Help ik zit vast bij boss battle 11: Meta Ridley. Wanneer zijn vleugels verbranden en hij overgaat op melee combat weet ik niet precies wanneer ik em moet raken om "recoil" te veroorzaken en dus op de zwakke plek op zijn borst kan schieten, ik ga steeds dood door die beuk aanvallen van hem, help!
www.gamefaqs.com voor alle problemen met games staan uitgebreide walk throughs e.d. ik vond die baas ook vrij pittig, ik weet niet of je alles wapens + energy tank als hebt verzameld? zo niet.. ga hier dan nog eens flink naar opzoek! dat scheelt echt!
Wow daar ben ik nog niet. Wel gaaf spel. Check: www.xcheater.com daar hebben ze cheats en walktrhoughs.
Het spijt me, ik vergat te zeggen dat ik de Gamespot walktrough gebruik (alle 3 de Powerbomb upgrades, alle 49 missile expansions, en nog 14 energy tanks, alles scannen, etc. ) Ik heb ook totaal geen moeite met het "vliegende" deel van het level, alleen weet ik gewoon niet wanneer ik hem moet raken!
Ok sorry dan weet ik het niet. Succes ermee nog Je kunt wel nog een maandje of 2 wachten totdat ik daar ben ofzo. Ik ben nu op 25% .
Je moet hem gewoon niet raken met missles in hebt eerste gedeelte, daarna moet je as ie op de grond is met de wavebuster hem raken. Stop met schieten als ie heel even met zijnhoofd gaat schudden en daarna weer doorgaan. je zou hem dan in 10 seconde moeten verslaan zonder dat ie jou ook maar 1 keer raakt.
Ik heb de boss verslagen, en nu ben ik bij...... je weet wel Metroid Prime! Ik weet het van die kleuren die hij aanneemt, alleen slaag ik er niet in hem de heletijd in z'n kop te raken, moet ik combo's doen, charge beams gebruiken of normaal???
Ja dat weet ik, hij heeft 2 fases, alleen is die 2e makkelijker! (Tenminste, zoals game gamespot walktrough 'em beschrijft)
Ik heb de game inmiddels uitgespeeld Modarators, laten jullie deze openstaan of gooien jullie de tread dicht? Van mij kannie dicht, bedankt voor alle hulp!