http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=18238 De mensen die de nieuwe gameconsole van Nintendo, The GameCube, hadden gereserveerd hebben die vandaag geleverd gekregen. Het lijkt er op dat de GameCube een zeer succesvolle launch beleeft, want bij de meeste gamestores is de nieuwe spelcomputer uitverkocht. De GameCube ligt vanaf vandaag in de winkel en kost ongeveer 219 euro.
dat is niet helemaal tegen verwachting maar misschien hebben sommige winkels er minder ingekocht hebben omdat er al zoveel consoles op de markt zijn
Winkels kregen bij lange na niet wat ze hadden besteld.. (en nee dit zeg ik niet omdat ik pro-Xbox ben, het is zo en heb het uit meerdere hoeken gehoord) Over een maandje of 1 a 2 staat hier naast me ook een Cube..
bij mij komt hij er pas in wanneer of starfox uitkomt en dat is op z'n vroegst in september of mario of de niewe zelda een gamecube koop ik dus alleen voor de goede exulusive games
duhh tuurlijk is dat ding al op sommige plekken uitverkocht er waren er maar heel weinig volgens veel winkels, maarja hij heeft ook gewoon veel bekendheid en alle nintendo aan hangers kopen hem maar wat ik wel nu heel veel hoor en zie op fora's is dat de spellen allemaal zwaar zuigen.
Volgens ij zuigen de gamees niet. Maar ze lijken mij ook minder interresant dan de games op onze box. Vd launchgames kan alleen Super monkey Ball me boeien en miosschien Star Wars maar de rest niet!
mij boeit star wars alleen en ik heb resident evil nooit leuk gevonden dus daar hoef je ook niet op te w88
vorige tread discusie als je die vorige tread zo leest zou ik wel eens willen weten wie er naast z'n xbox ook een gamecube gaat kopen ik weet in ieder geval dat ik er over een paar maanden er een koop.
Duitsland staat ook al warm . En ja deze pics zijn echt. Kijk maar naar de GC petjes die de vrouwen daar dragen
De cube is overal al uitverkocht omdat natuurlijk de prijs lekker laag is maar vooral omdat er maar heel weinig cubes geleverd zijn...een vriend van mij had er ook 1 gereserveerd en die stond op de 10 plaats en hij zou er misschien nog net 1 krijgen...
Valt wel mee hoor. Ik heb donderdag gamecube besteld en vandaag dus al gehad. Met mij velen andere het lijkt me dus sterk dat er niet genoeg kubussen zijn.
Als 20 winkel maar 10 Cubes hebben dan verkopen ze nog steeds evenveel dan als er 4 winkels met 50 Cubes zouden zijn. Jullie hebben dus een slecht excuus. En er zijn nog steeds meer Gamecubes dan Xbox'en...
Is toch goed dat een console het goed doet? Of zie ik dat verkeerd? Wat maakt het nou uit, Xbox heeft ook zo zijn eigen publiek en nintendo ook. Mij boeit het niet, dat klein kut kubusje koop ik toch wel als Mario Sunshine uit. Dag dag