Gamecube prijsverlaging (??)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door thaking, 15 okt 2002.

1. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik was van plan om een gamecube aan te schaffen maar ik wou ff weten waneer de cube nou goedkoper wordt?

en hoeveel gaat ie kosten dan ??

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zou errug handig zijn van Nintendo en MS als ze dat van te voren zouden melden :cool:

Dat soort dingen worden niet aangekondigt als in "1 januari gaat de Xbox in prijs dalen" want dan kan je de verkopen totaan die 1e januari wel vergeten..

3. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    áls ze het doen kun je dat verwachten de laatste week van oktober/eerste week november.

4. kagemusha

kagemusha metal head

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga waarshijnlijk ook een ngc kopen maar binnekort komen er veel goedi xbox games uit om mij bezig te houden tot een andere prijsverlaging van de ngc want hij zal wel nog dalen in prijs alleen kan dat nog effe duren

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    WWW (wouters wijze wijsheis) :)

6. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    ah eindelijk is dat me opgevallen dat er nu alle Nintendo fan hun cubie met haast wilt verkopen namelijk dus ik had zo'n gozer gemailt en wat gezeik daarna vroeg ik em waarom hij zijn cube verkoop hij zei dat er een prijsverlaging komt in europa....................echte loyalty hebben die N-fans ook heh ook is dat me opgevallen bij de xbox ;)

7. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    eerr........nog steed weet ik niet hoeveel die gamecube gaat kosten :D dus weet iemand um eindelijk?

8. party_animal

party_animal Musicman

Leuk Bevonden:
    0
    Nu kost hij 200€ maar volgend jaar 100 aangezien ze hun fabriek gaan verplaatsen naar China. Dus nog even wachten want 100€ is zeker niet veel.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In het topic is toch duidelijk aangegeven dat er vrij weinig bekend is van een op handen zijnde prijsverlaging :)

Deel Deze Pagina