[GameCube] Metal Gear Solid: Twin Snake

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sharkysharky, 1 mei 2003.

1. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG: Er wordt een remake gemaakt van de originele MGS (PSX) exclusief voor de GC. En raad eens door wie...

door Silicon Knights, makers van het brilliante Eternal Darkness.
    Het spel staat onder supervisie van zowel Hideo Kojima en Shigeru Miyamoto!

Dit beloof zoooveeeeel goeds, ongelooflijk!!!

Oja, dit bevestigde Gamespot vandaag: http://www.gamespot.com/gamecube/action/metalgearworkingtitle/news_6026058.html

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    hmm ja, leuk. Leuk dat de graphics ook beter zullen zijn. Alleen, je zou dit net zo goed een vorm van uitmelken kunnen noemen... Het is alweer oud. Niet dat de game slecht was, integendeel, maar ik weet niet of iedereen hier op zit te wachten. Was dit nou het nieuws dat MGS4 exclusief voor GC zou worden?

Wel leuk voor de GC bezitters I guess, hoop alleen niet voor ze dat volgende delen nu onthouden worden.

3. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Wacht effe bedoel je van de oude metal gear solid op de PSX OMG WOOOT lUCKY bastards ik wou dat ik nu een cube had die deel roeleerde de pan uit.

4. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Typisch zo'n Xbox-fan reactie Gerbo....vermaak jij je maar MGS2:confused:ubstance hoor...

Nilamo dit is idd zeer veelbelovend:
    Neem MGS, een van de beste games ooit, denk hierbij aan Resident Evil Remake achtige graphics-upgrade. Voeg er nieuwe door Kojima en Miyamoto bedachte (en dus brilliante) nieuwtjes (oa GBA link) aan toe, en tadaaa
    weer een killergame voor de GameCube!

5. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Moet je horen Sharky, als ik Metal Gear Solid 1 wil spelen dan haal ik mijn PSX wel uit de kast en ga ik hem nu spelen. Als ik een Gamecube had zou ik er niet geintereseerd in zijn. Jij wil toch ook nieuwe games? Nieuwe verhalen om te ontdekken? Dat heeft niets met fanboyreacties te maken. Alsjeblieft zeg.... :{

6. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    en er trouwens ook bevestigd dat mgs3 zijn opwachting zal doen, platform onbekend, maar reken in eerste instantie maar op ps2.

zal dit derde deel de remake compleet overschaduwen (op de e:cool:?

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Blerg, waarom zou Gerbo fanboy zijn? Ik deel zijn mening eigenlijk wel..

MGS voor de PSX was echt geniaal. Man wat een plezier heb ik eraan gehad.. maar je krijgt nu alleen een graphics upgrade en wat dan nog meer? Als er niet veel meer komt, is het niet echt de moeite waard als je nog een PSX hebt staan..

doen ze er allerlei nieuwe dingen mee wordt het al wat anders natuurlijk!

8. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht zeker wat toevoegingen aangezien het onder supervisie staat van zowel kojima als miyamoto. als alleen de graphics zouden worden upgedate zou silicon knights het wel alleen kunnen doen..

9. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb alleen het eerste gedeelte van MGS gespeeld op de PSX, dus ik ken hem niet. Laat maar komen zou ik zeggen.

Deel Deze Pagina