Double Dash gelanceerd op de GameCube.O-)

    [​IMG]

    Als je het gelijk koopt krijg je er een bonus disc bij.
    Hierop staan demo's/filmpjes/extra's. :D

    Demo's: :9
    Mario Party 5
    F-Zero GX
    Teenage Mutant Ninja Turtles
    Star Wars Rogue Squadron II: Rebel Strike
    Sonic Heroes

    Movies: :9
    1080 Avalanche
    Kirby Air Ride
    Pokémon Colosseum
    Final Fantasy: Crystal Chronicles
    Harry Potter: Quiddic World Cup
    NBA Live 2004
    Spongebob Squareponts: The Search for Bikini Bottom

    En Exclusive Fire Emlbem content. :9

    Dus deze game ga ik zeker pre-orderen omdat het zowiezo een vette game wordt en een toffe extra disc erbij _O_
     
  2. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Mario Kart 64 vergeet je, die staat d'r geloof ik ook op..

    en ja, deze game koop ik gewoon voor de multiplayer, moet wel fun worden :)
     
  3. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht de reviews nog even af...ik had liever dat ze 't bij karts hadden gelaten ipv deze zeepkisten, maar als tie goed beoordeeld wordt haal ik em wel voor de multiplayer...(niet voor die stomme demo's....[en ja, die vind ik voor de xbox ook nix :+])
     
  4. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    MasterChief, hier was al een thread over (notabene zelfs op de eerste pagina):

    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=36097

    Maar ik weet het nog niet met deze nieuwe Mario Kart. Ik wacht eerst even de reviewtjes af zometeen en kijken hoe andere gamers erop reageren. Mario Kart 64 was briljant in ieder geval, maar of deze ook zo goed kan worden...?
     
  5. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt een goed spel man! Als mijn vriend hem heeft gekocht ga ik er meteen heen ;) Heb in het ziekenhuis (op bezoek) ook al heel wat uurtjes besteed aan mario kart!
     
  6. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Oeps, heb ik over het hoofd gezien. Hoop niet dat deze wordt gesloten :{

    Ik denk dat het een toppertje wordt. op www.mariokart.com kan je paar filmpjes zien en het ziet er zeer snel uit moet ik zeggen! :D Ga dat checken! _O_

    Zou wel tof zijn als Mariokart64 op het bonus schijfje erop staat want dan heb je nog meer plezier aan het spel O-)
     
  7. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zei ook al een keer dit spel ziet er niet uit, ook die "zeepkisten" niet ;)

    maar opzich verwacht ik toch nog wel een beetje een leuke multiplayer.. maar als de nieuwe modes niet leuk zijn, dan koop ik 'm zeker niet

    de battle mode van Mario Kart 64 vond ik subliem (daar valt niks aan te verbeteren), dus daarvoor zou ik de nieuwe Mario Kart niet kopen. Eigenlijk denk ik toch dat 't zo'n 50% kans wordt dat ik deze haal.

    De demo van F-Zero GX hoef ik ook niet, want dat spel koop ik gewoon. Sonic Heroes heb ik nog twijfels over, denk dat 't er niet op vooruit is gegaan na de DC Sonic Adventures
     
  8. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens als dit spel nu negens of tienen gaat scoren, dan is er eerder iets mis met het spel dan dat het echt fantastisch is, want ik geloof niet dat dit de N64/SNES versie gaat evenaren
     
  9. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    is ie eigenlijk online:confused:
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt me een leuke game alleen iets te overhyped.
     
  11. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    is een erg leuk spel in multiplayer met z'n vieren, heb het een tijdje op de megafestatie gespeeld met wat vriendenen m'n vriend gaat 't zeker halen(anders dwing ik 'm er wel toe)
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Dit is echt een saai spel. Overigens heb ik ook gehoord dat je dit spel wel online kan spelen maar dan net zoiets als met de xbox over gamespy.
     
  13. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je hem al gespeeld dan? :confused:
     
  14. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Kom op zeg Go Ahead, je hebt dit nog nooit gespeeld.

    Daarbij weet ik allang dat je GameCube niet moet. Je hebt al een waarschuwing ervoor gekregen onlangs zag ik maar je gaat gewoon door... Post dan liever niet joh a.u.b. .

    Laat ons lekker discussieren over deze komende toppertje voor onze Cube. Ga het dus niet verzieken.

    Lijkt me superruig als deze online te spelen is trouwens _O_
     
  15. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    wie niet? ;)
    Ik heb 'm op de gameawards gespeeld en hij was zeer vet.. zag er heel leuk uit en de wapens waren echt cool, de wagentjes reden ook allemaal heel gezellig enzo..
    Maar dat was nog de oude code, sindsdien is het spel 2 keer zo snel geworden! thank god! want zo heel snel ging het toen niet..

    en het kan idd online via gamespy net als xbox-connect zegmaar.. (zo heette het toch?)
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2003
  16. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat vond ik ook al zo'n groot probleem op de megafestatie, dat die karts erg sloom gingen en niet heel erg snel reageerden(hoop dat ze dat ff hebben verbeterd)
    Beantwoord de vraag-mode: Je kan het via GameSpy online spelen ja
     
  17. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb er een filmpje van gezien en dat ging zeer snel dus daar hebben ze aan gewerkt _O_ Over de snelheid dus geen zorgen maken.

    Wat betreft dat Gamecube met GameSpy. Hoe gaat dat in het werk? Heb er nog nooit van gehoord. Wat heb je ervoor nodig/hoe aansluiten/etc... .
    Kan iemand het ook aansluiten zonder goede computerkennis?
     
  18. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde als voor de xbox.. neem ik aan.. waarschijnlijk komt er een uitgebreide how-to op gamespy..

    wat je nodig hebt (zeeeeeer waarschijnlijk):

    gamecube (doh!)
    pc (idem)
    gamecube broadband adapter
    router
    kabel pc>router, gc>router, router>inet vermoed ik..

    iemand zonder computerkennis zal het ook kunnen..
     
  19. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Release Datums:

    Japan : 7 November
    Europa: 14 November
    Amerika: 19 November
     
  20. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een primeur?

    Lees ik dat goed? Gaat Nintendo voor het eerst in haar bestaan een game eerder in Europa uitbrengen dan in de VS in plaats van 5 maanden later? ;)
     

Deel Deze Pagina