Gamecube: two thumbs up?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bloody_Apron, 27 jul 2002.

1. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Er zijn inmiddels wat maandjes verstreken sinds de Cube release.
    Wat zijn jullie impressies? En wie is er van plan om er 1 te kopen?

p.s. geen fanboy-8ige replies aub

2. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker weten 2 thumbs up! Ik hem sinds donderdag met rogue leader en supersmah bros. hij is echt moeilijk. Heerlijke graphics, heerlijke gameplay, ennuh ik heb niet zulke grote handen dus die controller zeker weten erg aardig. 1 ding is wel zo dat de controller een heel kiddy uiterlijk heeft, maar daar kies ik mijn consoles niet voor, ik wil gameplay! Mario komt binnenkort, dus worden mooie tijden voor mij.

Mijn eerste impressie, echt een geduchte concurrent voor de xbox, mijn ps2 is niks vergeleken bij de box en cube.

Iig, als je geld hebt is het een aanrader, voor alle anderen "Flink sparen!!".

3. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de console heel goed maar ik vind dat er nog wel heel erg weinig goede spellen zijn naar mijn smaak. IK heb hem op 3 mei gekocht en ik heb nog steeds alleen Rogue Leader. Ik wacht o.a. op de Resident Evil serie (0 t/m 4), Die hard Vendetta, Metroid Prime, Legend of Zelda en een aantal games die ook op de XBox komen zoals Turok, Timesplitters 2 en 007: Nightfire.

4. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    elke keer als ik in de winkel sta zit ik te twijfelen, op zich vind ik hem wel leuk maar ik heb al een paar keer met die controller gespeeld en dat vind ik dus echt helemaal niks (zijn er al alternatieven?) en dan kijk ik bij de spellen en dan zie ik eigenlijk ook niet echt spellen staan die mij boeien (behalve spellen die ook op de xbox zijn verschenen) maar als jullie me een aantal spellen kunnen adviseren race ik misschien nog straks even naar de winkel, de spellen die voor mij sowieso afvallen zijn: luigi mansion, super monkey ball, super smash brothers, star wars en alle spellen die dus ook op de xbox verschijnen (want geporte spellen zijn nou eenmaal beter op de xbox) oh en als jullie me alleen resident evil kunnen aanraden is dat niet voldoende natuurlijk (dit is het enige spel wat ik heb gezien en wat me wel leuk lijkt) oh en het zou ook schelen als jullie me kunnen vertellen wat voor leuke spellen er nog gaan verschijnen op de gamecube, verder zou het ook wel leuk zijn dus als jullie me vertellen dat er een alternatieve controller is.

5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Oftewel, gewoon nog wachten net als Kseentje. Is nog weinig voor ons stoere mannen.

6. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet waar jij het over hebt, maar super smash en star wars zijn geen poorts en de rest die je opnoemt ook niet. Koop hem nou maar gewoon, wat maakt het nou uit. Sorry hoor, maar je moet echt lol kunnen hebben en dan moet je ook gewoon de gok kunnen nemen. Aanrader zijn supersmash, star wars en zeker weten Pikmin, die moet ik ook nog hebben. Dat zijn echt heeeeele gave spellen. WAt je moet proberen is is om het lat wat lager te zetten qua uiterlijk en 's op gameplay af te gaan. Controller probleem? Ff doorheen bijten en je hebt hem onder controle en je bent er aan gewend. Niet bitchen IKKE ga kopen die hap, is echt waar zeker je geld waard, trust me on this one!!

Nieuwe spellen:

Mario is voldoende aap :p
    conclusie omtrent die controller, ff lekker doorheen bijten en aan die controller wennen. Daarbij bij MediaMarkt hebben ze heel veel keus qua controllers misschien kan je dat proberen.

Laatst bewerkt: 27 jul 2002
  7. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nooooou ik ben ook een stoere man en ik heb hem al :'-(

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    de spellen die ook opnoemde zijn geen poorts nee dat zei ik ook helemaal niet wat ik wel zei is dat iedereen zegt dat ik ze voor die spellen moet kopen maar ik heb ze gespeeld en ik vind er geen ene drol aan oftewel daar zou ik geen gc voor kopen, verder heb ik Pikmin gespeeld en ook dat vond ik niet geweldig, verder heb ik al een tijdje met die controller gespeeld en ik ben er nog steeds niet aan gewend, maar eigenlijk komt het er dus op neer dat je geen spellen op kan noemen die ik leuk vind? :confused:

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Sjeurrie.
    *Was te verwachten dat ik iemand voor het hoofd zou stoten.
    Maarreh, Star Wars grappig maar daar koop ik niet een nieuwe console voor. Resident Evil in sept. is de eerste toffe game vind ik. Bountyhunter ook koel, komt ook op ps2. Verders weet ik echt nog niks.

Edit: Dees moest na PONKX.:)

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je bounthunter als in mc griffin of is dit gewoon een heel ander spel, overigens is er toch al een Resident evil op de gamecube?

11. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar wat ik me dan afvraag he....

Je zegt zelf dat je de huidige games geen hol aan vindt. Je zegt zelf dat je de controller geen hol aan vindt. Wrom vraag je dan of we/ik spellen kunnen opnoemen om jou te helpen. Jij hebt je conclusie al getrokken dat de spellen poep zijn, dus ik kan je geen tip geven omdat jij je antwoord al klaar hebt staan en dat is een negatief antwoord. Kortom, koop hem dan niet als je er NIET voor open staat. Wat ik uit jou kreten begrijp is dat jij niet open staat voor deze console, kan is niet erg. Maar ja, dan kan ik geen tips geven en jou ook niet overhalen.

Sorry.

12. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Marioooooooo Sunshineeeee!!!!!

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil? Volgens mij deel 1 in Sept.?
    Bountyhunter, neej, dees is van Lucas Arts, oftewel....STAR WARS!!!:)

14. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg niet dat ik er niet voor open sta ik vraag aan jullie welke leuke spellen er dan zijn zonder die spellen op te noemen die ik heb gezegd want dat vind ik niks, de controller vind ik idd helemaal niks en daarom vraag ik ook of er goede alternatieven zijn juist om dan wel van de gamecube te genieten.

15. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh ik zag gisteren bij de mediamarkt volgens mij resident evil code veronica liggen maar dat kan dus niet?

16. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ja ik ga voor graphics dus geen nintendo deze keer.

17. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok dan mijn excuses, nogmaals. Ik was laatst in de mediamarkt, daar hadden ze behoorlijk wat keus aan controllers voor de gc van thirdparty nerdo's. Dus wellicht dat je dat kan proberen en om heel eerlijk te zijn zijn er waarschijnlijk OP HET MOMENT geen spellen die jij waarschijnlijk leuk zal vinden. Al vind ik supersmah bros. zeker een goeie keuze als je meerdere controllers zou halen, om lekker tegen je maten te vechten. Maar ach dat kan met de box ook.

Al met al vind ik het echt een wreeddadige console tot nu toe en zeker de moeite waard om het thuis te hebben. Ik vind hem geweldig en de games zijn zeker niet lelijk. Nu moet ik weg, girly ophalen, ik hoop wel dat je een verstandige keuze maakt. Je moet het zelf weten, ga anders naar een gameshop en kijk naar de games en controllers die ze hebben. Misschien dat dat helpt.

Ciao

18. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    m'n broertje krijg een cube.

19. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat is toch eigenlijk vreemd eigenlijk zeg je dan van er zijn maar 3 leuke spellen voor de GC maar daar koop je toch niet een hele console voor?:confused:

20. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah een Kubus!!!
    Niet voor mij..
    Voorlopig althans..

Ik heb genoeg lol met mijn Xbox!!
    En als ik kijk wat erop de Xbox gaat komen, dan hou ik nog geen eens geld over om mezelf te onderhouden, laat staan een Kubus te kopen!!

Ja natuurlijk zou ik hem wel willen hebben, maar de Xbox is en blijf ik beter vinden!!

Deel Deze Pagina