Ik wil in deze zomer vakantie in Amerika een Gamecube gaan kopen (vanwegen de prijs, veeel nieuwere games etc) nu is er natuurlijk een probleem: - Hoe kan ik mijn NTSC GC in europa spelen? (in Amerika zelf zal geen probleem zijn) - En, Werkt de Game Boy Player ook met europeese games? ( als je niet weet wat het is moet je naar: www.nintendo.com) Ik weet nu ff geen vragen meer, maar ik Zou het zeer opprijs stellen als iemand het hier kon melden.
Je moet in ieder geval een stepdownconvertor kopen, want het voltage is in Nederlands (Europa) anders. Je tv MOET 60Hz of 100Hz bevatten omdat in de USA ALLE tv 60Hz zijn. En over die vraag ''Game Boy Player'' heb ik geen antwoord op.
En zo`n Step down converter ofzow is dat duur?(en waar kun je die kopen? maar als je zo`n ding hebt dan kun je in principe altijd gamen (en ja ik heb zo`n 60hz tv/100hz)
Zo'n stepdown convertor cost je ca naar mijn weten 3o euro.. Maar dit weet ik neit zeker, moet je even navragen bij electro shops, of andere gameshops.. Als je in rotterdam woont kan Future Zone je wel verder helpen denk ik
een 60 hz 100 hz tv??? bedoel je niet een tv die ook 60hz en 120 hz aankan. Want ja als je 60hz verdubbelt krijg je 120 en niet 100 wat je krijgt als je het pal systeem verdubbelt (2*50)
Okee maar dan moet je wel een korte cursus Gamecube smokkelen nemen, want als ze je op het vliegveld pakken mag je invoerkosten dokken. Dus tip: koop een draagtas neem de doos niet mee en stop de gc in de draagtas en zeg dat je hem ook al mee had genomen (en dat hij niet werkte omdat je niet wist dat het niet op een 110 volt stopcontact werkte). Okee ten 2de dat ze in de vs eerder vette spellen hebben is dus bullshit want je kan ook de freeloader kopen daarmee kan je zonder dat hij omgebouwd word amerikaanse of japanse spellen kopen en het werkt perfect.
Het gaat er bij mij om dat in Amerika al die troep tientallen Dollars/euros goedkoper is. Maar zo`n converter is dat alleen voor de stroom?